Heb je ook geen recht meer om te zeuren er wat over te zeggen als je het allemaal accepteert.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:17 schreef Braddie het volgende:
Daarom blijf ik er nu ook weg.
Stennis schoppen in een winkel vind ik (tenzij het echt om iets belachelijks gaat) Not Done!
Wie heeft er nou geen verstand van?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:32 schreef Braddie het volgende:
Deze klacht gaat NIET over de camera zelf, maar over de service van sommige winkels____!
Vanochtend een nieuw cameratje gekocht (Sony WX80)
Eerst naar de Dixons "Deze camera filmt niet in HD, hij upscaled als de malle" Dus ik heb gezegd dat
ik verder ging kijken.
Toen naar de Strik Foto (Ik gaf aan dat ik een budget had van 160 euro) "Ja, maar, voor 160 euro heb je niks wat in HD filmt, je moet minimaal voor 229 euro deze Casio of deze Samsung kopen, dan heb
je HD" (En de beste man wilde mij 720P als Full HD verkopen)
Toen naar de BCC het hele verhaaltje uitgelegd "Ooh meneer, dan is deze Sony perfect voor u, filmt in 1080Progressive met 50fps en door de Exmor R sensor maak je super plaatjes in het donker"
Klacht: Camera verkopers die er geen verstand van hebben of je iets duurders willen aansmeren
En tot hoe ver moet je volgens jou gaan om ergens iets over te mogen zeggen?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je ook geen recht meer om te zeuren er wat over te zeggen als je het allemaal accepteert.
Er niks meer kopen doet zo'n winkel pijn genoegquote:Op woensdag 18 december 2013 17:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En tot hoe ver moet je volgens jou gaan om ergens iets over te mogen zeggen?
Ik bedoelde meer dat je volgens die poster blijkbaar een bepaalde mate van stennis moet schoppen over iets omdat je er anders niet over mag klagen, ofzo. Beetje vreemd.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er niks meer kopen doet zo'n winkel pijn genoeg
BCC.nl ja. Daar gelden andere regels dan de fysieke winkel.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Internepper het volgende:
[..]
De vraag is, is het product nog in goede staat? Of zitten er dermate veel gebruikerssporen op?
Waar de f lees je dat ik het beter weet ?...quote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij weet het beter dan Tweakers? Zo ja, stuur ze een mailtje met een klacht dat hun bericht niet klopt..
Kom niet hier klagen
Jij bent ook echt helemaal gek in je hoofd hequote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar de f lees je dat ik het beter weet ?...
Ik zeg het nu zo van "Het is volgens Tweakers HD Ready" Ik weet het verder ook niet of het nou Full HD of Hd Ready is..
Camera's en keyboards zijn eerste levensbehoeften.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf me afvragen waar Braddie met z'n uitkering het geld vandaan haalt voor al deze shit.
Ik zit bij Braddie toch eerder aan hamburgers als eerste levensbehoefte te denken.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Camera's en keyboards zijn eerste levensbehoeften.
Ik ga kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Plantagehouder het volgende:
Vriend, van mij krijg jij een dashboard cam als jij je rijbewijsje haalt
Inderdaad, slaat nergens op. Ook al accepteer je iets, dan kan je er nog steeds om zeuren. Bv bij een laag cijfer.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En tot hoe ver moet je volgens jou gaan om ergens iets over te mogen zeggen?
User die zo maar vanalles koopt en dan weer terugbrengt met 'n heel verhaal eromheen over dat het een schande is dit dat.quote:
Volgende keer gewoon erop stampen!!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Keukendrol het volgende:
En jij taait gewoon af met camera na zo behandeld te zijn door die bokkelul?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |