Japquote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef Binamin het volgende:
Wist je dat als een speler begeleid wordt door een speler met minder doorzettingsvermogen, dat het doorzettingsvermogen van de begeleide speler zakt naar dat van die van de begeleider?
Is juist mega handigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik doe dat begeleiden sowieso nooit. Heb er nog niet echt voordeel aan gemerkt. Bovendien komt de staff altijd met domme suggesties.
Ik zou hem niet halen. Is volgens mij stiekem al 38 jaar oud.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Twijfel echt of ik deze kerel moet halen. Contract is al opgemaakt en geaccepteerd. Ik moet 12 miljoen + 20% volgende transfer betalen.
[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk wel genoeg CM's. Ik moet AMR's hebben.Aan de andere kant weet ik hoe kut het is om een te kleine selectie te hebben.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hem niet halen. Is volgens mij stiekem al 38 jaar oud.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef wieisboos het volgende:
Suicide tactiek heeft gewerkt![]()
[ afbeelding ]
Nice, zo had ik PSG ook gepakt destijds met Anderlechtquote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef wieisboos het volgende:
Suicide tactiek heeft gewerkt![]()
[ afbeelding ]
In mijn game nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wilfried Kanon gekocht van Ado. Na de aankoop even googlen blijkt het een top talent te zijn in FM. Ik ben benieuwt.
Bij mij stelt hij ook niets voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In mijn game niet
Al is hij met zo'n naam sowieso al de moeite waard om te halen. Ben IRL ook wel benieuwd naar hem. Ze wachten al maanden op een werkvergunning geloof ik.
Hoe is Sneijder bij jou? Bij mij kan hij er geen klote van, ook omdat hij 6 maanden geblesseerd raakte toen ik hem net had vastgelegd met een voorcontractquote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij stelt hij ook niets voor.
Start van het Eredivisieseizoen is interessant. 5-2 winst, thuis tegen AZ. Iancu 2x, Balanta 2x en Melvin Vissers die toevallig scoort nadat hij invalt.
Mijn selectie is alleen echt te klein. Kwam er in de 80' minuut achter dat niet Cillessen, maar een of andere Hugo Oudshoorn op doel stond.
[ afbeelding ]
Echt dramatische stats
Depay viel nog geblesseerd uit, maar had geen enkele winger op de bank zitten, dus Sneijder maar een potje als hangende AML laten voetballen. Moet daar echt nog breedteversterkingen hebben.
Presteert wel redelijk. Staat bij mij als CM achter Iancu. Heeft vorig seizoen 12 potjes gespeeld en gemiddeld een 7 gehaald. Verwacht dit seizoen wel iets meer van 'm. Sowieso ideaal in de breedte, een ervaren Nederlander. Goed voor de groep.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe is Sneijder bij jou? Bij mij kan hij er geen klote van, ook omdat hij 6 maanden geblesseerd raakte toen ik hem net had vastgelegd met een voorcontract
quote:
Moiquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wie had hier ook alweer Barbosa omgetraind naar AMR?
Scoort eigenlijk altijd wel een 7.0, geeft voldoende assists en wanneer hij scoort is het vaak meteen een hattrickquote:
Thanks, wilde hem halen, maar raakt nu 4 maanden geblesseerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Scoort eigenlijk altijd wel een 7.0, geeft voldoende assists en wanneer hij scoort is het vaak meteen een hattrick![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
Doet het net zo goed als Allione alleen trekt Barbosa meer naar binnen want linkerbeen![]()
Denk dat ik Allione ook ga verkopen want er komen genoeg, jawel.. NEDERLANDSE regens aan (voor de haters onder ons).
Leuke speler voor San Marino anders.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Verdomde dubbele nationaliteit. Hij wil nog steeds niet
[ afbeelding ]
Ja, zonde.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja potentiële wereldtop. Ik heb er nog een lopen, iets minder groot talent, maar wel top Serie A. Alleen deze jongen zou ik er zo graag bij hebben
Net als vorig seizoen doet Allione het weer formidabel. Vraag me soms af waarom ik nog met een AML speel. Alles gaat toch over rechts met hem...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
Doet het net zo goed als Allione alleen trekt Barbosa meer naar binnen want linkerbeen![]()
Denk dat ik Allione ook ga verkopen want er komen genoeg, jawel.. NEDERLANDSE regens aan (voor de haters onder ons).
Ik wilde hem eerst ook halen maar toch niet gedaan want toen had ik Fischer, Vitinho en Brandtquote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Wonderkind. 13 miljoen. Ja/Nee?
[ afbeelding ]
Ik wil 'm dan als hangende AML.
+ punten: jong, tweebenig, flair, prima technische en mentale (flair, creativiteit, zonder bal) stats voor een winger
- punten: prijzig, snelheid, duitser ()
Ik denk dat ik 'm koop en gewoon m'n systeem omgooi naar een 4-2-3-1 met drie CAM's.
Ik kan Brandt voor ongeveer hetzelfde bedrag halen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst ook halen maar toch niet gedaan want toen had ik Fischer, Vitinho en Brandt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Lindgren. op 19-12-2013 01:05:51 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Kan ik niet echt een oordeel over geven aangezien hij bijna altijd zijn minuten krijgt als invallerquote:Op donderdag 19 december 2013 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan Brandt voor ongeveer hetzelfde bedrag halen.Hoe doet die het bij jou?
Die heb ik al. Vind ik tegenvallen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan ik niet echt een oordeel over geven aangezien hij bijna altijd zijn minuten krijgt als invaller![]()
Depay is mijn 1e linksbuiten, ik zou hem proberen te halen
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb ik al. Vind ik tegenvallen.Brandt is trouwens ook een wonderkind.
Tering.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Zijn stats gaan nu wat achteruit omdat hij een klote blessure heeft maar speelt echt goed![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn de statistieken van Brandt, al denk ik dat hij het als basisspeler wel beter zou doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er niet zo slecht uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Brandt, hij is qua stats niet zo geweldig geworden maar doet het wel aardig. Ik wacht tot hij Portugees kan worden daarna gaat hij naar Dortmund want daar wil hij heen
Duurt nog wel een seizoen
Depay had diezelfde stats toen hij in 2016 naar Ajax kwam en ontwikkelde zich in die korte tijd tot een fantastische flankspeler.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tering.Die stats van Depay.
PSV heeft hem bij mij zo hard in de anjer gepakt.
[ afbeelding ]
Ik laat hem bijna alles spelen, maar ik denk dat het al te laat is.
Nice.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Depay had diezelfde stats toen hij in 2016 naar Ajax kwam en ontwikkelde zich in die korte tijd tot een fantastische flankspeler.
Ik zou hem zeker speeltijd geven
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga pittenMorgen wat meer tijd voor FM want vanavond lange discussies gehad over de inkoop van een partij parfum
Truste
Zeker weten, de potentie is er. Hij heeft alleen de juiste training nodig en genoeg minuten.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Misschien piekt hij wat later.
[..]
Ik heb ook 5 spitsen en 4 AMRsquote:Op donderdag 19 december 2013 02:40 schreef Lindgren. het volgende:
Veel te veel geld halen voor talentjes die uiteindelijk toch nooit het eerste elftal halen.
[ afbeelding ]
Slechts 7 miljoen.
Koning ja. 2,5 ster maar?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb ook 5 spitsen en 4 AMRsKomt nu een 4de RB aan
Dit monster wil ik transfervrij halen:
[ afbeelding ]
Huidig, 4,5 potentieel. Als er in mijn game 5* is dan moet het wel de nieuwe Messi zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 02:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koning ja. 2,5 ster maar?Of is dat huidig?
Nu al zieke stats.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Huidig, 4,5 potentieel. Als er in mijn game 5* is dan moet het wel de nieuwe Messi zijn
quote:Op donderdag 19 december 2013 03:12 schreef ThadCastle het volgende:
The name is _v_k, Thad_v_k:
[ afbeelding ]
Verkocht voor 14,5 miljoen. 1 jaar over in zijn contract maar wordt niet echt beter en heb een dik talent achter de hand
Nice! Screentje van Vydra?quote:
quote:
Slim. Serieus nooit aan gedacht.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef Matip het volgende:
Hoe doen jullie dat met instroom van nieuwe jeugdspelers? Ik zit nu op bijvoorbeeld 25 maart naar alle jeugdspelers die in Nederland zijn ingestroomd te kijken in Transfers -> Europa -> Ingestroomde jeugdspelers.
Ik denk dat het aan je scoutingskennis ligt. Als jij een scout hebt met volledige kennis uit dat land, kun je de stats waarschijnlijk wel zien.quote:Enorm veel werk maar zo haal ik wel de potentiële toppers eruit. Meestal kan ik ook het potentieel zien, maar bij regens uit bijvoorbeeld Argentinie zie ik dit niet. Als ik aan zijn zichtbare stats kan zien dat het niet echt een topper is, dan is er geen interesse. Zie ik aan die stats dat het een topper is/wordt dan trek ik 'm vrijwel direct aan(zit ik af en toe wel eens naast, potentieel van 2,5ster bijvoorbeeld) Twijfel ik erover dan moet ik 'm laten scouten en meestal is het dan al te laat, terwijl ik dat bij Nederlandse regens niet hoef te doen.
Komt dat doordat ik in Nederland wel scout en in bijvoorbeeld Argentinië nog niet?
quote:Op donderdag 19 december 2013 03:12 schreef ThadCastle het volgende:
The name is _v_k, Thad_v_k:
[ afbeelding ]
Verkocht voor 14,5 miljoen. 1 jaar over in zijn contract maar wordt niet echt beter en heb een dik talent achter de hand
quote:Op donderdag 19 december 2013 03:57 schreef Lindgren. het volgende:
hallo ik ben riggio en ik vind trainen leuk
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die punten van Milan, Madrid en Monacoquote:
Nice hoeveelste jaar zit je?quote:
2018quote:
Ossquote:Op donderdag 19 december 2013 18:27 schreef wieisboos het volgende:
Vorig jaar Almere City. Dit jaar FC Oss
[ afbeelding ]
Sommige wel. Sommige niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef Scorpie het volgende:
Zijn Braziliaantjes als talenten nog steeds zo goed ?
Ik heb er een flink aantal met belabberde fysieke stats gezien. Technisch zijn ze meestal erg goed, maar met een uithoudingsvermogen, conditie en kracht van 7 of lager kom je er nietquote:Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef Scorpie het volgende:
Zijn Braziliaantjes als talenten nog steeds zo goed ?
Wat kreeg je als transferbudget bij City? Mij hebben ze al 4x benaderd voor een gesprek maar kreeg geen hoger budget dan 58 miljoenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:50 schreef Voltreffer het volgende:
Na 3 seizoen bij Ajax ben ik overgestapt naar Manchester City om ze daar weer een beetje op het spoor te krijgen. Werden afgelopen seizoen 7e en spelen dus Europa League, hierdoor zal ik me vooral focussen op de competitie.
In de 3 jaar bij Ajax het volgende gewonnen:
S1: Kampioen, 1e KO ronde CL verloren van Man. United
S2: Kampioen, Beker en CL gewonnen
S3: Kampioen, Wereld beker voor Clubs
Daarna was het tijd te vertrekken. Goede selectie met talenten achter gelaten met o.a. Depay, Fischer, Mitrovic, Denswil, Bazoer, Boilesen en Praet. Benieuwd wat ze er van kunnen maken.
Nu dus overgestapt naar City en daar begonnen met een vrij matige selectie. Nu volop in de transferperiode dus die screens volgen nog.
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:59 schreef Voltreffer het volgende:
13.5 Miljoen... Een fooitje, maar ik heb flink wat spelers kunnen lozen voor mooie bedragen.
Geen ervaring mee, maar hij is hard geflopt bij andere clubs in mijn huidige game.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier ervaring met Rafina? Ik heb hem in het tweede seizoen gekocht van Barcalona die kerel loopt een op een met vier uit vier wedstrijden. Toen ik hem in Fm13 huurde met Everton was hij maar matig.
Ik ben blij dat ik hem heb.Ferreo en die kerel van Groningen zitten bij Milan en Psg.Ik kreeg echt net te laat een redelijk salaris budget.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar hij is hard geflopt bij andere clubs in mijn huidige game.
Net als ik vorig jaar met Boerrigterquote:Op donderdag 19 december 2013 20:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ventje aan het omtrainen naar AML, was er nog totaal onbekend mee, nu competent.
Wel dit presteren:
[ afbeelding ]
Echt absurd voor een speler die niet gewend is op een bepaalde positie
Ja precies. Hij kan ook prima als spits, maar daar heb ik er veel te veel van. Nu dus een goeie crosser en afmakerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als ik vorig jaar met Boerrigter
In mijn game is Mitro aktijd blessa.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:55 schreef truedestiny het volgende:
Fierro voor 5 miljoen of Mitrovic voor 12?
Daar verloor ik vorig jaar van..in blessuretijdquote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Zhano het volgende:
Ik mag tegen Bayern nuHad liever Schalke, maar ok.
Dat Vitesse - Chelsea connectie..quote:Op donderdag 19 december 2013 21:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Torres speelt bij mij ook bij Vitesse
Bij mij heeft hij er ook 1 seizoen gespeeld.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Torres speelt bij mij ook bij Vitesse
Ferreoquote:Op donderdag 19 december 2013 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hem heb.Ferreo en die kerel van Groningen zitten bij Milan en Psg.Ik kreeg echt net te laat een redelijk salaris budget.
Bayern heb ik 4x tegen gespeeld, 3x winst en 1x verloren.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Zhano het volgende:
Ik mag tegen Bayern nuHad liever Schalke, maar ok.
Gewoon Ajax style inhaalracejequote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef wieisboos het volgende:
Drama
[ afbeelding ]
Dan maar eens de CL winnen voor plaatsing in de CL, dat werd wel eens tijd.
Daar moet je toch kampioen mee wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef Voltreffer het volgende:
Zo klaar om te beginnen dit is uiteindelijk de selectie geworden:
[ afbeelding ]
en de transfers:
[ afbeelding ]
Benieuwd wat we er van gaan bakken, vooral benieuwd hoe we het in de breedte gaan volhouden.
Geen idee, ik heb niet echt inzicht hoe sterk de andere teams zijn. Daarnaast bij een of twee blessures op het middenveld en ik ben de zakquote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[..]
Daar moet je toch kampioen mee worden
Ze hebben echt niemand die ik wil hebben. Was ook mijn eerste gedachtequote:
Screentje van je team?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Watttttttt een lucky bitch ben ik![]()
![]()
![]()
1 punt achter City, laatste wedstrijd van het seizoen. Ik verneuk het compleet door vlak voor tijd mijn 1-0 voorsprong thuis tegen Bolton te verneuken (! ), maar City verliest van Stoke en dus ben ik kampioen op doelsaldo
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Belachelijk gewoon
Volgens mij kan je dan beter de Juve formatie pakken..die is echt dodelijk in dit spel. Alleen kut dat je dan geen CAM hebt.quote:
CAM is mn best bezette positiequote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan beter de Juve formatie pakken..die is echt dodelijk in dit spel. Alleen kut dat je dan geen CAM hebt.
3-1-4-2 is het volgens mij.
4-1-1-3-1 heb je nu hè? Misschien 4-2-0-3-1 van maken?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-1-1-3-1 heb je nu hè? Misschien 4-2-0-3-1 van maken?
Al lost dat het probleem van je backs niet op..
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
Assistent is al weken aan het flirten met Bologna, komt eindelijk die positie vrij en hij wordt direct benaderd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een opstellingquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was wel het idee ja. Heb een aantal MC's die eigenlijk een beetje verneukt worden op DM denk ik
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
Assistent is al weken aan het flirten met Bologna, komt eindelijk die positie vrij en hij wordt direct benaderd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt echt open huis te zijn..als je geen backs hebt dan heb je echt wel LM/RM nodig ipv wingers.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was wel het idee ja. Heb een aantal MC's die eigenlijk een beetje verneukt worden op DM denk ik
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
Spelers die er perse in moeten:
ST: Vietto
AMC: Quintero (Heb ook nog Josue en een 5* regen)
AMR: Ricardo, afgelopen seizoen topscorer.
MC: Herrera
DC: Umtiti
4 Nederlandersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:56 schreef Zhano het volgende:
Heb een beetje veel spelers nu:wtf, zoveel heb ik er niet eens in mijn hele clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:56 schreef Zhano het volgende:
Heb een beetje veel spelers nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf, zoveel heb ik er niet eens in mijn hele club![]()
Alleen al 18 spelers terug van loan ofzo, ga nu flink doorselecterenquote:
nope, alleen iemand met goede long throw stats het aanleren en dan komt het wel goed. Al is het veel minder OP dan vorig jaar. Toen scoorde ik er ieder seizoen wel 20 goals meequote:Op vrijdag 20 december 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik las hier laatst iets over verre inworpen. Wat doen jullie daarmee? Stellen jullie iets specifiek in?
Je stelt het niet eens in bij inworpen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope, alleen iemand met goede long throw stats het aanleren en dan komt het wel goed. Al is het veel minder OP dan vorig jaar. Toen scoorde ik er ieder seizoen wel 20 goals mee
Wel dat degene die het kan m neemt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je stelt het niet eens in bij inworpen?
Ja, wel de inworpnemer, maar niet qua looplijnen ofzo..bij corners etc kijk ik daar ook nooit naar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je stelt het niet eens in bij inworpen?
Waaromquote:
De volgende keer wanneer ik PSG loot ga ik met mijn niet-draadloze muis gooien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Zometeen CL finale tegen PSG..2 jaar geleden won ik van ze door echt vol op de aanval te spelen. Ben nog in dubio of ik dat nu ook durf
Is die Barbosa een beetje goed? Kan 'm ook vastleggen maar hij is nog zwaar geblesseerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
graties graties graties
[ afbeelding ]
Hij is hier ook geblesseerd geweest, maar heeft nog steeds 4,5* potentie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is die Barbosa een beetje goed? Kan 'm ook vastleggen maar hij is nog zwaar geblesseerd
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 20 december 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
graties graties graties
[ afbeelding ]
PSG is de grootste imo.quote:
Van Pauperenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
Lekker Timmers.
[ afbeelding ]
Ze verloren de EK finale van Spanje en nu kloppen ze bij mij aan
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
Lekker Timmers.
[ afbeelding ]
Ze verloren de EK finale van Spanje en nu kloppen ze bij mij aan
quote:
Zo zie je maar, het ligt puur aan de manager.quote:
Niet zo Iancu johquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
Iancu mist even 3 van zijn laatste 4 pingels.
Om uiteraard nog geen 2 minuten later de 1-1 tegen te krijgen.
En in de 85' minuut een pingel tegen te krijgen.
Die er uiteraard wél ingaat.
Ik ben blij dat die kutlobjes er niet meer iedere wedstrijd in gaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik win echt alles zwaar overdreven sinds de update
Klopt, dat was echt gaar. Goal van de Maand was ook telkens tegen mijquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die kutlobjes er niet meer iedere wedstrijd in gaan
Ik heb 38,5 miljoen gekregen van Monacoquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
Twee boden van 26 miljoen op Balanta. Meneer is al helemaal over de zeik omdat ik twee boden van 12 miljoen afwees.
Valt er hier misschien ook wel uit te slepen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb 38,5 miljoen gekregen van Monaco
Zal bij Wieisboos niet lukkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt er hier misschien ook wel uit te slepen.
Hij wil niet meer praten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:19 schreef Tim86 het volgende:
ach, beloof hem de titel en hij is weer blij
Wat is het probleem knul? Ben niet heel gelukkig geweest qua aankopen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
Zhano wtf doe je bij PortoDie selectie
Het lijkt meer alsof je de reputatie en kwaliteit wil verminderen dan andersomquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is het probleem knul? Ben niet heel gelukkig geweest qua aankopen.
Ziek talent in FMquote:
Tsjah, ik ben nu eenmaal niet zo goed in FMquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het lijkt meer alsof je de reputatie en kwaliteit wil verminderen dan andersomknul
[..]
Ziek talent in FM
Ik kende hem ook niet..was invaller.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie is die Hyuri, zit bij mij bij Juve en was echt lastig
quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet..was invaller.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek nog een goede CDM.Het liefst een Nederlander.
Maar dat is natuurlijk zoeken naar een speld in een [ afbeelding ]
Ajoep was in seizoen 1 al duur. Is inmiddels slecht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Kan je Lerra F niet halen? Of Strootgod
In mijn game is Ayoub inmiddels de vaste DM van NL
Ayoub is alleen duur omdat je Ajax bentquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ajoep was in seizoen 1 al duur. Is inmiddels slecht.Lerra zit bij Milan, 16 miljoen waard en Strootbaas zit bij Arsenal en is 25 miljoen waard.
Romeroquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ayoub is alleen duur omdat je Ajax bent
Misschien Kara? Malanda? Romero?
Aké wellicht? Was in mijn game niet super, maar misschien jouwe wel..verschilt nogal.
Malanda is slecht, Romero wereldtop, maar echt onbetaalbaar. Kara is wel realistisch, maar oud, niet beter dan wat ik al heb en een Senegalees.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ayoub is alleen duur omdat je Ajax bent
Misschien Kara? Malanda? Romero?
Aké wellicht? Was in mijn game niet super, maar misschien jouwe wel..verschilt nogal.
ake ook slecht? Regens dan maarquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Malanda is slecht, Romero wereldtop, maar echt onbetaalbaar. Kara is wel realistisch, maar oud, niet beter dan wat ik al heb en een Senegalees.
Thanks.
Romero is alleen haalbaar in het 1e seizoen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Malanda is slecht, Romero wereldtop, maar echt onbetaalbaar. Kara is wel realistisch, maar oud, niet beter dan wat ik al heb en een Senegalees.
Thanks.
Bazoer speelt.quote:
Hoe laat jij hem spelen (Positie, instructie)?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:21 schreef Matip het volgende:
Fischer is zo'n ongelofelijke eindbaas;
[ afbeelding ]
5 competitiewedstrijden, 10 doelpunten
Pele van Anholt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek nog een goede CDM.Het liefst een Nederlander.
Maar dat is natuurlijk zoeken naar een speld in een [ afbeelding ]
Hij speel goed hoorde ik.quote:
quote:
Ik vroeg me al af of dat kon. Kom soms talentvolle CB's van 1.73 tegen..die laat ik dan altijd maar lopen. Maar als ze nog groeien..quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn targetman is gegroeidvan 198 naar 199, kom op de 2 meter halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jaar later:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat echt als een baas omhoog en hij is blijer dan bij zijn intake![]()
Van Buyten niet selecterenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:35 schreef Tim86 het volgende:
Nu het WK met België. Openingswedstrijd tegen Qatar. Vorige keer won Engeland..hopelijk kan ik nu wel een rol van betekenis spelen. Verdediging begint aardig op leeftijd te raken..beetje nu of nooit voor Kompany, Vertonghen en Vermaelen (2018).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |