Zal wel weer 24/7 in de editing room zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind PJ er trouwens wel erg bleek en slecht uitzien in dat filmpje
Dat viel mij ook gelijk negatief op. Deed me een beetje aan zo'n race-level in Prince of Persia/Assassin's Creed denkenquote:
Ja, hij is wel de ultieme controlfreak hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zal wel weer 24/7 in de editing room zitten.
Die gast wil ook met elk proces van de filmproductie iets te maken hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef hafcfan het volgende:
Als ze die film niet verplaats hadden zaten we nu ongeveer in de bios
Komt 21 oktober in de Amerikaanse iTunes Store. Dus tegen die tijd "even kopen".quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
Over 2 weken de extended cut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En met een beetje mazzel komende week de 1080p bluray rip er van al downloaden(De EE van deel 1 stond ook al 2 weken tevoren op de diverse download kanalen
)
Uiteraard heb ik de bluray set keurig netjes in de pre order staan
JA dan gaat ie ZEER ZEKER uitlekkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt 21 oktober in de Amerikaanse iTunes Store.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA dan gaat ie ZEER ZEKER uitlekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik heb gekeken en heb nu een klein stijfjequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, want ik wil verrast worden
Hoe ga je dit stijfje temmen? ;@quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb gekeken en heb nu een klein stijfje
Wel op laserdiscquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is nog niet uit op full hd bluray 1080p special edition disk
Heb je 'm al gezien? Ik gisteren al zoals het hoort meteen op de release dag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA dan gaat ie ZEER ZEKER uitlekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
straxquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je 'm al gezien? Ik gisteren al zoals het hoort meteen op de release dag.![]()
De Thrain scenes.
wow zeker tof dat met Thrain.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je 'm al gezien? Ik gisteren al zoals het hoort meteen op de release dag.![]()
De Thrain scenes.
Dat klopt. Vind het best goedkoop. Precies dezelfde scenes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wow zeker tof dat met Thrain.
Ik kan me de bioscoopversie even niet goed meer heugen, maar daar is Thrain geloof ik in zijn geheel niet te zien toch?
Die is er al tijden. De film staat ook al maanden op netflixquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en nu is er dus al de 1080p bluray rip![]()
Ik wil zooooooooooo graag het doosje in mijn handen hebben. Maar dat duurt nog ruim anderhalve week
Niet van de Extended versie, koekwausquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die is er al tijden. De film staat ook al maanden op netflix
Nee, dat had het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:23 schreef SunChaser het volgende:
Extended echt
Deze hele trilogie is al Extended. Had makkelijk in 1 film gekund
Oh!! Dat is echt heel erg tof!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:27 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.nu.nl/film/391(...)ingssong-zingen.html
Ik kijk nu al kwijlend uit naar de uber marathonquote:
Meer dan 24 uurquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kijk nu al kwijlend uit naar de uber marathon
Hobbit 1/2/3 EE, LotR 1/2/3 EE
Dat zal mijn 3 keer wordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kijk nu al kwijlend uit naar de uber marathon
Hobbit 1/2/3 EE, LotR 1/2/3 EE
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |