Wel als je er bepaalde verwachtingen mee creëert, voor jezelf een voor anderen. Volgens mij is het niet eens meer mogelijk om een man te vinden die niet iets probeert op de eerste (paar) date(s).quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is niets mis met het toegeven aan je behoeften op welke manier dan ook, relevant in deze context.
Om over vrouwen maar te zwijgen. Soms wou ik dat ze me wilden voor mijn poezie en gedichten in plaats van mijn lichaam.quote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel als je er bepaalde verwachtingen mee creëert, voor jezelf een voor anderen. Volgens mij is het niet eens meer mogelijk om een man te vinden die niet iets probeert op de eerste (paar) date(s).
Daarvan zijn er voldoende. Ik ken er alleen al meer dan een hand vol.quote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel als je er bepaalde verwachtingen mee creëert, voor jezelf een voor anderen. Volgens mij is het niet eens meer mogelijk om een man te vinden die niet iets probeert op de eerste (paar) date(s).
Tuurlijk zijn die er wel. En over het algemeen probeert een man niet iets als hij merkt dat het nog niet gewenst is, daar kun je best duidelijk over zijn als vrouw. Die verwachtingen zijn sowieso dingen die in je hoofd zitten. Als je niet helder communiceert wat je wilt kun je niet verwachten dat de ander dat oppikt. En als iemand duidelijk zegt geen relatie te zoeken kun je daar voor 99% vanuit gaan dat het klopt.quote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Kola het volgende:
[..]
*Meldt*quote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Kola het volgende:
[..]
Dan zoek je tussen de verkeerde mannenquote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik ken hillarybanks nietquote:Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
Is Kola een kloon van die hillarybanks? Erg vergelijkbare waandenkbeelden en issues
Je zou niet duidelijk hoeven maken dat je er niet van gediend bent.quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er wel. En over het algemeen probeert een man niet iets als hij merkt dat het nog niet gewenst is, daar kun je best duidelijk over zijn als vrouw. Die verwachtingen zijn sowieso dingen die in je hoofd zitten. Als je niet helder communiceert wat je wilt kun je niet verwachten dat de ander dat oppikt. En als iemand duidelijk zegt geen relatie te zoeken kun je daar voor 99% vanuit gaan dat het klopt.
Ja zo zijn dus vrijwel alle mannen wel, dat ze je niks opdringen. Maar toch 9/10 keer voel je dat ze proberen te kijken of het er (al) in zit. Het wel willen, als jij het zou willen. Ik vind het ongepast.quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Meldt*
Maar goed, ik heb nog wat fatsoen in mijn lijf en doe niets tegen de wil van een ander in. Stemt ze ermee in om meteen op date 1 de lakens te delen? Goed. Wil ze het liever niet? Ook goed.
Heel makkelijk.
Waarom is het ongepast iets te willen als de ander dat ook zou willenquote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Je zou niet duidelijk hoeven maken dat je er niet van gediend bent.
[..]
Ja zo zijn dus vrijwel alle mannen wel, dat ze je niks opdringen. Maar toch 9/10 keer voel je dat ze proberen te kijken of het er (al) in zit. Het wel willen, als jij het zou willen. Ik vind het ongepast.
Dat heb ik wel eens meegemaakt dat het er niet in zat. En met haar heb ik ook nog gewoon contact.quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Kola het volgende:
[..]
[..]
Ja zo zijn dus vrijwel alle mannen wel, dat ze je niks opdringen. Maar toch 9/10 keer voel je dat ze proberen te kijken of het er (al) in zit. Het wel willen, als jij het zou willen. Ik vind het ongepast.
Ze bedoeld: "Hij wil het, dus ik geef maar toe." Zoiets denk ik.quote:Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom is het ongepast iets te willen als de ander dat ook zou willen
dan wil je het toch allebei?
Ja, als je iemand aantrekkelijk vindt, wil je er toch mee naar bed. Die behoefte is gewoon menselijk.quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Kola het volgende:
[..]
[..]
Zit naar bed willen niet ingesloten in de definitie van aantrekkelijk?quote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, als je iemand aantrekkelijk vindt, wil je er toch mee naar bed. Die behoefte is gewoon menselijk.
Waarom? Zolang iemand niet aandringt is het goed toch?quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Kola het volgende:
[..]
[..]
Ja dat doet ze dan zelf hoor, dat is haar probleem verder en zegt niks over de verdorven ziel van mensen die wel willenquote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze bedoeld: "Hij wil het, dus ik geef maar toe." Zoiets denk ik.
Daarom. En als dat op de 1e date gebeurd of pas veel later boeit geen ene moer.quote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, als je iemand aantrekkelijk vindt, wil je er toch mee naar bed. Die behoefte is gewoon menselijk.
Precies en het is pas verdorven als je het tegen de zin van de ander in doet.quote:Op zondag 22 december 2013 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat doet ze dan zelf hoor, dat is haar probleem verder en zegt niks over de verdorven ziel van mensen die wel willen
Alleen al het laten blijken dat je er ervoor openstaat vind ik ongepast ja. Vooral op de eerste paar dates, waar je elkaar nog niet eens kent.quote:Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom is het ongepast iets te willen als de ander dat ook zou willen
dan wil je het toch allebei?
Vind ik eigenlijk veel zorgwekkender, als je er zo in staat. Waarom zou je dat doen? Je kunt veel beter bedenken wat het is dat je zelf wil.quote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze bedoeld: "Hij wil het, dus ik geef maar toe." Zoiets denk ik.
Je vindt sex ook wel gewoon lekker? Of zijn we het daar ook niet over eens?quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Kola het volgende:
[..]
Alleen al het laten blijken dat je er ervoor openstaat vind ik ongepast ja. Vooral op de eerste paar dates, waar je elkaar nog niet eens kent.
Dat is jouw mening, en daar is niets mis mee.quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Kola het volgende:
[..]
Alleen al het laten blijken dat je er ervoor openstaat vind ik ongepast ja. Vooral op de eerste paar dates, waar je elkaar nog niet eens kent.
Tja dat vind jij, de meeste mensen niet dus blijft het normaal om dat wel te laten wetenquote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Kola het volgende:
[..]
Daarom. Toen ik nog met de meid uit Breda date had ik het ook tig keer gevraagd, zelfs toen we bij haar thuis waren. Als antwoord werd ik de douche mee ingesleurdquote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk veel zorgwekkender, als je er zo in staat. Waarom zou je dat doen? Je kunt veel beter bedenken wat het is dat je zelf wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |