quote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik vind het wel. Hoe ik zie het gebeuren. Vriendinnen die zichzelf met zoveel gemak weggeven en weggegooid worden. Mannen die op een eerste date je broek in willen komen, of niet eens een date. Dat is blijkbaar hoe het is, nu. Waarom zo zeuren? Iedereen doet het toch.
Dit.quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Kweet het ook niet...
is niet de eerste keer...soms twijfel ik of het geen fake profile is van de site om mensen tot het afsluiten van abonnementen te bewegen...
Op tijd om niets toe te voegen?quote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef LesMiserables het volgende:
Ben ik te laat om Kola te trollen voor haar page 1 replies. Zonde, LOL.
edit; Pagina 2 ook nog troll waardig, misschien ben ik toch nog op tijd!
[..]
Wat is deze?quote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef LesMiserables het volgende:
Lol@vriendhieronder, ik edit mijn posts naar mate ik het topic lees dus bedankt ^_^ jouw post was een voorbeeld van hoe inhoud toevoegen nou precies in zijn werk gaat.
Welke val? Ik heb ze ook weleens, en dan vragen ze mij om een foto, en zelf laten ze niets zien..quote:Op maandag 23 december 2013 19:27 schreef DrMarten het volgende:
Net weer in de val getrapt van een dame iemand die de foto's op verzoek heeft. Is het heel lomp om gewoon niet meer te reageren?
Laten we het erop houden dat ik bij het profiel een iets andere dame had verwacht dan achter de foto's vandaan kwamquote:Op maandag 23 december 2013 19:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Welke val? Ik heb ze ook weleens, en dan vragen ze mij om een foto, en zelf laten ze niets zien..
Hoe is dat nou weer een valquote:Op maandag 23 december 2013 19:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik bij het profiel een iets andere dame had verwacht dan achter de foto's vandaan kwam
Oh dat inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 19:27 schreef DrMarten het volgende:
Net weer in de val getrapt van een dame iemand die de foto's op verzoek heeft. Is het heel lomp om gewoon niet meer te reageren?
Gewoon op een nette manier zeggen? Sjeez, is dat nou zo moeilijk? Niks zeggen is laf.quote:Op maandag 23 december 2013 19:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik bij het profiel een iets andere dame had verwacht dan achter de foto's vandaan kwam
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..ja die heb ik ook maar tóch kan ik dan nog best een half uurtje koffie drinken met iemand tussendoor. Daar had ik het over.
Preciesquote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens ben ik níet vrijgezel en als ik iemand écht heel erg leuk vind, ga ik die zaterdag wel, maar zo ver is het (nog) niet bij n eerste date.
Niet vrijgezel en ook niet op Flickr:quote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens ben ik níet vrijgezel en als ik iemand écht heel erg leuk vind, ga ik die zaterdag wel, maar zo ver is het (nog) niet bij n eerste date.
wut?quote:Op maandag 23 december 2013 19:56 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Niet vrijgezel en ook niet op Flickr:
This member is no longer active on Flickr.
Niet zo interessant dus.
Zo is het maar net.quote:Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Keihard bewijsmateriaal heb ik niet maar als ik een date uitstel of zeg dat ik weinig tijd heb twijfel ik meestal aan diegene. Vind ik iemand heel interessant dan ga ik echt geen maand wachten. Voor een relatie moet je uiteindelijk ook tijd maken, ik zoek ook niet iemand voor erbij dat is denk ik wel anders.
Overigens bestaat het wel, zo'n baan waardoor je amper tijd hebt. Maar dan is het ook de vraag waarom je iemand zoekt of op een datingsite staat. Als je bijna nooit tijd hebt voor een date dan.
Lekker onzinnig, je kan het prima te druk hebben. Zeker als het om iemand gaat die date als bij zaak ziet. En als de date goed gaat is er altijd een manier om de partner in je huidige leven te combineren. Echter als het om date gaat en het allemaal niet zeker is ga je er geen extra tijd voor vrij maken.quote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Te druk is echt het slapste excuus wat er bestaat.
Je hoeft mijn mening niet proberen te veranderen hoorquote:Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker onzinnig, je kan het prima te druk hebben. Zeker als het om iemand gaat die date als bij zaak ziet. En als de date goed gaat is er altijd een manier om de partner in je huidige leven te combineren. Echter als het om date gaat en het allemaal niet zeker is ga je er geen extra tijd voor vrij maken.
Dus te druk is in sommige gevallen geen excuus maar gewoon de waarheid en niks minder.
neequote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoeft mijn mening niet proberen te veranderen hoor
Als je het te druk hebt en geen tijd voor vrij wil maken dan moet je er niet aan beginnen.
Dus als de date goed gaat zou er opeens wel tijd zijn? Scheve redenatie vind je ook niet?
Probeer ik ook niet. Is natuurlijk je eigen mening en die respecteer ikquote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoeft mijn mening niet proberen te veranderen hoor
Tja zo kan je het zien. Aan de andere kant zeg ik juist, date moet een bijzaak zijn en geen missie doe moet slagen.quote:Als je het te druk hebt en geen tijd voor vrij wil maken dan moet je er niet aan beginnen.
Nou niet dus. Ee zijn bv mensen in mijn omgeving die voor nagenoeg alles gaan net als sommige familie leden. Zeker als het om een persoon gaat die ik totaal niet ken.quote:Dus als de date goed gaat zou er opeens wel tijd zijn? Scheve redenatie vind je ook niet?
Heb je lang moeten zoeken? Ik vind het maar vage 'dames' daarquote:Op maandag 23 december 2013 22:45 schreef Buffell het volgende:
Via OkCupid toch een leuk gesprek nu met een zo op 't eerste oog hele leuke meid. Toch niet verkeerd voor zo'n beunsite.
Mwah. Nee eigenlijk niet. Er staan inderdaad maar een paar leuke dames op, denk dat ik geluk heb dat ik net de goeie een berichtje heb gestuurd ofzo. Kon meteen wel goed openen omdat ze een aantal dingen op haar profiel had staan waar ik me wel in kon vinden en waar ik goed op kon inhaken.quote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef watheet het volgende:
[..]
Heb je lang moeten zoeken? Ik vind het maar vage 'dames' daar
Tof man!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:13 schreef PeterPastoor het volgende:
In trein naar huis na de derde date die afgelopen zondagavond begon. Was erg geslaagd en we hebben ons uitgeschreven van de datingsites.
Begint serieus te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |