Hoe het van je af kleeft ja. Zo'n heerlijk gevoel, jammer dat je dat niet kan blijven doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerlijk. En dan dat PLOP geluid als je het vacuum tussen huid en leer verbreekt.
De stoel at mij.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe het van je af kleeft ja. Zo'n heerlijk gevoel, jammer dat je dat niet kan blijven doen.
Aerosmithquote:Op woensdag 18 december 2013 20:52 schreef Toto69 het volgende:
don't wanna close my eyes
don't wanna fall asleep cause i miss you babe
and i don't wanna miss a thing
cause even when i dream of you
the sweetest dream will never do
i still miss you babe
and i don't wnana miss a tihng
Hemel op aarde, of beter gezegd Valhalla op aardequote:Op woensdag 18 december 2013 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe het van je af kleeft ja. Zo'n heerlijk gevoel, jammer dat je dat niet kan blijven doen.
Ik zie het al voor me hoe Odin dat de hele tijd doetquote:Op woensdag 18 december 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hemel op aarde, of beter gezegd Valhalla op aarde
Odin heeft waarschijnlijk de wieltjes en stang van de stoel gedemonteerd zodat hij het leer ten alle tijde kan dragen aan zijn rug.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe Odin dat de hele tijd doet
Wat is er? Hoor ik dat niet te weten?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg.
"Waarvan is dat? Komt mij bekend voor."
Aerosmith speelt op de achtergrond.
DAMN.
okquote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb een vriendin maar nummer kan geen kwaad
Straks leest je vriendin meequote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb een vriendin maar nummer kan geen kwaad
Ik moet de MDMA er uit slapen johquote:
meidquote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
sommige users
en morgen tentamen
en ik ben moe en moet nog veel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |