SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een eng, naar mannetje wilfrietquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind het jammer dat Depay geen IF heeft maar ik vind het ook logisch. We moeten gewoon wachten tot hij weer 2 goals scoort en dan geen penalty en een intikker. gr gr![]()
Je hebt dit al gepost.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het jammer dat Depay geen IF heeft maar ik vind het ook logisch. We moeten gewoon wachten tot hij weer 2 goals scoort en dan geen penalty en een intikker. gr gr
Het klopt niet eens, Depay is degene die het team op sleeptouw neemt, niet Maher, Depay is dus in vorm. Kan je van Maher moeilijk zeggen.![]()
Maher met zijn in het doel gewaaide voorzet en late doelpunt omdat Utrecht de controller had weggelegd![]()
![]()
EA slaat bij deze de plank finaal mis. Depay had een IF moeten krijgen, das de enige die in vorm is bij PSV. Maher is een eng mannetje , echt een verschrikking gewoon![]()
Nice.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
http://instagram.com/p/iETbRNFUpG/
Dayum.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan nog waren er spelers in de Eredivisie die het beter deden.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt dit al gepost.
Het klopt niet eens, Depay is degene die het team op sleeptouw neemt, niet Maher, Depay is dus in vorm. Kan je van Maher moeilijk zeggen.![]()
Rodriguez op CAM is wel interessant, eindelijk een fatsoenlijke speler om aan mijn IF Moutinho te linken (en hem links op het middenveld te houden).![]()
Als Depay die pingel niet had gemist dan was dat ook zo geweest. Nu is het gewoon logisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
EA slaat bij deze de plank finaal mis. Depay had een IF moeten krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Puyolquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
http://instagram.com/p/iETbRNFUpG/
Dayum.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het ook maar een matig TOTW verder maar dat hebben we even nodig.. maar door al die offers met waarschijnlijk ook een keer 100k packs gaat de markt toch alleen maar achteruit.![]()
Hebben we dat even nodig ja? Kunnen de servers dan even bijkomen van de drukte en is de freeze glitch dan verholpen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het ook maar een matig TOTW verder maar dat hebben we even nodig.. maar door al die offers met waarschijnlijk ook een keer 100k packs gaat de markt toch alleen maar achteruit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En mensen raken minder coins kwijt omdat ze minder zin hebben om packs te openen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben we dat even nodig ja? Kunnen de servers dan even bijkomen van de drukte en is de freeze glitch dan verholpen?![]()
Wat boeit de markt nou? Laat maar zakken, kan ik over een tijd misschien wat met legends gaan spelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het ook maar een matig TOTW verder maar dat hebben we even nodig.. maar door al die offers met waarschijnlijk ook een keer 100k packs gaat de markt toch alleen maar achteruit.![]()
Nou, Torres Nilo gaat niet eens meer voor 2kquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat boeit de markt nou? Laat maar zakken, kan ik over een tijd misschien wat met legends gaan spelen.Sommige duurdere silvers zijn de laatste weken wel weer gestegen.
![]()
Ja, ik vind het wel jammer, want daardoor is traden lastiger en zal ik minder coins kunnen verkopen.. Dus ik twijfel nog, straks maar gewoon wat verkopen en 100 euro pakken of gewoon dure teams bouwen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat boeit de markt nou? Laat maar zakken, kan ik over een tijd misschien wat met legends gaan spelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |