abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 16:58:21 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134566059
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef Kola het volgende:

[..]

Mag toch zeker een mening hebben erover? Dit topic is een hoopje triestheid geworden. Het bespreken van neukertjes. En komt er al een date dan is het; ben ook bij blijven slapen en er is het één en ander gebeurd, om de week daarom te zeggen dat het toch niet de man/vrouw voor jou is. Ranzig
Dat valt eigenlijk reuze mee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134566157
Overigens na 2 maanden internetdaten-stop hier Paiq weer aangezwengeld:

• Nummer 1 is zowaar erg leuk om te zien, maar wel 23 en hij woont in Newcastle.. ;(

• Nummer 2 stuurt me een oneliner nadat ik hem weggeklikt hebt met de mededeling dat hij het niet snapt: Wat is er niet te snappen aan wegklikken?!?!

Ben benieuwd hoe lang ik het internetdaten dit keer ga volhouden :')
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 22 december 2013 @ 17:02:08 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134566215
quote:

[..]

Mag toch zeker een mening hebben erover? Dit topic is een hoopje triestheid geworden. Het bespreken van neukertjes. En komt er al een date dan is het; ben ook blijven slapen en er is het één en ander gebeurd, om de week daarom te zeggen dat het toch niet de man/vrouw voor jou is. Ranzig
Tuurlijk mag je dat. En ik mag vinden dat je selectief leest en "issues" lijkt te hebben met het feit dat seks hebben met iemand niet meteen betekent dat je ook verliefd wordt of een relatie wil. Dat iedereen daar anders instaat is ook in dit topic vaak genoeg ter sprake gekomen. Als je daar een normaal gesprek over wilt voeren mag je van mij de scheldwoorden achterwege laten, dan word je vanzelf een keer serieus genomen. No pun intented.
pi_134566218
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het scheelt wel wat familieverplichtingen als je vrijgezel bent, dus: meer tijd.
familieverplichtingen (hoewel ik ze niet zo zie, ik vind het leuk) kosten mij maar een procent of 5 van mijn tijd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134566249
quote:

[..]

Mag toch zeker een mening hebben erover? Dit topic is een hoopje triestheid geworden. Het bespreken van neukertjes. En komt er al een date dan is het; ben ook blijven slapen en er is het één en ander gebeurd, om de week daarom te zeggen dat het toch niet de man/vrouw voor jou is. Ranzig
je hebt echt issues als je dat ranzig vind

Misschien is het niet iets wat bij jou past, maar dat maakt het nog niet ranzig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 17:03:01 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134566265
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

familieverplichtingen (hoewel ik ze niet zo zie, ik vind het leuk) kosten mij maar een procent of 5 van mijn tijd
Ik zie ze ook niet zo en ik ben het niet verplicht, maar moet toch wel flink reizen ervoor, vandaar :)
5% is idd niet veel!
pi_134566275
quote:

[..]

da's toch 5 procent die je niet aan daten kunt besteden :-)
pi_134566309
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

da's toch 5 procent die je niet aan daten kunt besteden :-)
dat is waar :P

Ik moet gewoon even afstuderen, dan ben ik toch werkloos :') dan kan ik lekker de hele dag daten
of tellsell kijken
Het zal het laatste wel worden :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 17:04:34 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134566350
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is waar :P

Ik moet gewoon even afstuderen, dan ben ik toch werkloos :') dan kan ik lekker de hele dag daten
of tellsell kijken
Het zal het laatste wel worden :P
Nee joh, 24 kitchen O+
pi_134566360
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee joh, 24 kitchen O+
^O^ ^O^
pi_134566377
Gaat goed hier, dus ben al mijn datingprofielen aan het verwijderen en dat zijn er blijkbaar nogal wat :')
pi_134566407
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee joh, 24 kitchen O+
Dat is wel heel leuk :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:07:28 #138
Brabo Bastard
pi_134566511
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef Deezertje het volgende:
Gaat goed hier, dus ben al mijn datingprofielen aan het verwijderen en dat zijn er blijkbaar nogal wat :')
Soms kom je er inderdaad achter dat je er veel te veel hebt :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134566822
quote:

[..]

je hebt echt issues als je dat ranzig vind

Misschien is het niet iets wat bij jou past, maar dat maakt het nog niet ranzig
Ik vind het wel. Hoe ik zie het gebeuren. Vriendinnen die zichzelf met zoveel gemak weggeven en weggegooid worden. Mannen die op een eerste date je broek in willen komen, of niet eens een date. Dat is blijkbaar hoe het is, nu. Waarom zo zeuren? Iedereen doet het toch.
pi_134566874
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik vind het wel. Hoe ik zie het gebeuren. Vriendinnen die zichzelf met zoveel gemak weggeven en weggegooid worden. Mannen die op een eerste date je broek in willen komen, of niet eens een date. Dat is blijkbaar hoe het is, nu. Waarom zo zeuren? Iedereen doet het toch.
Vind je het als mannen het op deze manier doen even ranzig?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_134566918
quote:

[..]

En wat als de vrouw in kwestie ook gewoon seks wil? Dat kan hoor, vrouwen willen wel eens gewoon seks
Dan is niemand gebruikt of weggegooid of een van die andere dramatische dingen van je
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:19:43 #142
Brabo Bastard
pi_134567081
quote:

[..]

Er is niets mis met het toegeven aan je behoeften op welke manier dan ook, relevant in deze context.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134567115
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En wat als de vrouw in kwestie ook gewoon seks wil? Dat kan hoor, vrouwen willen wel eens gewoon seks
Dan is niemand gebruikt of weggegooid of een van die andere dramatische dingen van je
Snap op zich wel waar ze op doelt. Vind het zelf ook erg jammer dat het gros op datingsites alleen maar een avond in je broekje wil komen, als het er maar soort van vrouwelijk uitziet. En als je aangeeft dat je daar niet zo'n zin in hebt, dan heb je issues en gaan ze door naar de volgende.

Maaar dat maakt het nog niet vies als je daar wel voor kiest natuurlijk :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  zondag 22 december 2013 @ 17:27:28 #144
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134567464
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Snap op zich wel waar ze op doelt. Vind het zelf ook erg jammer dat het gros op datingsites alleen maar een avond in je broekje wil komen, als het er maar soort van vrouwelijk uitziet. En als je aangeeft dat je daar niet zo'n zin in hebt, dan heb je issues en gaan ze door naar de volgende.

Maaar dat maakt het nog niet vies als je daar wel voor kiest natuurlijk :)
Je hebt het nu wel over een ander "slag" mannen denk ik. Die zuiver en alleen met als doel seks te hebben op een site staan. De meeste datende mannen hopen net zo goed dat die ene er tussen zit, volgens mij. Die anderen vallen meestal wel af in de beginfase, vandaar dat ze er ook zo gefrustreerd naar op zoek zijn. Dat het lullig is als de intenties verschillen ben ik met je eens, dat is mij ook wel overkomen.
pi_134567611
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je hebt het nu wel over een ander "slag" mannen denk ik. Die zuiver en alleen met als doel seks te hebben op een site staan. De meeste datende mannen hopen net zo goed dat die ene er tussen zit, volgens mij. Die anderen vallen meestal wel af in de beginfase, vandaar dat ze er ook zo gefrustreerd naar op zoek zijn. Dat het lullig is als de intenties verschillen ben ik met je eens, dat is mij ook wel overkomen.
Hmhm. Ligt waarschijnlijk ook aan het soort medium, denk dat je zoiets al vaker op tinder of paiq tegenkomt. Achja, leven en laten leven. :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  zondag 22 december 2013 @ 17:34:59 #146
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134567733
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hmhm. Ligt waarschijnlijk ook aan het soort medium, denk dat je zoiets al vaker op tinder of paiq tegenkomt. Achja, leven en laten leven. :)
Denk het ook. Maar denk ook dat je dat "seks willen" niet altijd moet zien als alléén maar seks willen. Het komt er soms gewoon briek uit. Een goede date zal meteen kappen als je zegt dat je daar niet over wilt praten van te voren. En die anderen daar is de block knop ideaal voor toch? :P
pi_134567818
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Op RP net zo vaak begrijp ik van meerdere vrouwen. Van die worstenmannetjes die zodra ze een nummer van iemand hebben out of the blue foto's gaan sturen waarin ze zowat hun klamme scrotum in je gezicht drukken.

Heb ik ook nooit zo begrepen, die behoefte. Doe gewoon normaal.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134567853
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Denk het ook. Maar denk ook dat je dat "seks willen" niet altijd moet zien als alléén maar seks willen. Het komt er soms gewoon briek uit. Een goede date zal meteen kappen als je zegt dat je daar niet over wilt praten van te voren. En die anderen daar is de block knop ideaal voor toch? :P
Briek?
pi_134567862
- Oh, oops. -
  zondag 22 december 2013 @ 17:39:08 #150
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134567874
quote:
5s.gif Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Briek?
Dat is vast een slip of the tongue, iets van "hier". Onhandig, lomp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')