SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding pakket maat 62 Verkocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding pakket maat 68 (winter) Verkocht aan Burdie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding pakket maat 68 (zomer) Verkocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kwisted op 20-12-2013 08:08:30 ]![]()
Heeft iemand toevallig nog een effen overhemdje/blouse voor jongens in maat 86 liggen?.... met gevoel voor drama....![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:32 schreef L-E het volgende:
Jongetjeskleding!
Snoozy jumpsuit maat 62: [ link | afbeelding ]
Duns summersuit maat 62:
[ link | afbeelding ]
Duns summersuit maat 62:
[ link | afbeelding ]
Hema & non-merk maat 62: [ link | afbeelding ]
4ff maat 50/56: [ link | afbeelding ]
Maxomorra maat 50/56: [ link | afbeelding ]![]()
Ik heb wel interesse in de duns summersuits! Ik pm je even!
[ Bericht 4% gewijzigd door klaprooss op 19-12-2013 13:10:08 ]♥ J & S![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef Kwisted het volgende:
Even zo, want mobiel:
XM, Zoë en Burdie. De pakketjes zitten op de post! Veel plezier ermee!snel! Bedankt namens mijn schoonzusje!
![]()
En die kwis-pakketten zijn echt cadeautjes jongensIk heb net met een glimlach van oor tot oor mijn pakketje uitgepakt. Heeeel blij ben ik/zijn we ermee!
![]()
En had ik algezegd?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Oooh ik verheug me erop!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Oh leuk! Maar zou mijn halfmaartjongetje in de zomer 62 hebben? Net niet meer toch? Anders wil ik wel graag de eerste tweequote:Op donderdag 19 december 2013 10:32 schreef L-E het volgende:
Jongetjeskleding!
Snoozy jumpsuit maat 62: [ link | afbeelding ]
Duns summersuit maat 62:
[ link | afbeelding ]
Duns summersuit maat 62:
[ link | afbeelding ]
Hema & non-merk maat 62: [ link | afbeelding ]
4ff maat 50/56: [ link | afbeelding ]
Maxomorra maat 50/56: [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ahhh Kimheel lief. Ik voelde me ook bijna n secret santa
XM ik denk dat jij ook blij zult zijn. Ik ben benieuwd!![]()
LE!! Stop!! Ik ga NU een jongetje bakken en wil ALLES van je overnemen. Ik PM je over 2 weken als ik positief test.Sarcasme. Herken het.![]()
Ik kan het zomerspul niet 123 terug vinden Sonnetje, sorry!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en ik heb nog iets. Heeft iemand korte broeken voor een jongen in maat 98 of een grote maat 92 liggen die weg mogen?
Oh en teva's of zo in maat 26?
En te shirts in lichte kleuren in 98/104 of 104.
Allemaal jongens dus![]()
Dit is wat ik heb!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ah super! Ik heb wel de standaard rondje/hartje/sterretje/vierkantje in t groot en klein.. Maar was dus vooral ook op zoek naar wat andere vormen gezien een verslaafde peuterBenieuwd wat je hebt!
![]()
![]()
Oh leuk! ik pm je even!We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Forum Opties Forumhop: Hop naar: