abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134486608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Spuit 11
waarom vraag je dan ook naar de bekende weg?
pi_134486744
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 08:27 schreef Life2.0 het volgende:
ts is een boze pvv tokkie _O- !
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:15 schreef Motorbass het volgende:
Er zou naar mijn mening meer support voor pedofielen moeten komen. Dingen zoals praatgroepen onder begeleiding, therapie, etc. Doordat we pedofielen zo op de kast jagen, maken we het erg lastig voor pedofielen om hun driften te onderdrukken.

Probeer je maar eens voor te stellen hoe het zou zijn als hetero of homo als je geen seksuele activiteiten zou mogen hebben voor heel je leven. Het lijkt mij in ieder geval ontzettend lastig om die gevoelens te onderdrukken. In plaats daarvan zou het een verademing zijn om er met iemand over te kunnen praten, zonder bang te zijn dat er erge gevolgen zullen zijn.

Ik ben van mening dat pedofilie een aangeboren voorkeur is, net zoals homofilie en heterofilie. Let wel op, ik ben niet tegen pedofilie (de fantasie, gedachtes), maar wel tegen pedoseksualiteit (seksuele activiteiten).
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:12 schreef Casiotone het volgende:

[..]

nee omdat "Castreren zonder verdoving!" roept.
Ga deze smeerlap nog even in bescherming nemen, hij misbruikt kliene kinderen sexueel! is dat normaal?? Ik heb zelf een kind, als zoiets mijn kind zou overkomen dan zou ik hem (zonder verdoving) castreren ja!
pi_134487902
quote:
Er zou naar mijn mening meer support voor pedofielen moeten komen. Dingen zoals praatgroepen onder begeleiding, therapie, etc. Doordat we pedofielen zo op de kast jagen, maken we het erg lastig voor pedofielen om hun driften te onderdrukken.

Probeer je maar eens voor te stellen hoe het zou zijn als hetero of homo als je geen seksuele activiteiten zou mogen hebben voor heel je leven. Het lijkt mij in ieder geval ontzettend lastig om die gevoelens te onderdrukken. In plaats daarvan zou het een verademing zijn om er met iemand over te kunnen praten, zonder bang te zijn dat er erge gevolgen zullen zijn.

Ik ben van mening dat pedofilie een aangeboren voorkeur is, net zoals homofilie en heterofilie. Let wel op, ik ben niet tegen pedofilie (de fantasie, gedachtes), maar wel tegen pedoseksualiteit (seksuele activiteiten).
Eens.
pi_134496741
quote:
Op vrijdag 20 december 2013 13:15 schreef Motorbass het volgende:

Dat moet voor de gemiddelde Fok!ker niet zo moeilijk zijn.
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:50:59 #30
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134496861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Omdat ik pedofilie afkeur ben ik gelijk een PVVer en een tokkie?
Je moet geen vooroordelen hebben over mensen die je niet kent, pedo!
onderbuikje :')
  Eindredactie Games vrijdag 20 december 2013 @ 19:01:36 #31
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_134497241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:24 schreef WhateverWhatever het volgende:

Ik heb zelf een kind
Eerlijk waar :{ ? Ik dacht serieus dat je 12 was, no offense verder.

OT: Recidiverend pedofiel/pedoseksueel, uit de samenleving verwijderen en indien mogelijk behandelen, in ieder geval niet loslaten tot met aangrenzende zekerheid kan worden vastgesteld dat hij geen gevaar meer is voor kin'dren.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_134497270
quote:

Deze man is pedoseksueel (en stalker). Ik denk dat hij niet helemaal goed in zijn hoofd is en dat enkel praten niet genoeg is. Naar mijn mening moeten pedoseksuelen helemaal niet toegelaten worden in landen als Cambodja. Het lijkt mij namelijk redelijk logisch wat zulke mannen daar van plan zijn en ik vind het jammer dat kwetsbare kinderen daar de dupe van moeten worden. Erg goed dat hij is opgepakt en nu hopen dat hij ook daadwerkelijk veroordeeld gaat worden en kinderen niet onder druk aanklachten gaan terugtrekken. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134497465
Ach, hij had ook blanke kinderen kunnen misbruiken hier in Nederland. Dat zou ook heel erg zijn.
pi_134497602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:07 schreef Ulx het volgende:
Ach, hij had ook blanke kinderen kunnen misbruiken hier in Nederland. Dat zou ook heel erg zijn.
Oh, mijn punt is dan ook niet dat kindermisbruik in Cambodja erger moet zijn dan in Nederland of zo, maar oké.
pi_134497674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Krullenbollie het volgende:

[..]

Deze man is pedoseksueel (en stalker). Ik denk dat hij niet helemaal goed in zijn hoofd is en dat enkel praten niet genoeg is. Naar mijn mening moeten pedoseksuelen helemaal niet toegelaten worden in landen als Cambodja. Het lijkt mij namelijk redelijk logisch wat zulke mannen daar van plan zijn en ik vind het jammer dat kwetsbare kinderen daar de dupe van moeten worden. Erg goed dat hij is opgepakt en nu hopen dat hij ook daadwerkelijk veroordeeld gaat worden en kinderen niet onder druk aanklachten gaan terugtrekken. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe weet je wie pedo is en wie niet? dus jij vind elke alleenstaande man verdacht ?
pi_134497701
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Krullenbollie het volgende:

[..]

SPOILER
Het probleem is natuurlijk ook hoe je erachter komt dat iemand pedofiel is. Zolang het ontdekt wordt in een vroeg stadium van je leven, denk ik dat hiermee wel minder slachtoffers zullen vallen. Mensen die schreeuwen dat hij de doodstraf moet krijgen en gemarteld moet worden denken helemaal niet na over de preventie van pedoseksuele activiteiten. In mijn woordenboek is voorkomen nog altijd beter dan genezen.

Daarnaast, hoe wil je voorkomen dat pedofielen naar Aziatische landen zoals Cambodja reizen (als het nog niet vastgesteld is dat deze man pedofiel is)? Ook zijn er ongetwijfeld pedoseksuelen die uit Cambodja zelf komen, dus daarmee los je de schade aan deze kinderen niet op.

Verder is het goed dat deze man opgepakt is. Er wordt hiermee voorkomen dat er nog meer slachteroffertjes vallen.
pi_134497759
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:47 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat moet voor de gemiddelde Fok!ker niet zo moeilijk zijn.
Spreek voor jezelf :P
pi_134497784
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:12 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

hoe weet je wie pedo is en wie niet?
Gewoon controleren of men veel snoepjes koopt terwijl men toch een lage tandartsrekening heeft.
pi_134497850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:12 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

hoe weet je wie pedo is en wie niet? dus jij vind elke alleenstaande man verdacht ?
Als iemand is veroordeeld vanwege kindermisbruik weet je vrij zeker dat je met een pedoseksueel te maken hebt, neem deze Bas als voorbeeld. Hij is vast niet naar Cambodja gegaan om van het prachtige land te genieten.
pi_134497893
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:16 schreef Krullenbollie het volgende:

Hij is vast niet naar Cambodja gegaan om van het prachtige land te genieten.
Op zijn manier juist wèl.
pi_134498048
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Motorbass het volgende:

[..]

Het probleem is natuurlijk ook hoe je erachter komt dat iemand pedofiel is. Zolang het ontdekt wordt in een vroeg stadium van je leven, denk ik dat hiermee wel minder slachtoffers zullen vallen. Mensen die schreeuwen dat hij de doodstraf moet krijgen en gemarteld moet worden denken helemaal niet na over de preventie van pedoseksuele activiteiten. In mijn woordenboek is voorkomen nog altijd beter dan genezen.

Daarnaast, hoe wil je voorkomen dat pedofielen naar Aziatische landen zoals Cambodja reizen (als het nog niet vastgesteld is dat deze man pedofiel is)? Ook zijn er ongetwijfeld pedoseksuelen die uit Cambodja zelf komen, dus daarmee los je de schade aan deze kinderen niet op.

Verder is het goed dat deze man opgepakt is. Er wordt hiermee voorkomen dat er nog meer slachteroffertjes vallen.
Ik vind mensen die schreeuwen dat een pedoseksueel dood of mishandeld moet worden raar. Ik ben wel van mening dat pedoseksuelen helemaal niet in zulke landen mogen worden toegelaten. Ik was even aan het zoeken, maar op deze manier denk ik dat je al redelijk wat slachtoffers kunt voorkomen: http://www.volkskrant.nl/(...)-pedoseksuelen.dhtml

Ik weet niet in hoeverre het daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden, maar het lijkt mij wel effectief. :)
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:22:02 #42
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134498099
quote:

[..]

Als iemand is veroordeeld vanwege kindermisbruik weet je vrij zeker dat je met een pedoseksueel te maken hebt, neem deze Bas als voorbeeld. Hij is vast niet naar Cambodja gegaan om van het prachtige land te genieten.
hij is niet veroordeeld voor het hebben van seks met minderjarigen, dus hoe kom je daar op?
pi_134498126
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

hij is niet veroordeeld voor het hebben van seks met minderjarigen, dus hoe kom je daar op?
Hij is wel veroordeeld voor kindermisbruik.
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:23:21 #44
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134498153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef Krullenbollie het volgende:

[..]

en dus is het een pedo? :')

als ik mijn buurmeisje in een zwembad gooi zal ik daar ook voor worden veroordeeld _O-
pi_134498384
quote:

[..]

In dit geval had het hiermee inderdaad voorkomen kunnen worden, maar alleen als de persoon in kwestie al een kind heeft mishandeld. Eigenlijk is het dan al te laat, er moet een preventief systeem komen.
pi_134498452
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:28 schreef Motorbass het volgende:

[..]

In dit geval had het hiermee inderdaad voorkomen kunnen worden, maar alleen als de persoon in kwestie al een kind heeft mishandeld. Eigenlijk is het dan al te laat, er moet een preventief systeem komen.
zoals wat ? een praatgroep op de basisschool om vast te stellen of je pedo bent en vervolgens een terapietraject voor de rest van je leven ofzo huh
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:30:57 #47
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_134498471
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef Krullenbollie het volgende:

[..]

Is de moeder van die kinderen eigenlijk ook veroordeeld voor verregaande verwaarlozing van haar kinderen?

Want dat zou ik dan weer verwachten in een beschaafd land. Dat niet alleen die misbruiker wordt aangepakt, maar ook de ouders.
pi_134498499
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:28 schreef Motorbass het volgende:

[..]

Ja, maar ik snap wel dat het een heel moeilijk onderwerp is. En god god god, wat posten hier veel enorme grafjosti's, trouwens. :P
pi_134498547
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:24 schreef -Spring het volgende:
Opvanghuis Semen rape. :')
Goede naam inderdaad :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:33:39 #50
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_134498572
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:31 schreef Krullenbollie het volgende:

[..]

Ja, maar ik snap wel dat het een heel moeilijk onderwerp is. En god god god, wat posten hier veel enorme grafjosti's, trouwens. :P
Herkenning is de eerste stap naar erkenning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')