Moet je wel stevige lijnen nemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je een pot? Mn lijntjes voor niets uitgehangen dan
Zo geniaal dat ik nu offline ga. Stoppen op m'n hoogtepunt.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je posts zijn geniaal
Na wat training in bed kan het al lichter.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet je wel stevige lijnen nemen.
10/10 zou je een hoogtepunt gevenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo geniaal dat ik nu offline ga. Stoppen op m'n hoogtepunt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet je wel stevige lijnen nemen.
Ook enkel omdat je ervaring met Smoofie hebt. Haar hond schijnt een echte raddraaier te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Na wat training in bed kan het al lichter.
HAHAHAAAHAAquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou je een hoogtepunt geven
Ik zie de grap nietquote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAHAAAHAA
dit lied is zo een ding tussen mij en een vriendin uit de klasgaan we stuk om steeds omfg
wilde pianomuziekquote:
hoezoquote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAHAAAHAA
dit lied is zo een ding tussen mij en een vriendin uit de klasgaan we stuk om steeds omfg
Twentse humorquote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAHAAAHAA
sommige dingen moet je bij geweest zijn om het te snappenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie de grap niet
[..]
wilde pianomuziek
klopt, begin er dan niet overquote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
sommige dingen moet je bij geweest zijn om het te snappen
met je haarquote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Rodawa het volgende:
Overigens kan ik ook incasseren, als iemand iets gemeens tegen mij wil zeggen dan mag het.
bibibibibibquote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je een pot? Mn lijntjes voor niets uitgehangen dan
Ik kan niks negatiefs over jou verzinnenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Rodawa het volgende:
Overigens kan ik ook incasseren, als iemand iets gemeens tegen mij wil zeggen dan mag het.
Rodawa. Een baard staat jou beter dan Gosling.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Krijg ik dan een ban? Niet echt 100% zeker of het een poes is.
leek inderdaad meer een soort verfrommelde marmot ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Krijg ik dan een ban? Niet echt 100% zeker of het een poes is.
Doe ik zo m'n best om gemeen te zijn, kan je nog niks negatiefs verzinnen. Dit is de lulligste opmerking die ik aan mijn adres heb ontvangen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niks negatiefs over jou verzinnen
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe ik zo m'n best om gemeen te zijn, kan je nog niks negatiefs verzinnen. Dit is de lulligste opmerking die ik aan mijn adres heb ontvangen.
Ik moest even tot 10 tellen na deze post. Van woede raakte ik de tel tweemaal kwijt.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rodawa. Een baard staat jou beter dan Gosling.
Het moest gezegd worden, ik begrijp als je even boos wil zijn.
Voordat jij mod was deed je niks andersquote:Op woensdag 18 december 2013 16:52 schreef Tjacka het volgende:
We gaan weer als volwassen mensen iemand pesten.
Irritant kutjong is het ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voordat jij mod was deed je niks anders
Woede jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moest even tot 10 tellen na deze post. Van woede raakte ik de tel tweemaal kwijt.
In mijn eentje ja. En dat doe ik nog steeds.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voordat jij mod was deed je niks anders
je doet wel meer alleen in je eentjequote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In mijn eentje ja. En dat doe ik nog steeds.
tss tsss..quote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In mijn eentje ja. En dat doe ik nog steeds.
Xcachet is zelf vet en raar haha snap je.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat was er nou vet raar
Kwam een kat van buiten naar binnen lopen, sprong op de bank en gaf mij kopjesquote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat was er nou vet raar
hahaha neequote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Xcachet is zelf vet en raar haha snap je.
Wat ben je toch ook een ontzettende zak.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woede ja. Geef maar gewoon toe dat je in tranen zat na mijn harde teksten.
Maar als het nog nut heeft... Rodawa, ook jou staat een baard niet. Het is al goed.
Hey Smoofquote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Xcachet is zelf vet en raar haha snap je.
katjesquote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam een kat van buiten naar binnen lopen, sprong op de bank en gaf mij kopjes![]()
![]()
Je bent toch al een pussy magnet?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
katjes
Ik wil een katje
Niks mis met een flink behaarde poes, aldus Aldo.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
katjes
Ik wil een katje
Ik heb er nog wel 1 voor je.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks mis met een flink behaarde poes, aldus Aldo.
neen, integendeelquote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent toch al een pussy magnet?
hebben die aziaten altijd jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks mis met een flink behaarde poes, aldus Aldo.
Geil.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hebben die aziaten altijd ja
wat moet ik met btwquote:Op woensdag 18 december 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van mij ook. Het is dat jij geen btw anders had ik nu mijn nokia weer gepakt
het is dat jij geen btw?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van mij ook. Het is dat jij geen btw anders had ik nu mijn nokia weer gepakt
Jij dan, geen hoofdletters en geen interpunctie.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
het is dat jij geen btw?
goed nederlands.
waarom hebben jullie fittie?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
het is dat jij geen btw?
goed nederlands.
"Het is dat jij geen btw?", goed Nederlands.*quote:Op woensdag 18 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
het is dat jij geen btw?
goed nederlands.
Is dat echt het enige waar je me op neer probeert te halenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
het is dat jij geen btw?
goed nederlands.
ik heb geen fittie, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneuktquote:Op woensdag 18 december 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom hebben jullie fittie?
ik probeer je niet neer te halen, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneuktquote:Op woensdag 18 december 2013 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat echt het enige waar je me op neer probeert te halen
is ook nie leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb geen fittie, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneukt
Je deed het eerder ook al vandaag.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik probeer je niet neer te halen, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneukt
*Ikquote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik probeer je niet neer te halen, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneukt
wel interpunctie, geen hoofdletters. soms ook wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij dan, geen hoofdletters en geen interpunctie.
Druppel, emmer. Ik ben een gevoelige jongen man en mijn Germaanse afkomst was het enige wat mijn leven nog zin gaf.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een ontzettende zak.
Weet je, zo goed was je Germaanse accent niet eens.
misschien is cachet wel ziek, wat denk jij nou?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel interpunctie, geen hoofdletters. soms ook wel.ben ziek, geen zin om moeite te doen.
kans is groot.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien is cachet wel ziek, wat denk jij nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |