Heb jij als baby bv gehad?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef GotC het volgende:
Spirit!![]()
![]()
!! Wat enorm bizar zeg!! Ik zou idd doen wat Olf zegt. Zijn ze helemaal gek geworden..
@L0t, ze stonden volledig achter me. Ze hadden het zelfs aan zien komen. Zag ik er dan zo kapot uit?
Ik helemaal niet, ook "gewoon" niet. Omdat mijn vader dan de fles kon geven en ze vonden het in meer opzichten handiger. Ze zaten ook midden in een enorme verbouwing (die ze zelf deden) dus misschien leek ze dat ook niet handig, hoewel mijn broertje ook met fv is grootgebracht.quote:
Ik zat vanavond nog naar mijn baby foto's te kijken, incl een paar borstvoedingsfoto's. Maar hoe geweldig ik het ook vind voor anderen en anderen stimuleer om ermee te beginnen en door te zetten: ik heb er voor mezelf een heel neutraal, afgevlakt gevoel bij. Apartquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik helemaal niet, ook "gewoon" niet. Omdat mijn vader dan de fles kon geven en ze vonden het in meer opzichten handiger. Ze zaten ook midden in een enorme verbouwing (die ze zelf deden) dus misschien leek ze dat ook niet handig, hoewel mijn broertje ook met fv is grootgebracht.
Maar ik heb dus ook geen fotoalbum waarin ik mezelf aan de borst zag ofzo. Ik dacht misschien dat dat ook voor een minder grote bv wens zorgt, maar voor jou geldt dat dus niet!
Oh maar dat heb ik ook niet. Heb geloof amper borstvoeding foto's. Vond het leuk hoor het voeden maar na 10 maanden was ik er ook wel klaar mee. Zou er ook echt niet aan moeten denken nu nog te voeden (en peuter al helemaal niet). Achteraf had ik denk ik eerder moeten stoppen met de bv. Sowieso had ik niet een kind dat graag dronk, althans die dronk alleen als ze honger had en vanaf 4 maanden of zo moest ik afgelegen gaan zitten wegens afleiding. Oh en ze ging pas weer hard groeien toen ze aan de bijvoeding ging (en de eerste 2,3 maanden hoor). Mja achteraf he....quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat vanavond nog naar mijn baby foto's te kijken, incl een paar borstvoedingsfoto's. Maar hoe geweldig ik het ook vind voor anderen en anderen stimuleer om ermee te beginnen en door te zetten: ik heb er voor mezelf een heel neutraal, afgevlakt gevoel bij. ApartHet doet me weinig, een baby aan mijn eigen borst.
Praktisch gezien (zorg echt delen) is fv ook handiger imo
Ik heb ook nooit bv gehad maar wel die bv wensquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Suikertante het volgende:
Maar ik heb dus ook geen fotoalbum waarin ik mezelf aan de borst zag ofzo. Ik dacht misschien dat dat ook voor een minder grote bv wens zorgt, maar voor jou geldt dat dus niet!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |