Ach, ik kan er toch vaak meerdere volle karren van maken, dus dat is geen probleem. Bovendien staat de delikaas toch altijd tussen de gewone kaas in.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:11 schreef Gezicht het volgende:
Deli/delikaas/Zav mieteren wij gewoon bij elkaar. Dat mag deli zich fijn zelf uitsplitsen.
5 kwartier splitsen word je vast heel vrolijk van.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Maar vers splitsen? Meestal in m'n eentje, direct karren de cel in die niet gedaan hoeven te worden. Dan een stapel Rolly's neerleggen, en na het lossen beginnen terwijl mijn collega de emballage laadt.
Aparte Rolly's voor:
Deli
Delikaas
Vlees
Zav
Panklaar
Gekoelde groenten
Grill & Steak
Gebak
Kaas
En dan sorteren. Is er een kar vol, de cel in en een nieuwe dolly pakken.
zestig karren in vijf kwartier inclusief lossen.

Vijf kwartier inclusief lossen he, da's ook zeker een half uur met zestig karren.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:18 schreef d4v1d het volgende:
5 kwartier splitsen word je vast heel vrolijk van. [ afbeelding ]
Ik vind vers splitsen niet zo geestdodend als houdbaar eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
5 kwartier splitsen word je vast heel vrolijk van. [ afbeelding ]
Dat is zeker waar....quote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef einschtein het volgende:
Ik vind vers splitsen niet zo geestdodend als houdbaar eigenlijk.
Moet je eens doen met een grote zware doosquote:Op donderdag 19 december 2013 17:24 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar....
Ooit in een filiaal stage gelopen waar de lege karren voor de houdbaar in een cirkel werden gezet, en één man de spullen van een splitskar pakte, en deze gooide naar de andere splitsers terwijl hij dan ook het nummer van het pad erbij riep.
Heel aparte methode...
Vaak genoeg gedaan hoor. Als je je een beetje op elkaar afstemt prima methode.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je eens doen met een grote zware doos
Been there. Collega lag te slapen, ving hem wel maar vloog naar achter samen met de doos.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je eens doen met een grote zware doos
Heel apart. Wij hebben gewoon rijen, met een lege strook in het midden. Container gaat in het midden van het midden (als je mij snapt) en de containers staan op vaste volgorde. De ene splitser doet de ene kant, andere splitser de andere kant.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:24 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar....
Ooit in een filiaal stage gelopen waar de lege karren voor de houdbaar in een cirkel werden gezet, en één man de spullen van een splitskar pakte, en deze gooide naar de andere splitsers terwijl hij dan ook het nummer van het pad erbij riep.
Heel aparte methode...
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Been there. Collega lag te slapen, ving hem wel maar vloog naar achter samen met de doos.
Wij hebben de lege karren per pad aan de ene kant staan, en de karren die gespitst moeten worden daar tegenover. En dan met een paar man elk je eigen kar splitsen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:28 schreef einschtein het volgende:
Heel apart. Wij hebben gewoon rijen, met een lege strook in het midden. Container gaat in het midden van het midden (als je mij snapt) en de containers staan op vaste volgorde. De ene splitser doet de ene kant, andere splitser de andere kant.
Hier zetten ze het in een soort [ vorm met ergens nog een gat om doorgang te houden voor mensen die het magazijn uit moeten(omdat klein magazijn, 5-6 meter in de breedte maarquote:Op donderdag 19 december 2013 17:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heel apart. Wij hebben gewoon rijen, met een lege strook in het midden. Container gaat in het midden van het midden (als je mij snapt) en de containers staan op vaste volgorde. De ene splitser doet de ene kant, andere splitser de andere kant.
Wij splitsen met 2 man, soms 3. Dus tja.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:30 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij hebben de lege karren per pad aan de ene kant staan, en de karren die gespitst moeten worden daar tegenover. En dan met een paar man elk je eigen kar splitsen.
Ja, dat is niet heel breed.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier zetten ze het in een soort [ vorm met ergens nog een gat om doorgang te houden voor mensen die het magazijn uit moeten(omdat klein magazijn, 5-6 meter in de breedte maar) en dan lopen er 2 mensen steeds heen en weer en die pakken zooi vanaf 1 of 2 karren.
Hangt van de colli aantallen af; tussen de 3 en acht tot tien man denk ik zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:32 schreef einschtein het volgende:
Wij splitsen met 2 man, soms 3. Dus tja.
Jullie?
Op het smalste punt van het magazijn passen er met moeite 3 karren naast elkaarquote:Op donderdag 19 december 2013 17:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat is niet heel breed.
Bij ons breed zat, kunnen meestal sowieso wel mensen langs. Tenzij kerst/eeeerg druk.
Damn.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op het smalste punt van het magazijn passen er met moeite 3 karren naast elkaarMja, hij loopt wel in de gehele lengte van de winkel, geen idee hoe breed precies maar het zal neerkomen op breedte van +/-8 kassa's, + 7 meter ofzo.
Kom ik aan met een totale magazijn lengte van zestig meter....quote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef d4v1d het volgende:
Op het smalste punt van het magazijn passen er met moeite 3 karren naast elkaarMja, hij loopt wel in de gehele lengte van de winkel, geen idee hoe breed precies maar het zal neerkomen op breedte van +/-8 kassa's, + 7 meter ofzo.
Dat magazijn is alleen voor panklaar/maaltijden en zuivel + gebak/sappen en nieuwe leveringen van HB en kaas/VVV. Restanten van HB + kaas/VVV gaan daarna naar magazijn numero dos gelukkig.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Damn.Nu we het er over hebben, volgens mij heb ik nog foto's van ons magazijn.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Kom ik aan met een totale magazijn lengte van zestig meter....
Kan bij ons dus nietquote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef Wupgup het volgende:
Ik ken winkels waarbij karren buiten blijven staan als ze meer dan 30 karren krijgen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan bij ons dus nietAls ze niet aan het laden/lossen zijn staat er een fietsenrek voor de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |