Hoe vier je het?quote:
Appelquote:
ben ik tegen iedereenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent echt onaardig de laatste tijd tegen me.
Het is Appel!quote:
taart stelenquote:
Je moet dat tegen iedereen behalve mij zijn.quote:
jawel. maar jij hebt dat niet doorquote:
je bent soms gewoon even vervelendquote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Je moet dat tegen iedereen behalve mij zijn.
klopt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent soms gewoon even vervelend
OmdatAppel wilt er vast wel een voor je bakken.quote:
volpompenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg berichtje van vrouw dat ik met haar mag doen wat ik wil.
Whut do?
Gooi een taart in haar gezichtquote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whut do?
promquote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo ken ik je helemaal niet
Grapje toch? Ik zou het echt wel merken hoor...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel. maar jij hebt dat niet door
tof man. Het kan dus wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja die kennen elkaar via jng sc en wonen nu bij elkaar ditdat
Oh, dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi!Jou ken ik nog niet, volgens mij.
Neuh.quote:
Dat zou hilarisch zijn. Ik zet het op de lijst.quote:
Vraag of ze tosti's voor je maakt, want tosti's zijn fucking lekker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whut do?
Nooooooooquote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die vandaag niets aan school heeft gedaan.
Het is Heppie.
Hé, ik ken jouquote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo ken ik je helemaal niet
Oh grutjes. Hoe kan dat nou.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hij heeft d'r niet geknuffeld voor je.
Tosti'squote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag of ze tosti's voor je maakt, want tosti's zijn fucking lekker.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]druk druk druk, binnenkort verhuizen
En dit. Ik zou mijn geen leven kunnen voorstellen zonder tosti's.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag of ze tosti's voor je maakt, want tosti's zijn fucking lekker.
wat nou?quote:
Samenwonen lees ik?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
waarom werk je niet meer bij de ahquote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Kleine hamsters, grote avonturenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja die kennen elkaar via jng sc en wonen nu bij elkaar ditdat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |