abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6102442
Nieuws van 2 oktober.
quote:
K's on the shelf as Sarah and Gert embark on solo careers
Having finished off their last run as opening act for the Indigo Girls in the States, Sarah and Gert have officially announced that k's Choice, as a band, is taking some time off, as both brother and sister will each be developing their own solo career in the months and years to come. The status of the band is as yet undefined the word "split" has never been mentioned! To learn all details about this decision, more details on Sarahs and Gert's solo projects, the new plans of TGSC and much more
Op een laag pitje dus, of misschien wel helemaal weg?
pi_6102638
Ben eigenlijk wel benieuwd wat daar uit gaat komen, zowel gert als sarah gaan een solo carriere beginnen las ik gisteren in een interview
of all the things I lost in life, I miss my mind the most
pi_12156030
Even een oud topic opgerakeld (als er een betere is roep je maar)..

Want over twee en een half week komt de nieuwe single uit, genaamd 'Losing You'. Dit nummer was oorspronkelijk geschreven voor Almost Happy en de mensen die vorig jaar augustus K's Choice live hebben zullen zich dit nummer ongetwijfeld nog herinneren.

En ik kan nauwelijks ophouden em te draaien de laatste dagen : )

vrijdag 1 augustus 2003 @ 10:33:36 #4
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_12157885
Goed nieuws!

Sowieso hebben we weinig gemerkt van Sarah's solocarriere. Alleen Someone To Say Hi To dan. Die was heel erg mooi, maar geen groot succes.
Oh, en we hadden toen dat nieuws dat Sarah ging scheiden om met een vrouw samen te wonen (of die vrouw ging scheiden om met Sarah samen te gaan wonen).

Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 10:35:26 #5
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12157929
Oh leuk, een nieuwe single.

Ben benieuwd wat dat gaat worden.

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 11:46:21 #6
59768 Leander
Here for the world
pi_12159322
Nieuwe single.. nice!

Zal er eens naar zoeken... ben benieuwd...

pi_12179705
Hé, dat is goed nieuws! Ik ben erg benieuwd, zou er dan ook 'ooit' weer een nieuw album komen dan??? *hoop*
pi_12180851
Mwoa.. deze single stond opzich nog geplanned

Áls er ooit nog weer een album komt dan zal dat ongetwijfeld nog jaaaaaren op zich laten wachten

pi_12181136
dit is nou wel fijn nieuws k's choice is en blijft mijn favo band! heb ze niet echt vaak gezien..:@

maar het heeft gewoon veel waarde voor mij, dus jah ik ben er in ieder geval heel blij mee!_O__O_

pi_12181168
Ik ben benieuwd, maar naar mijn gevoel heeft deze band zijn beste tijd al weer lang gekend... ik vind het allemaal steeds minder interessant worden.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Redactie Frontpage zaterdag 2 augustus 2003 @ 13:37:33 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12181196
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:04 schreef Seborik het volgende:
of misschien wel helemaal weg?
Goed nieuws!

Wat voor leuke nummers hebben ze nou helemaal gemaakt op hun eendagsvlieghit Addict na.

pi_12181217
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:37 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Goed nieuws!

Wat voor leuke nummers hebben ze nou helemaal gemaakt op hun eendagsvlieghit Addict na.

Nou, ik vind het hele album Cocoon Crash echt een van de beste albums ooit gemaakt, en ieder nummer daarop echt prachtig.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12185505
quote:

[..]

Goed nieuws!

Dat vind ik nou juist één van de minste, "Believe" en "Everything for Free" zijn veel mooier maar dan wel weer geen hits geweest...

[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 03-08-2003 11:40]

pi_12185603
Cocoon crash is erg goed, maar sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan met K's Choice. Dus hopelijk is het volgende album beter dan Almost Happy, anders hoeft het van mij echt niet meer.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 18:36:22 #15
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_12185676
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:28 schreef mrmiddel het volgende:
En ik kan nauwelijks ophouden em te draaien de laatste dagen : )
Staat nog niet op Kazaa, heb je hem op bandje staan ofzo?

anyway, goed nieuws

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_12185818
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:19 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Dat vind ik nou juist één van de minste, "Believe" en "Everything for Free" zijn veel mooier maar dan wel weer gene hits geweest...

geen hits? dat zijn (met not an addict) juist de drie nummers van K's Choice. right?
park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
pi_12186707
quote:

[..]

Goed nieuws!

Ga jij eens snel naar Cocoon Crash en Almost Happy luisteren...

zondag 3 augustus 2003 @ 11:34:13 #18
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_12194746
quote:

[..]

Goed nieuws!

je meent dit toch niet serieus heh??
in dat geval kan je je wel eens in het topic vergist hebben.....ter verduidelijking: je zit hier in MUZIEK!
I'm just a girl in the world.
pi_12194788
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:49 schreef thevomit het volgende:

[..]

geen hits? dat zijn (met not an addict) juist de drie nummers van K's Choice. right?

Het zijn wel dé nummers van k's choice maar om het nou hits te noemen??? Ze kwamen niet verder dan nummer 38 in de top 40 geloof...ik
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:44:44 #20
59768 Leander
Here for the world
pi_12217073
Voor mij zegt het wel of niet in de hitlijsten staan niks over de kwaliteit van een nummer... K's choice maakt gewoon goed spul naar mijn mening...
pi_12217299
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:40 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Het zijn wel dé nummers van k's choice maar om het nou hits te noemen??? Ze kwamen niet verder dan nummer 38 in de top 40 geloof...ik

ze waren anders wel high rotation op mtv en op radio 3. dat zegt mij veel meer dan hoeveel ervan verkocht is eigenlijk.
park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
pi_12221966
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:55 schreef thevomit het volgende:

[..]

ze waren anders wel high rotation op mtv en op radio 3. dat zegt mij veel meer dan hoeveel ervan verkocht is eigenlijk.

Maar veel draaien maakt het nog geen hit. Een hit is voor mij toch een singletje dat veel verkoopt
pi_12239471
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:25 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Maar veel draaien maakt het nog geen hit. Een hit is voor mij toch een singletje dat veel verkoopt

Bij bands/artiesten die veel albums verkopen is airplay de belangrijkste graadmeter voor het al dan niet hit zijn.. als je het mij vraagt. Een singletje dat veel verkoopt wil nogal eens een eendagsvlieg zijn waarvan alleen de singletjes goed verkopen.
pi_12242080
Toch nog weer wat nieuws!!
quote:
To celebrate a decade of recording, very soon the band will release their brand new single "Losing You", a new compilation CD "10" and a double DVD "10" chronicling the band's rise to international stardom.
For the same occasion, k's official fan club The Great Subconscious Club has just released a special, limited edition anniversary CD "Running Backwards" featuring a series of rare, unique and unreleased tracks from the last decade.

More details about the separate releases can be found on www.kschoice.com

Official release dates:
· Running Backwards (fan club CD): August 4th
· Losing You (single): August 18th
· 10 (DVD and CD): September 29th

Bron: de k's choice nieuwsbrief
  Redactie Frontpage dinsdag 5 augustus 2003 @ 19:49:57 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12242106
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:40 schreef Scylla het volgende:

[..]

Ga jij eens snel naar Cocoon Crash en Almost Happy luisteren...

Nooit gehoord, ik luister zowel radio538 als 3Fm als Radio 2 en ken alleen Not an Addict.

En daar vond ik dus ook al niets aan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')