Ik ga bijna nooit met de trein, dus ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen niet kunnen slapen denk ik
Wellicht met oordopjes
Nomzquote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer
[..]
Krijg je met die youtube mixen
[..]
Niet verkeerd
[ afbeelding ]
[..]
OhNaja thee dan
Oh dat zeker, maar dat is nogal snelquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter dan die van vanmiddag ja
Hier zit misschien wel minder kont aanquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter dan die van vanmiddag ja
Ik denk dat ik voor rode vodka redbull gaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook een optie
Hmm ja goed plan
[..]
AlohaNog bedankt trouwens
Lijkt me sowieso niet handig, voor je het weet word je aan de andere kant van het land wakkerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit met de trein, dus ik heb werkelijk geen idee
Ik denk dat als je een nachtje doorhaalt, je best kan slapen in een trein
Oude baan weer terugquote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en dan heb je weer een nieuwe baan?
Hmm goed plan welquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor rode vodka redbull ga
Lekker stuiteren.
Dat is dat drankje wat jullie allemaal lekker vonden in de auto met Huppel
Vanuit Leeuwarden beland je op z'n verst in Rotterdam volgens mij:Pquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet handig, voor je het weet word je aan de andere kant van het land wakker
Betere verhouding dan, dus meer kont eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier zit misschien wel minder kont aanAlleen haar bovenbenen zijn slanker.
Maastricht.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanuit Leeuwarden beland je op z'n verst in Rotterdam volgens mij:P
Wekker zettenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet handig, voor je het weet word je aan de andere kant van het land wakker
Hmmmm irritantquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oude baan weer terug
Contract werd niet verlengd want 3e verlenging dus vast contract.. Maar dat wilde de baas nog niet.. Dus 3 maanden eruit en dan weer opnieuw met een jaarcontract etc..
Zoveel scheelt het niet. Die andere had gewoon geen kontquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier zit misschien wel minder kont aanAlleen haar bovenbenen zijn slanker.
Graag gedaanquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook een optie
Hmm ja goed plan
[..]
AlohaNog bedankt trouwens
dan moet ik weer terug voor mijn autoquote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Betere verhouding wel jaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Betere verhouding dan, dus meer kont eigenlijk
Gaat er een directe trein van Leeuwarden naar Maastricht?quote:
Zoveel scheelt het niet, deze heeft dus ook geen kontquote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het niet. Die andere had gewoon geen kont
Doe dat. Welterusten alvastquote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaan
Nu ff een serie kijken en dan naar bed. De teller stond op ~770km toen ik thuis was.
Rotterdam, dan kun je bij mij pittenquote:
O jaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet ik weer terug voor mijn auto
Ligt er net aan welke trein natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe eensquote:Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan mijn kont wel posten... dan heb je pas kont![]()
Dan heeft de conducteur/machinist ook niet gedaan wat die moest doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt er net aan welke trein natuurlijk
Lijkt me sowieso niet handig waar je ook terecht komt. Helemaal niet als je wel eens van die verhalen leest dat allen dan al donker is en de trein op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |