Bedankt voor deze tip Opaquote:Op donderdag 19 december 2013 12:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gewoon stiekem zelf een goede fles en envelop met wat cash wegmoffelen in jouw kerstpakket en dan oprecht verrast naar je collega's kijken dat er bij hun geen alcohol en geld inzit. Daarna relaxed op een afstandje de frustratie aanschouwen.
Uh, daar word je ook dronken van hoor?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Zapata het volgende:
boeien, is toch meestal een fles wijn.
Hallo collega? Heb jij een ander kerstpakket gekregen dan de rest??????quote:Op donderdag 19 december 2013 12:55 schreef nattermann het volgende:
2 flessen bier (Hertog Jan) en 2 flessen wijn.
Ik zit nog altijd gedetacheerd dus krijg er 2quote:Op donderdag 19 december 2013 13:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hallo collega? Heb jij een ander kerstpakket gekregen dan de rest??????
Ow ok. Die van de baas was (imo) drie keer niks.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd gedetacheerd dus krijg er 2
Zeer mee eens. Leuk presentje voor tussendoor, maar zeker niet als kerstpakket.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ok. Die van de baas was (imo) drie keer niks.
Inderdaad. En dan ook nog de boodschap erbij we hopen dat je het nooit nodig hebt.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zeer mee eens. Leuk presentje voor tussendoor, maar zeker niet als kerstpakket.
Ewa moet ik je djoeken mafkees.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:07 schreef Sloggi het volgende:
Je bent een paar letters vergeten, stomme buitenlander.
Zou het?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
huiswijn van de jumbo met een ander stikkertje
Ik voel me genaaid nu.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:13 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Bekende truuk, die truuk is bekend
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Wil je ook letterlijk genaaid worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |