Zal wel weer 24/7 in de editing room zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind PJ er trouwens wel erg bleek en slecht uitzien in dat filmpje
Dat viel mij ook gelijk negatief op. Deed me een beetje aan zo'n race-level in Prince of Persia/Assassin's Creed denkenquote:
Ja, hij is wel de ultieme controlfreak hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zal wel weer 24/7 in de editing room zitten.
Die gast wil ook met elk proces van de filmproductie iets te maken hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef hafcfan het volgende:
Als ze die film niet verplaats hadden zaten we nu ongeveer in de bios
Komt 21 oktober in de Amerikaanse iTunes Store. Dus tegen die tijd "even kopen".quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
Over 2 weken de extended cut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En met een beetje mazzel komende week de 1080p bluray rip er van al downloaden(De EE van deel 1 stond ook al 2 weken tevoren op de diverse download kanalen
)
Uiteraard heb ik de bluray set keurig netjes in de pre order staan
JA dan gaat ie ZEER ZEKER uitlekkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt 21 oktober in de Amerikaanse iTunes Store.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA dan gaat ie ZEER ZEKER uitlekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik heb gekeken en heb nu een klein stijfjequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, want ik wil verrast worden
Hoe ga je dit stijfje temmen? ;@quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb gekeken en heb nu een klein stijfje
Wel op laserdiscquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is nog niet uit op full hd bluray 1080p special edition disk
Heb je 'm al gezien? Ik gisteren al zoals het hoort meteen op de release dag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA dan gaat ie ZEER ZEKER uitlekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
straxquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je 'm al gezien? Ik gisteren al zoals het hoort meteen op de release dag.![]()
De Thrain scenes.
wow zeker tof dat met Thrain.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je 'm al gezien? Ik gisteren al zoals het hoort meteen op de release dag.![]()
De Thrain scenes.
Dat klopt. Vind het best goedkoop. Precies dezelfde scenes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wow zeker tof dat met Thrain.
Ik kan me de bioscoopversie even niet goed meer heugen, maar daar is Thrain geloof ik in zijn geheel niet te zien toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |