Voel je je niet geroepen?quote:Op zondag 22 december 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iig echt een zure muts, troll of niet. Je moet er toch niet aan denken om met zo iemand op date te gaan.
Nu is het een vaste minaar waar je blij mee bent en net was het nog een voornemen om het af te kappen maar lukt het, tegen je principe in, niet. O ke.quote:Op zondag 22 december 2013 16:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou geloof ik echt niet meer dat je een vrouw bent hoor, dit kan nooit door een vrouw geschreven zijn.
En nu mijn antwoord: De dingen die jij beschrijft zijn van twee vrouwen die kennelijk seksualiteit zien als iets waar je niet van geniet maar wat je maar doet omdat het "moet" of hoort. Ik ben heel blij dat ik gewoon een vaste minnaar heb waarmee ik van seks kan genieten en ik heb werkelijk nog nooit "pijn" gehad na seks. De idioterie van sommige jeugdigen van vandaag de dag dat dat ook maar iets met genieten te maken heeft doet mijn hoofd tollen. Als dat sletterigheid is dan is dat altijd nog >>>>> dan jouw spannende (verzonnen) verhaal.
Ga ergens anders trollenquote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat jij een fatsoenlijke vrouw was. Mijn goede vriendin van vroeger ben ik ook aan de slettenziekte verloren. Ze kwam terug van vakantie en had een paar jongens gepijpt. Werd helemaal wild en voortaan ging het zo; ik heb ook een leuke man ontmoet in het weekend, mijn kont doet er nogsteeds pijn van. Probeer maar ns iemand te vinden die niet rondneukt in de naam van de vrijheid. Het is zo vaal geworden.
Ik ben de pinnacle van fatsoen verdomme.quote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Van Thijs weten we het wel :-)
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben de pinnacle van fatsoen verdomme.
Ik ben meer fan van Steve Carrell dus zou het niet weten.quote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Van Thijs weten we het wel :-)
Neequote:Op zondag 22 december 2013 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ergens in januari, he, want eerder heb je geen tijd voor me.
ik zie mijn dame pas weer na de kerst...very frustratingquote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
Ik lees hier ook met verbazing hoeveel tijd jullie hebben om te daten
en met jaloezie
quote:
De bewijzen op tafel. Of, in dit geval, een elektronisch beeldscherm.quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thijs is het vleesgeworden fatsoen. Geen idee wie Anchorman is verder.
Oh nee, Paul Ruddquote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Steve Carrell dus zou het niet weten.
Ik heb net mijn planning gemaakt voor de vakantie en los van kerst en oud en nieuw hou ik helemaal geen vrije tijd overquote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik zie mijn dame pas weer na de kerst...very frustrating
Het scheelt wel wat familieverplichtingen als je vrijgezel bent, dus: meer tijd.quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
Ik lees hier ook met verbazing hoeveel tijd jullie hebben om te daten
en met jaloezie
Mag toch zeker een mening hebben erover? Dit topic is een hoopje triestheid geworden. Het bespreken van neukertjes. En komt er al een date dan is het; ben ook blijven slapen en er is het één en ander gebeurd, om de week daarom te zeggen dat het toch niet de man/vrouw voor jou is. Ranzigquote:Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef MissGump het volgende:
Heerlijk dit geneuzel weer
![]()
Kola, nog steeds niet toe aan een gesprekje met de psych?
vakantie??? Wat een luxe :-)quote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb net mijn planning gemaakt voor de vakantie en los van kerst en oud en nieuw hou ik helemaal geen vrije tijd over
bye bye vakantie *snif*
Die gaat in Ant Man spelen hoogstwaarschijnlijk!quote:
Klinkt goed, nog immer de krullenbol?quote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben net terug van date, nogal een latertje geworden vannacht en een fles wodka armer. Gezellig.
Heb jij eigenlijk al een vriendin, Puntenjager?quote:Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef Kola het volgende:
[..]
Mag toch zeker een mening hebben erover? Dit topic is een hoopje triestheid geworden. Het bespreken van neukertjes. En komt er al een date dan is het; ben ook bij blijven slapen en er is het één en ander gebeurd, om de week daarom te zeggen dat het toch niet de man/vrouw voor jou is. Ranzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |