Ja, ikkequote:Op vrijdag 20 december 2013 15:04 schreef Candaasje het volgende:
Heeft iemand al een vermoeden voor wie ik Santa heb mogen spelen?
KP T&T: 00000000000000007quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Verstuur de t&t code nou eens naar Kper, doe niet zo flauw
Kan niet want begint altijd met 3S of zoiets.quote:
Whahaha, ik weet nu ineens wie jij bentquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:37 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
Knipperdeknip
[ link | afbeelding ]
Ik ben het spoor al helemaal bijster, heb het idee dat ik weet wie mijn Santa is, zo maar, geen idee waarom, denk ook dat mijn lootje weet dat ik haar/zijn Santa ben maar ik zie door de kloons het bos niet meerquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:06 schreef indaha het volgende:
Er blijft straks niets meer te raden over, ik denk dat ik ook weet wie mijn kloon is maar dat komt door een van de gedichten die Santaha hier heeft neergezet
Ik ben benieuwd of bij het uitpakken mijn idee hierover klopt .
Psst het wordt nooit 24.01 dus dan moet je heel lang wachtenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ben het spoor al helemaal bijster, heb het idee dat ik weet wie mijn Santa is, zo maar, geen idee waarom, denk ook dat mijn lootje weet dat ik haar/zijn Santa ben maar ik zie door de kloons het bos niet meer![]()
Hoe fijn dat het om 24.01 uur al 21 december is
Whoei, 00.01 uur dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Psst het wordt nooit 24.01 dus dan moet je heel lang wachten
Ik ga morgen pas uitpakken want ik moet vroeg op
Als je het geduld kunt opbrengen is uitstel juist zo leuk, hyperen is goed en gezondquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:37 schreef Oognip het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik het vannacht al uit zal pakken of pas morgenochtendIk denk pas morgenochtend, want vannacht zit ik hier vast in m'n eentje te hyperen met m'n cadeautje
Mag hij opblijvenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef Bamba het volgende:
Ik denk dat R zwaar teleurgesteld is als ik vannacht al uit pak, haha
Dus jij denkt te wetenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:06 schreef indaha het volgende:
Er blijft straks niets meer te raden over, ik denk dat ik ook weet wie mijn kloon is maar dat komt door een van de gedichten die Santaha hier heeft neergezet
Ik ben benieuwd of bij het uitpakken mijn idee hierover klopt .
Jij intelligentia , je hebt me doorquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb al een tijdje een vermoeden wie mijn SS is
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jij intelligentia , je hebt me door
Dat had ik niet gedurfd, bij mij stond op het pak dat het breekbaar is (en sommige pakjes rammelen sinds de bezorging verdacht naar nogal breekbaar (lees: verdacht rammelen)quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Mijn pak ligt hier nog onaangetast.
Al heb ik er stiekem wel even voorzichtig mee gerammeld
Ik laat meneer Knob soms wat schrijven als ik mijn nogal herkenbare handschrift me niet wil laten verradenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
handschrift dacht ik het aan te zien.
wanneer is die verstuurd dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar hopen dat het pakketje voor mij morgen komt, anders heb ik pech denk
Zou woensdagavond afgegeven zijn bij een AH pakketservice. Dan zou je toch verwachten dat het een dag, hooguit een dag later wel op zijn bestemming is, staat ook op de site zie ik, 24 uurs service. Gelukkig staat er ook bij dat er op zaterdag bezorgd wordt, dan kan het morgen eventueel nog bezorgd worden. Ik weet alleen niet tot hoe laat, en ik zou toch nu wel graag even overdag de deur uit gaan. Moet nog wat shit halen bij de bouwmarkt, maar zal je altijd net zien dat ze langs komen als je er ff niet bent. Of op de wc zit, ook wel eens meegemaakt.quote:
Oh Kper_Norci welk een pechquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar hopen dat het pakketje voor mij morgen komt, anders heb ik pech denk
Heb je die AH in je buurt al gebeld? Had dat ook eens, toen bleek mijn pakket bij mijn eigen Appie onder de balie te liggen, alleen had ik geen bericht gehad dat ik het daar kon ophalen..quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zou woensdagavond afgegeven zijn bij een AH pakketservice. Dan zou je toch verwachten dat het een dag, hooguit een dag later wel op zijn bestemming is, staat ook op de site zie ik, 24 uurs service. Gelukkig staat er ook bij dat er op zaterdag bezorgd wordt, dan kan het morgen eventueel nog bezorgd worden. Ik weet alleen niet tot hoe laat, en ik zou toch nu wel graag even overdag de deur uit gaan. Moet nog wat shit halen bij de bouwmarkt, maar zal je altijd net zien dat ze langs komen als je er ff niet bent. Of op de wc zit, ook wel eens meegemaakt.
handigquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb je die AH pakketservice al gebeld? Had dat ook eens, toen bleek mijn pakket bij mijn eigen Appie onder de balie te liggen, alleen had ik geen bericht gehad dat ik het daar kon ophalen..
Dat niet maar Kper's pakket zou zo maar ergens bij de Appie in de buurt kunnen liggen.quote:
als die langs het schap met drop loopt. Ik heb trek. Maakt me niet uit wat die koopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat niet maar Kper's pakket zou zo maar ergens bij de Appie in de buurt kunnen liggen.
En nu alles kapot?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Mijn pak ligt hier nog onaangetast.
Al heb ik er stiekem wel even voorzichtig mee gerammeld
Ik leg het uit: het ligt dan bij/naast/onder de balie en dus niet tussen de doppertjes, de appelmoes of het bier, laat staan bij de bamiquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
als die langs het schap met drop loopt. Ik heb trek. Maakt me niet uit wat die koopt.
Nee, ben net toevallig ook nog bij de AH geweest bij ons in het dorp, maar daar hebben ze geen pakketservice, ook niet aan gedacht ook hoor net. Naja, we zien het morgen wel, kan ik het wel gelijk uitpakken als het komt, hoef ik het niet dagenlang al smachtend onder de kerstboom krabpaal te leggenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb je die AH in je buurt al gebeld? Had dat ook eens, toen bleek mijn pakket bij mijn eigen Appie onder de balie te liggen, alleen had ik geen bericht gehad dat ik het daar kon ophalen..
Geen drop, maar heb wel popcorn met caramelsmaak gehaaldquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
als die langs het schap met drop loopt. Ik heb trek. Maakt me niet uit wat die koopt.
Elk pakje heeft een tracktrace toch?Dus waar is dat *(*^&%&*pakje nouquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef Oognip het volgende:
Kan de SS van Kper niet even achterhalen waar het pakketje is?
KP had de SS al gemaild via lootje.nl?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef Oognip het volgende:
Kan de SS van Kper niet even achterhalen waar het pakketje is?
Via lootjestrekken zei mijn SS dat hij/zij geen t&t hadquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Elk pakje heeft een tracktrace toch?Dus waar is dat *(*^&%&*pakje nou
Dan kan het hooguit brievenbuspost zijn, elk pakje krijgt standaard een TrackTrace-code.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Via lootjestrekken zei mijn SS dat hij/zij geen t&t had
ik snap het sowieso niet soms krijg je van 1 boek bij BOL een T&T en soms bij een XXL pakket helemaal niks. Zijn daar regels voor?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Via lootjestrekken zei mijn SS dat hij/zij geen t&t had
Of hij/zij heeft de code weggegooid of het is verstuurd met DHL.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dan kan het hooguit brievenbuspost zijn, elk pakje krijgt standaard een TrackTrace-code.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |