Ah nice, die heb ik nog wel!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is zo'n grote, je moet er een aggregaat op aansluiten. Weten de buren ook weer dat je je 's nachts vermaakt
Het zal toch niet gaan gebeuren hopen we, heb je geen tt-code blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nope, meestal komt de pakketpost overdag tussen 1 en 3, maar nog niks gezien helaas.
Nee, t&t code heb ik ook niet, maar het zou als het goed is toch deze week wel bezorgd worden had ik zo het ideequote:Op vrijdag 20 december 2013 14:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Het zal toch niet gaan gebeuren hopen we, heb je geen tt-code blijkbaar.
Nee, dat niet, maar als het goed is is Rewimo mijn Santa, en ze zei van de week (woensdag geloof ik) dat het donderdag ofzo in Nederland aan kwam (vanuit DEUTSCHLAND!), dus ja, dan hou ik daar maar ff aan vast.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik hoop wel dat het snel komt , zou beetje naar zijn als jij moet achterblijven maar op zaterdag wordt er ook geleverd, heb je al via Lootjestrekken.nl contact gehad met jouw Santa?
Wel ja, ga je Santa nog verraden ook, wat helemaal niet kan want dat is de mijnequote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar als het goed is is Rewimo mijn Santa, en ze zei van de week (woensdag geloof ik) dat het donderdag ofzo in Nederland aan kwam (vanuit DEUTSCHLAND!), dus ja, dan hou ik daar maar ff aan vast.
Oh, echt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wel ja, ga je Santa nog verraden ook, wat helemaal niet kan want dat is de mijne![]()
Ach joh, beter laat dan nooit.
Ha, en jij denkt dat ik mijn pakje vanuit DLD verzonden heb en me zo simpel zou verraden? Think againquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Nee, dat niet, maar als het goed is is Rewimo mijn Santa, en ze zei van de week (woensdag geloof ik) dat het donderdag ofzo in Nederland aan kwam (vanuit DEUTSCHLAND!), dus ja, dan hou ik daar maar ff aan vast.
Ik snap er helemaal niks meer vanquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha, en jij denkt dat ik mijn pakje vanuit DLD verzonden heb en me zo simpel zou verraden? Think again![]()
En lees nog eens terug want dat heb ik helemaal niet gezegd
Kijk:quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van
Maar ik hoop wel dat het zodadelijk nog komt, want ik moet tegen 5 ff weg, en anders morgen dan ofzo?
Dat ging dus over mijn pakket, als in: het pakket dat ik gekregen hebquote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Volgens de laatste berichten wordt mijn pakket morgen geïmporteerd vanuit het verre buitenland
Oh op die manierquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk:
[..]
Dat ging dus over mijn pakket, als in: het pakket dat ik gekregen heb
Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan toch maar even via lootjestrekken.nl gevraagd hoe het zit
Ik heb geen mailquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan toch maar even via lootjestrekken.nl gevraagd hoe het zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |