Heel misschien ben ik wel aan het kloten met de user-ID's?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh, is wel vaker, maar mss slaapgebrek oid
Dat heb ik een keer met yvonne gehadquote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Danny heeft mij een keer gequote, ik kwam een klein beetje.
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heel misschien ben ik wel aan het kloten met de user-ID's?
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #88]
Klik eens op "DonnieDarkno".
Er gebeurt niks o.óquote:Op donderdag 19 december 2013 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #88]
Klik eens op "DonnieDarkno".
Deed ik ook bij jou, maar volgens mij was je nog in het topic, en dan krijg je geen quote alert.quote:
Was ff aan de telefoon, maar ben pas net begonnen met Tumblr welquote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef Bitterlemon het volgende:
http://moirahuana.tumblr.com/
Interessante plek wel.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Yo, Geert Glas, dat engeltje uit de OP ([ afbeelding ]
= familie van user "Jhali"
Wij wachten met smart.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was ff aan de telefoon, maar ben pas net begonnen met Tumblr weldus hij moet nog helemaal vol komen te staan met bazige plaatjes
Dea...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij dus.
En voor de recooord, Jhali = Fairy...
Dealen is niet oké.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
En Donnie, jij bent ook gemeen.
Mijn brein is al in de war lately, en hier kan ik nu gewoon niet mee dealen.
Oké voor the moneh.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal nooit het tegendeel beweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |