quote:Op een laag pitje dus, of misschien wel helemaal weg?
K's on the shelf as Sarah and Gert embark on solo careers
Having finished off their last run as opening act for the Indigo Girls in the States, Sarah and Gert have officially announced that k's Choice, as a band, is taking some time off, as both brother and sister will each be developing their own solo career in the months and years to come. The status of the band is as yet undefined the word "split" has never been mentioned! To learn all details about this decision, more details on Sarahs and Gert's solo projects, the new plans of TGSC and much more
Want over twee en een half week komt de nieuwe single uit, genaamd 'Losing You'. Dit nummer was oorspronkelijk geschreven voor Almost Happy en de mensen die vorig jaar augustus K's Choice live hebben zullen zich dit nummer ongetwijfeld nog herinneren.
En ik kan nauwelijks ophouden em te draaien de laatste dagen : )
Sowieso hebben we weinig gemerkt van Sarah's solocarriere. Alleen Someone To Say Hi To dan. Die was heel erg mooi, maar geen groot succes.
Oh, en we hadden toen dat nieuws dat Sarah ging scheiden om met een vrouw samen te wonen (of die vrouw ging scheiden om met Sarah samen te gaan wonen).
Ben benieuwd wat dat gaat worden.
Áls er ooit nog weer een album komt dan zal dat ongetwijfeld nog jaaaaaren op zich laten wachten
maar het heeft gewoon veel waarde voor mij, dus jah ik ben er in ieder geval heel blij mee!_O__O_
quote:Goed nieuws!
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:04 schreef Seborik het volgende:
of misschien wel helemaal weg?
Wat voor leuke nummers hebben ze nou helemaal gemaakt op hun eendagsvlieghit Addict na.
quote:Nou, ik vind het hele album Cocoon Crash echt een van de beste albums ooit gemaakt, en ieder nummer daarop echt prachtig.
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
Goed nieuws!
Wat voor leuke nummers hebben ze nou helemaal gemaakt op hun eendagsvlieghit Addict na.
quote:Dat vind ik nou juist één van de minste, "Believe" en "Everything for Free" zijn veel mooier maar dan wel weer geen hits geweest...
Goed nieuws!
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 03-08-2003 11:40]
quote:Staat nog niet op Kazaa, heb je hem op bandje staan ofzo?
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:28 schreef mrmiddel het volgende:
En ik kan nauwelijks ophouden em te draaien de laatste dagen : )
anyway, goed nieuws
quote:geen hits?
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:19 schreef snellejelle het volgende:[..]
Dat vind ik nou juist één van de minste, "Believe" en "Everything for Free" zijn veel mooier maar dan wel weer gene hits geweest...
quote:
Goed nieuws!
Ga jij eens snel naar Cocoon Crash en Almost Happy luisteren...
quote:je meent dit toch niet serieus heh??
Goed nieuws!
quote:Het zijn wel dé nummers van k's choice maar om het nou hits te noemen??? Ze kwamen niet verder dan nummer 38 in de top 40 geloof...ik
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:49 schreef thevomit het volgende:[..]
geen hits?
dat zijn (met not an addict) juist de drie nummers van K's Choice. right?
quote:ze waren anders wel high rotation op mtv en op radio 3. dat zegt mij veel meer dan hoeveel ervan verkocht is eigenlijk.
Op zondag 3 augustus 2003 11:40 schreef snellejelle het volgende:[..]
Het zijn wel dé nummers van k's choice maar om het nou hits te noemen??? Ze kwamen niet verder dan nummer 38 in de top 40 geloof...ik
quote:Maar veel draaien maakt het nog geen hit. Een hit is voor mij toch een singletje dat veel verkoopt
Op maandag 4 augustus 2003 15:55 schreef thevomit het volgende:[..]
ze waren anders wel high rotation op mtv en op radio 3. dat zegt mij veel meer dan hoeveel ervan verkocht is eigenlijk.
quote:Bij bands/artiesten die veel albums verkopen is airplay de belangrijkste graadmeter voor het al dan niet hit zijn.. als je het mij vraagt. Een singletje dat veel verkoopt wil nogal eens een eendagsvlieg zijn waarvan alleen de singletjes goed verkopen.
Op maandag 4 augustus 2003 20:25 schreef snellejelle het volgende:[..]
Maar veel draaien maakt het nog geen hit. Een hit is voor mij toch een singletje dat veel verkoopt
quote:Bron: de k's choice nieuwsbrief
To celebrate a decade of recording, very soon the band will release their brand new single "Losing You", a new compilation CD "10" and a double DVD "10" chronicling the band's rise to international stardom.
For the same occasion, k's official fan club The Great Subconscious Club has just released a special, limited edition anniversary CD "Running Backwards" featuring a series of rare, unique and unreleased tracks from the last decade.More details about the separate releases can be found on www.kschoice.com
Official release dates:
· Running Backwards (fan club CD): August 4th
· Losing You (single): August 18th
· 10 (DVD and CD): September 29th
quote:Nooit gehoord, ik luister zowel radio538 als 3Fm als Radio 2 en ken alleen Not an Addict.
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:40 schreef Scylla het volgende:[..]
Ga jij eens snel naar Cocoon Crash en Almost Happy luisteren...
En daar vond ik dus ook al niets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |