16 geloof ik. Weet niet precies. Eerste keer dat ik met shaders speeldequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jezus waar staat je render distance wel niet op?
Sure!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:16 schreef over_hedge het volgende:
Als er nog mensen mee willen doen in een vanilla 1.8 snapshot server laat het maar weten.
MP/SP: om het evenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:35 schreef GameSpeler het volgende:
Ik werd hiernaar toe doorverwezen, want ik ben een online spel aan het maken (browser based 2d, simpel, in een ander topic van me kun je het spel zien)
Mijn vraag aan de minecrafters is:
Speel je minecraft het liefst alleen?
neequote:Mis je RPG elementen in minecraft?
nee, er zitten imho al teveel rpg elementen in met die experience points..quote:Heb je wel is een RPG mod geprobeerd?
Dank u!
Op een server heb ik meer motivatie dingen te doen, dus: met anderenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:35 schreef GameSpeler het volgende:
Ik werd hiernaar toe doorverwezen, want ik ben een online spel aan het maken (browser based 2d, simpel, in een ander topic van me kun je het spel zien)
Mis je RPG elementen in minecraft?
Heb je wel is een RPG mod geprobeerd?
Dank u!
Speel je minecraft het liefst alleen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:35 schreef GameSpeler het volgende:
Dank u!
^quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, met vrienden op een klein servertje vind ik het leukste. Met teveel mensen is niet leuk maar met zijn 5 of 6en of zo is top.
Nee.
1x 5 min vond het niks
Ok, dus vooral met vrienden. En met onbekenden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, met vrienden op een klein servertje vind ik het leukste. Met teveel mensen is niet leuk maar met zijn 5 of 6en of zo is top.
Heb de server net geupdate. Dus als je weer gaat spelen moet je even in je profiel de nieuwste snapshot aanzetten.quote:
Ja, ik heb het gezien!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb de server net geupdate. Dus als je weer gaat spelen moet je even in je profiel de nieuwste snapshot aanzetten.
Top!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:37 schreef twi het volgende:
Ik wil samen met Myraela wel weer eens gaan Minecraften, maar de server waar we een jaar of anderhalf geleden via FOK! terecht waren gekomen zit best vol met jeugdige mensen en afgezette stukken grond, dus wij willen best een kijkje komen nemen op die beginnende vanilla server.
Vraag bobquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:21 schreef over_hedge het volgende:
Hier nog iemand die 18+ is en mee wilt doen met een net beginnende vanilla server? Zoeken nog paar mensen.
Welke mc versie heb je? Of heb je toevallig nog de oude launcher?quote:
Ik als 17 jarige kan niet meedoen zeker?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:21 schreef over_hedge het volgende:
Hier nog iemand die 18+ is en mee wilt doen met een net beginnende vanilla server? Zoeken nog paar mensen.
Je moet snapshot aanzetten. We spelen de laatste snaptshot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.7.10, hij vindt geen updates in de updater.
Vind het best hoor. Ging me meer om dat er geen 13 jarige zijn die irritant gaan doen aan gaan griefen. Heb helemaal geen mods dus ook geen anti grieving ding. Dus als iemand alles gaat slopen moet ik weer back ups gaan terug zetten en moeilijk doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik als 17 jarige kan niet meedoen zeker?
oh bedankt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je moet snapshot aanzetten. We spelen de laatste snaptshot.
[ afbeelding ]
Bij edit profiel
Ik kom wel eens kijken als je het ip stuurt via dmquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:21 schreef over_hedge het volgende:
Server stopte er ff mee ja. Maar doet het alweer hoor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |