Om mijn resultaten te toetsen he jongquote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
waarvoor heb je SPSS nodig dan
Nee, gorgonzolaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Witlof is geweldigMet schnitzel dan wel hoop ik?
Mag je niet met Past werken?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Tevens: tyfus SPSS. Stik erin.
Het lukt opzich wel, maar SPSS is gewoon zo vervelend. Wel super chillie gevoel als het dan gelukt is
Doe je dat niet altijd al?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga vandaag me laten verzorgen
Geen vlees eten?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gorgonzola. En salade.. ik eet geen vlees hihaho
quote:
Ik durf nietquote:
Ik ken Past niet dus SPSS lijkt me dan een beter idee. Wat is Past?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je niet met Past werken?
je bent zelf een tjackaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
nu kan ik hem uitschelden
tjacka is een debiel
Maarquote:
PAST is een statistiek programma dat ontwikkeld is voor Paleontologie geloof ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Wel visje
[..]
Ik durf niet
[..]
Ik ken Past niet dus SPSS lijkt me dan een beter idee. Wat is Past?
Hm, misschien voor de toekomst. Ik vind SPSS wel fijn maar het is gewoon een gedoe.. helemaal omdat ik er niet zoooooooo veel mee werk (dit is mn tweede onderzoek dusja.. dat is niet veel). Maar euhm, jij weet dus wel wat af van statistiek enzo?!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
PAST is een statistiek programma dat ontwikkeld is voor Paleontologie geloof ik.
Het is meer interface gebaseerd, zodat je makkelijk kunt spelen met je getallen.
Levert ook prima grafieken op, met kleuren en alles.
En de bonus is dat alle berekeningen gewoon heten zoals ze heten en je ze gewoon aan kunt klikken.
zelfdequote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ben er nog wel, maar zit met deze tijd meer 'achter de schermen'
Fijne kerstdagen
kerstavondquote:Op donderdag 19 december 2013 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent mijn verjaardag nog niet vergeten hé?
Ik leerde met Python werken. Dat is me een partij een kutprogramma.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, misschien voor de toekomst. Ik vind SPSS wel fijn maar het is gewoon een gedoe.. helemaal omdat ik er niet zoooooooo veel mee werk (dit is mn tweede onderzoek dusja.. dat is niet veel). Maar euhm, jij weet dus wel wat af van statistiek enzo?!
Ochzoo, beetje noodgedwongen!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik leerde met Python werken. Dat is me een partij een kutprogramma.
En omdat er geen licenties waren voor SPSS op mijn stageplek, heb ik PAST maar gebruikt.
Mwah, ik weet wel een beetje, maar niet zo gek veel. Alleen wat nodig was om te kijken naar mijn slakjes.
Ja, ik wist niet dat het bestond. Heb even rondgevraagd op de afdeling paleontologie en zij kwamen daarmee. Vooral omdat ze SPSS kut vinden.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ochzoo, beetje noodgedwongen!
Slakjes, hm?!
Whuuuuuuuuuuuuuutquote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet dat het bestond. Heb even rondgevraagd op de afdeling paleontologie en zij kwamen daarmee. Vooral omdat ze SPSS kut vinden.
Ja, heb studie naar Afrikaanse landslakjes van 1,3 mm gedaan.
Lekker commercieel door Coca Cola.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vindt een vrouw in Amerika ook. Die wil voortaan een pinguin als kerstmandier![]()
koekoek
Ja, enorm schattig.quote:
achter cookie zekerquote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ben er nog wel, maar zit met deze tijd meer 'achter de schermen'
Fijne kerstdagen
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, enorm schattig.
Alleen na een paar maanden meten was ik ze wel een beetje zat. Kleine krengen.
okayquote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
Aangemeld voor audities voor een nieuwe jeugdseriezal mij benieuwen
download nortonquote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef essnhills het volgende:
Help! Is er hier iemand aanwezig met verstand van virussen op laptops?
http://www.malwarebytes.org/quote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef essnhills het volgende:
Help! Is er hier iemand aanwezig met verstand van virussen op laptops?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |