Mja dat probeer ik wel. Wie weet komt ze eens terugquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon kontakt houden?
Seven en mod Motorbloem zijn ook met Britten
Als ze "see you soon!" bij afscheid zei, zit er wellicht wat meer in...?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat probeer ik wel. Wie weet komt ze eens terug
Nee geen afscheid genomen oid...quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ze "see you soon!" bij afscheid zei, zit er wellicht wat meer in...?
Doe gewoon gezellig tegen haar maar kijk ondertussen ook naar andere vrouwen.
Blijft ze je aandacht zoeken, wie weet wordt het wat. Wat dat betreft is Engeland ook niet echt ver weg. Met het vliegtuig ben je er zo...
Hehe Thanx Yats. meneer is op de hoogte min of meerquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, leuk!. Het klinkt alsof je in luv bent gezien die gedachten. Weet meneer daar ook vanaf? Het is je van harte gegund in ieder geval!
Voor wat betreft gisteren, het was zeker gezellig en volgens mijn vrienden was ik goed bezig. Ik durf me daar zelf niet over uit te laten aangezien ik voor mijn gevoel weinig anders gedaan heb dan normaal met uitgaan. Maar meer dan wat ouwehoeren met een stuk of 10 vrouwen was het gisteren niet. Waarom ik die drempel niet over ga durf ik niet te zeggen, ik denk toch ergens onbewust dat duiveltje waar ik eerder over sprak die nog steeds me wijs blijft maken dat iemand geen interesse in mij heeft...
Ik kom zeker een keer naar Leuven! Het is alleen de vraag wanneer en of ik alleen ga of toch met wat vrienden. Gisteren hebben we in ieder geval al wat (wilde) plannen gemaakt voor oud en nieuw van dit jaar, maar of dat er ook daadwerkelijk van komt? Is het heel erg in die bar als de dansmoves niet zo heel denderend zijn ( helaas zit onder mijn beschikbare talenten niet het hebben van gevoel voor ritme)?
Heb je ook een idee waarom niet? Bedoel is hier eigenlijk alleen maar gebazel de hele tijd (niet alleen van jou hoor) maar zelden dat er echt gekeken wordt naar de redenen waarom of hoe concreet iets op te lossen valt (afgezien van onzekerheid en angst waar juist alles weer om lijkt te draaien). Terwijl ook als je onzeker bent maar je bent wat leuk qua uiterlijk en qua innerlijk krijg je alsnog meiden. Er is gewoon wat meer aan de hand hier altijd. Benoem iets een keer zeg. Nu zijn het telkens verhalen met reacties.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ach hoef niet echt verder te kijken, want ze zeggen meestal toch niks terug![]()
Tja het is al teveel gevraagd om te reageren op een 'Hoi' of ' Hai'quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heb je ook een idee waarom niet? Bedoel is hier eigenlijk alleen maar gebazel de hele tijd (niet alleen van jou hoor) maar zelden dat er echt gekeken wordt naar de redenen waarom of hoe concreet iets op te lossen valt (afgezien van onzekerheid en angst waar juist alles weer om lijkt te draaien). Terwijl ook als je onzeker bent maar je bent wat leuk qua uiterlijk en qua innerlijk krijg je alsnog meiden. Er is gewoon wat meer aan de hand hier altijd. Benoem iets een keer zeg. Nu zijn het telkens verhalen met reacties.
Begin es met 'hey hey, hoe gaat het?'quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het is al teveel gevraagd om te reageren op een 'Hoi' of ' Hai'
Nooit beginnen met slecht getypte worden. Nooit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Begin es met 'hey hey, hoe gaat het?'
Wat is er slecht aan getypt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit beginnen met slecht getypte worden. Nooit.
Waar stuur je dat heen ? Via whatsapp ? Op dating sites ? Op FB ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je date echt wel foute vrouwen als ik uw verhaal hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tinderquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Waar stuur je dat heen ? Via whatsapp ? Op dating sites ? Op FB ?
Zijn geen dates, maar Tinder matches die niets zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Je date echt wel foute vrouwen als ik uw verhaal hoor
Hoi alles goed, hey hoe gaat het, hoi, hai, ohai, hallo daar, dag schoonheid, blabla alles al wel gehad ondertussenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Begin es met 'hey hey, hoe gaat het?'
Dan andere foto's gebruiken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoi alles goed, hey hoe gaat het, hoi, hai, ohai, hallo daar, dag schoonheid, blabla alles al wel gehad ondertussen
Gewoon weggooien dan...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn geen dates, maar Tinder matches die niets zeggen.
'k Heb toch al een matchquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan andere foto's gebruiken.
Ja maar ik snap dat dus niet hé, waarom ga je in godsnaam op Tinder? En dan nog je tijd verliezen aan vrouwen die niets zeggen! Ga gewoon eens echte vrouwen aanspreken irl ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn geen dates, maar Tinder matches die niets zeggen.
Ook geprobeerd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon weggooien dan...
Maar "Hoi" of "hai".. tsja originele opening...Zeker als dames al 20 mannen hebben die "Hoi", of " Hai" zeggen. Dan spring je er niet uit..
Je kan beter iets over de foto zeggen ofzo...
Reden dus om snel NEXT te zeggenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook geprobeerd.
Ach wat, tips heb ik toch niets aan. Iedereen zegt toch weer wat anders.
Als ze niet snel genoeg reageren zijn ze toch stom
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar ik snap dat dus niet hé, waarom ga je in godsnaam op Tinder? En dan nog je tijd verliezen aan vrouwen die niets zeggen! Ga gewoon eens echte vrouwen aanspreken irl ofzo.
Weinig blijkbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou en. Ze praten toch niet terug. Wat zegt een match dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |