klopt, begin er dan niet overquote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
sommige dingen moet je bij geweest zijn om het te snappen
met je haarquote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Rodawa het volgende:
Overigens kan ik ook incasseren, als iemand iets gemeens tegen mij wil zeggen dan mag het.
bibibibibibquote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je een pot? Mn lijntjes voor niets uitgehangen dan
Ik kan niks negatiefs over jou verzinnenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Rodawa het volgende:
Overigens kan ik ook incasseren, als iemand iets gemeens tegen mij wil zeggen dan mag het.
Rodawa. Een baard staat jou beter dan Gosling.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Krijg ik dan een ban? Niet echt 100% zeker of het een poes is.
leek inderdaad meer een soort verfrommelde marmot ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Krijg ik dan een ban? Niet echt 100% zeker of het een poes is.
Doe ik zo m'n best om gemeen te zijn, kan je nog niks negatiefs verzinnen. Dit is de lulligste opmerking die ik aan mijn adres heb ontvangen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niks negatiefs over jou verzinnen
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe ik zo m'n best om gemeen te zijn, kan je nog niks negatiefs verzinnen. Dit is de lulligste opmerking die ik aan mijn adres heb ontvangen.
Ik moest even tot 10 tellen na deze post. Van woede raakte ik de tel tweemaal kwijt.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rodawa. Een baard staat jou beter dan Gosling.
Het moest gezegd worden, ik begrijp als je even boos wil zijn.
Voordat jij mod was deed je niks andersquote:Op woensdag 18 december 2013 16:52 schreef Tjacka het volgende:
We gaan weer als volwassen mensen iemand pesten.
Irritant kutjong is het ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voordat jij mod was deed je niks anders
Woede jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moest even tot 10 tellen na deze post. Van woede raakte ik de tel tweemaal kwijt.
In mijn eentje ja. En dat doe ik nog steeds.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voordat jij mod was deed je niks anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |