abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134411296
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:32 schreef Braddie het volgende:
Deze klacht gaat NIET over de camera zelf, maar over de service van sommige winkels :')____!

Vanochtend een nieuw cameratje gekocht (Sony WX80)
Eerst naar de Dixons "Deze camera filmt niet in HD, hij upscaled als de malle" Dus ik heb gezegd dat
ik verder ging kijken.

Toen naar de Strik Foto (Ik gaf aan dat ik een budget had van 160 euro) "Ja, maar, voor 160 euro heb je niks wat in HD filmt, je moet minimaal voor 229 euro deze Casio of deze Samsung kopen, dan heb
je HD" (En de beste man wilde mij 720P als Full HD verkopen _O- )

Toen naar de BCC het hele verhaaltje uitgelegd "Ooh meneer, dan is deze Sony perfect voor u, filmt in 1080Progressive met 50fps en door de Exmor R sensor maak je super plaatjes in het donker"

Klacht: Camera verkopers die er geen verstand van hebben of je iets duurders willen aansmeren
Wie heeft er nou geen verstand van?
pi_134411536
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb je ook geen recht meer om te zeuren er wat over te zeggen als je het allemaal accepteert.
En tot hoe ver moet je volgens jou gaan om ergens iets over te mogen zeggen?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_134411646
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:51 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Er niks meer kopen doet zo'n winkel pijn genoeg ;)
pi_134411736
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:53 schreef MolFan het volgende:

[..]

Er niks meer kopen doet zo'n winkel pijn genoeg ;)
Ik bedoelde meer dat je volgens die poster blijkbaar een bepaalde mate van stennis moet schoppen over iets omdat je er anders niet over mag klagen, ofzo. Beetje vreemd.

Vraag me af wanneer je dan wel mag klagen. Moet je huilend, schreeuwend op de grond hebben gelegen? Rechtszaken hebben gevoerd? De boel in de fik hebben gezet?
'And I called your name,
pi_134411747
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Internepper het volgende:

[..]

De vraag is, is het product nog in goede staat? Of zitten er dermate veel gebruikerssporen op?
BCC.nl ja. Daar gelden andere regels dan de fysieke winkel.
  woensdag 18 december 2013 @ 18:02:13 #108
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134411900
Verwachten dat je voor 160 euro een goede 1080p camera hebt :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134412759
Ik lees net dit op de site van tweakers:

Videoresolutie

320x240 (QVGA) (0)
480x640 (0)
640x480 (VGA) (4)
1280x720 (HD Ready 720p) (24)
1440x1080 (3)
1920x1080 (Full HD 1080p) (36)
1920x1080 (HD Ready 1080i) (16)

Dus... 1080i is feitelijk HD Ready volgens die site..
  woensdag 18 december 2013 @ 18:53:01 #110
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_134413723
Jij weet het beter dan Tweakers? Zo ja, stuur ze een mailtje met een klacht dat hun bericht niet klopt..

Kom niet hier klagen
pi_134414010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij weet het beter dan Tweakers? Zo ja, stuur ze een mailtje met een klacht dat hun bericht niet klopt..

Kom niet hier klagen
Waar de f lees je dat ik het beter weet ?...
Ik zeg het nu zo van "Het is volgens Tweakers HD Ready" Ik weet het verder ook niet of het nou Full HD of HD Ready is..

Ik heb altijd gedacht dat 1920x1080 de Full HD resolutie was.
Maar nu (Naar aanleiding van mijn eigen topic notabene :') ) Kom ik er achter dat het naar alle waarschijnlijkheid niet zo is..

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2013 19:06:15 ]
  woensdag 18 december 2013 @ 19:04:51 #112
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_134414246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Waar de f lees je dat ik het beter weet ?...
Ik zeg het nu zo van "Het is volgens Tweakers HD Ready" Ik weet het verder ook niet of het nou Full HD of Hd Ready is..
Jij bent ook echt helemaal gek in je hoofd he
pi_134414986
Ik blijf me afvragen waar Braddie met z'n uitkering het geld vandaan haalt voor al deze shit.
Hallon!
pi_134415010
Braddie topic
pi_134415223
quote:
15s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf me afvragen waar Braddie met z'n uitkering het geld vandaan haalt voor al deze shit.
Camera's en keyboards zijn eerste levensbehoeften.
pi_134415681
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Camera's en keyboards zijn eerste levensbehoeften.
Ik zit bij Braddie toch eerder aan hamburgers als eerste levensbehoefte te denken.
Hallon!
pi_134416034
Vriend, van mij krijg jij een dashboard cam als jij je rijbewijsje haalt
pi_134416060
quote:
17s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Plantagehouder het volgende:
Vriend, van mij krijg jij een dashboard cam als jij je rijbewijsje haalt
Ik ga kijken.
pi_134416116
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:51 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Inderdaad, slaat nergens op. Ook al accepteer je iets, dan kan je er nog steeds om zeuren. Bv bij een laag cijfer.
  woensdag 18 december 2013 @ 19:45:57 #120
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134416165
Wat heb ik zojuist gelezen.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_134417940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Nemeosis het volgende:
Wat heb ik zojuist gelezen.
User die zo maar vanalles koopt en dan weer terugbrengt met 'n heel verhaal eromheen over dat het een schande is dit dat. :')
Hallon!
  woensdag 18 december 2013 @ 20:37:33 #122
379200 lulzy
For the Lulz
pi_134419324
Je zo makkelijk laten wegsturen. Kneus dat je bent.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. - Mark Twain
  woensdag 18 december 2013 @ 20:40:54 #123
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_134419568
En jij taait gewoon af met camera na zo behandeld te zijn door die bokkelul? :')
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_134419648
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Keukendrol het volgende:
En jij taait gewoon af met camera na zo behandeld te zijn door die bokkelul? :')
Volgende keer gewoon erop stampen!!
'And I called your name,
  woensdag 18 december 2013 @ 20:42:17 #125
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_134419676
Waarschijnlijk was die medewerker gewoon een FOK!er die je herkende. Vandaar dat ie zich als een lul gedroeg.

Zei hij geen 'gr gr' toen je wegging?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 18 december 2013 @ 23:23:15 #126
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134431175
We zien de camera wel in V&A verschijnen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 18 december 2013 @ 23:27:10 #127
396062 Spuitkak
Anaal ongemak
pi_134431529
Ts is een slappeling. Je omver laten lullen door een simpele verkoper terwijl jij in je recht staat. :N
*O* *O* *O* *O* POEPTOPIC!!! *O* *O* *O* *O*
pi_134431994
Braddie, als je zoveel moeite in je theorie had gestoken als in dit topic, dan was je nu niet aan je achtste poging toe.
pi_134432397
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:34 schreef spiritusbus het volgende:
Braddie, als je zoveel moeite in je theorie had gestoken als in dit topic, dan was je nu niet aan je achtste poging toe.
Nummer 8 alweer? :D Dacht dat we nog bij poging 6 waren. :')
Hallon!
pi_134438401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Braddie het volgende:

Dus toen ben ik maar weggelopen en gemeld dat ik er niet meer naar toe ga en dat ik het schandalig vind hoe ik ben behandeld.
En dat had je dus niet moeten doen. De baas erbij halen, stennis schoppen in de winkel, luid duidelijk maken wat je ervan vindt zodat iedereen kan horen dat ze zich niet aan de voorwaarden houden. Dan lukt het vaak wel.

'De camera is gebruikt' :') Ja zo kan je van alles wel zeggen dat je het daarom niet terug mag brengen _O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_134438576
quote:
6s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
We zien de camera wel in V&A verschijnen.
En vervolgens erbij zetten dat hij in 1080p filmt _O-
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_134438594
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef slangpie het volgende:
Waarom verdiep je je dan ook niet eerst in de specs van de camera, in plaats van er 1 lukraak kopen? :')

Ts :')
Soms ga je uit van wat op de doos staat, of de expertise van de verkoper he.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_134438815
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 03:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En dat had je dus niet moeten doen. De baas erbij halen, stennis schoppen in de winkel, luid duidelijk maken wat je ervan vindt zodat iedereen kan horen dat ze zich niet aan de voorwaarden houden. Dan lukt het vaak wel.

'De camera is gebruikt' :') Ja zo kan je van alles wel zeggen dat je het daarom niet terug mag brengen _O-
Iets terugbrengen is geen recht. Winkels zijn niet verplicht om iets retour te nemen ofzo. Sommige winkels doen het als service, maar dan mogen ze er zelf eisen aan stellen.
'And I called your name,
pi_134438827
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 05:25 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Iets terugbrengen is geen recht. Winkels zijn niet verplicht om iets retour te nemen ofzo. Sommige winkels doen het als service, maar dan mogen ze er zelf eisen aan stellen.
Waarom mocht TS dan wel eerder een andere camera terugbrengen?

quote:
Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het retourneren?

Uw aankoop kunt u binnen 14 dagen na levering zonder opgaaf van reden retourneren of ruilen. Voor het retourneren van in de winkel gekochte producten, kunt u in uw BCC winkel terecht. In overleg met onze verkoopadviseur ontvangt u uw aankoopbedrag contant of via uw bankrekening retour. Op bcc.nl bestelde producten kunt u in een van onze winkels terugbrengen of retour zenden. BCC zal uw aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) in het laatste geval zo snel mogelijk aan u overmaken. De retourkosten zijn voor uw rekening. Wilt u het product omruilen voor een ander product, dan zijn de eventuele bezorgkosten van het vervangende product eveneens voor uw rekening.
quote:
Kan ik alle producten retourneren?

Alle producten die u via bcc.nl bestelde, kunt u binnen 14 dagen retourneren. Deed u uw aankoop in een van onze winkels, dan kunnen wij de volgende producten helaas niet terugnemen:

Software en telefoons waarvan de verzegeling verbroken is, de verpakking is geopend, of waarvan registratie of installatie heeft plaatsgevonden.
Producten die om hygiënische redenen na gebruik niet geruild kunnen worden, zoals bijvoorbeeld oordopjes, headsets, tandenborstels en massage-, scheer- of epileerapparaten.
Producten met gebruikssporen, beschadigingen en artikelen die incompleet zijn.
Verbruiksartikelen zoals inkt, reinigingsvloeistof en andere schoonmaakmiddelen (indien aangebroken).
Afgesloten abonnementen (al dan niet in combinatie met hardware).
BCC Cadeaukaarten en andere bij BCC gekochte cadeaukaarten.
http://www.bcc.nl/info/annuleren-en-retourneren

De verkoper lulde dus uit zijn nek toen hij zei dat de camera niet geretourneerd kon worden.
pi_134438829
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 05:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waarom mocht TS dan wel eerder een andere camera terugbrengen?

[..]

[..]

http://www.bcc.nl/info/annuleren-en-retourneren

De verkoper lulde dus uit zijn nek toen hij zei dat de camera niet geretourneerd kon worden.
Je onderste quote gaat over de webshop, waar je koop op afstand hebt.

http://assets2.bcc.nl/med(...)_voorwaarden_bcc.pdf

Producten moeten ongebruikt zijn. Dat is een van de eisen die BCC stelt.
'And I called your name,
pi_134438840
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 05:51 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Je onderste quote gaat over de webshop, waar je koop op afstand hebt.

http://assets2.bcc.nl/med(...)_voorwaarden_bcc.pdf

Producten moeten ongebruikt zijn. Dat is een van de eisen die BCC stelt.
Lees eens goed wat er staat. "Deed u uw aankoop in een van onze winkels". Ze hebben het over gebruiksporen, niet of het gebruikt is. Daarbij had TS een degelijke reden om zijn toestel terug te brengen, hij was verkeerd voorgelicht door de verkoper. Niet dat dat verder relevant is, het artikel kan volgens deze voorwaarden gewoon geretourneerd worden.

In de voorwaarden staat weliswaar dat het om niet gebruikt gaat, maar op de website staat duidelijk zonder gebruiksporen - hetgeen ook logischer is. In het geval van conflicterende voorwaarden dient altijd te worden beslist in het voordeel van de consument, aangezien deze zich er in alle redelijkheid op kan beroepen dat de ene regel hem meer vrijheid van retour geeft dan de andere. Het is niet de schuld van de koper dat er conflicterende regels zijn.
pi_134438842
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 05:59 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lees eens goed wat er staat. "Deed u uw aankoop in een van onze winkels". Ze hebben het over gebruiksporen, niet of het gebruikt is. Daarbij had TS een degelijke reden om zijn toestel terug te brengen, hij was verkeerd voorgelicht door de verkoper. Niet dat dat verder relevant is, het artikel kan volgens deze voorwaarden gewoon geretourneerd worden.
In de algemene voorwaarden staat toch echt ongebruikt. Het artikel kan volgens de algemene voorwaarden niet geretourneerd worden.
'And I called your name,
pi_134438844
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:01 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

In de algemene voorwaarden staat toch echt ongebruikt. Het artikel kan volgens de algemene voorwaarden niet geretourneerd worden.
Lees mijn aanvulling even. Het is ook niet logisch om te stellen dat een artikel ongebruikt moet zijn, hoe kan je anders weten of het aan je wensen voldoet. Daarvoor is juist het retourrecht in het leven geroepen, zodat hij producten die niet aan zijn wensen voldoen kan retourneren. En of een product aan zijn wensen voldoet weet de consument pas nadat hij, je raadt het al, het product (kortdurend) gebruikt heeft. Uiteraard zonder sporen achter te laten. Daar is volgens mij ook genoeg jurispridentie over.
pi_134438851
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lees mijn aanvulling even.
Nogmaals, ik blijf mezelf herhalen, maargoed het is nog vroeg..

Jouw tweede quote, inclusief die passage over gebruikssporen slaat op:
quote:
Alle producten die u via bcc.nl bestelde
In de winkel gekochte producten hebben geen verdere voorwaarden gespecificeerd. Dus refereer je naar de algemene voorwaarden.
'And I called your name,
pi_134438855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lees mijn aanvulling even. Het is ook niet logisch om te stellen dat een artikel ongebruikt moet zijn, hoe kan je anders weten of het aan je wensen voldoet. Daarvoor is juist het retourrecht in het leven geroepen, zodat hij producten die niet aan zijn wensen voldoen kan retourneren. En of een product aan zijn wensen voldoet weet de consument pas nadat hij, je raadt het al, het product (kortdurend) gebruikt heeft. Uiteraard zonder sporen achter te laten. Daar is volgens mij ook genoeg jurispridentie over.
Retourrecht? Heb je daar een wetsartikel van?
Een winkel mag gewoon zeggen dat ze niks terug willen nemen. Koop is koop.
Uit coulance hebben sommige winkels een retourregeling, als service naar de klant. Daar kunnen ze dus ook zelf voorwaarden aan stellen.
'And I called your name,
pi_134438857
Dit gaat weliswaar over een webwinkel, maar het aspect van 'gebruikt zijn' geldt uiteraard voor zowel via het op internet als in de winkel aangekochte artikelen. Voor beide geldt dat je het zult moeten uitproberen, voordat je weet of het je bevalt.

quote:
Om aan alle fabeltjes een einde te maken: dit recht geldt ook als de klant het product heeft uitgepakt en zelfs als hij het heeft uitgeprobeerd.
https://webwinkelrecht.nl(...)es/recht-van-retour/
pi_134438866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit gaat weliswaar over een webwinkel, maar het aspect van 'gebruikt zijn' geldt uiteraard voor zowel via het op internet als in de winkel aangekochte artikelen. Voor beide geldt dat je het zult moeten uitproberen, voordat je weet of het je bevalt.

[..]

https://webwinkelrecht.nl(...)es/recht-van-retour/
Nee, dit gaat écht specifiek over aankopen die gedaan zijn op afstand. Daarvoor geldt een zichttermijn. Voor aankopen in een fysieke winkel geldt dat niet.
'And I called your name,
pi_134438868
'And I called your name,
pi_134438869
Nog meer:

http://blog.iusmentis.com(...)en-geen-zichttermijn

quote:
De Wet Koop op Afstand geeft je een uitprobeerrecht: je mag het uitpakken en aanzetten, aandoen of omdoen (maar niet indoen, vanwege hygiëne) zodat je kunt zien wat je hebt gekocht en of dat bevalt.
Verwijzend naar een uitspraak in het Messner-arrest:

quote:
Het herroepingsrecht wordt dus geacht het nadeel te vergoeden dat de consument lijdt bij een op afstand gesloten overeenkomst, door hem een passende bedenktijd toe te kennen waarin hij het verworven goed kan keuren en uitproberen.
pi_134438872
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:17 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nee, dit gaat écht specifiek over aankopen die gedaan zijn op afstand. Daarvoor geldt een zichttermijn. Voor aankopen in een fysieke winkel geldt dat niet.
De uitspraak in het Messner-arrest spreekt duidelijk van een periode waarin het artikel kan worden uitgeprobeerd.

quote:
Het herroepingsrecht wordt dus geacht het nadeel te vergoeden dat de consument lijdt bij een op afstand gesloten overeenkomst, door hem een passende bedenktijd toe te kennen waarin hij het verworven goed kan keuren en uitproberen.
pi_134438875
quote:
Rechterlijke uitspraken (zie mijn links) spreken dat tegen.
pi_134438877
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

De uitspraak in het Messner-arrest spreekt duidelijk van een periode waarin het artikel kan worden uitgeprobeerd.

[..]

Ben je nou aan het trollen? Er staat ook daar duidelijk 'op afstand'.
'And I called your name,
pi_134438967
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:22 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ben je nou aan het trollen? Er staat ook daar duidelijk 'op afstand'.
Het is toch evident dat het aspect van uitproberen geldt voor zowel winkelaankopen als aankopen op internet? Waarom zouden artikelen die je via internet krijgt wel uitgeprobeerd mogen worden, en die uit een winkel niet?

Juist met aankopen via internet zou je van kopers mogen verwachten dat ze beter zijn geïnformeerd, omdat ze alles uitzoeken via internet. Dus zou dat retour na gebruik juist nog eens extra voor in de winkel aangekochte artikelen moeten gelden, omdat daar een publiek komt waarvan je in alle redelijkheid aan kunt nemen dat zij zich niet in die mate vooraf op internet geïnformeerd hebben.

Verschil gerust met me van mening, dit is mijn uitspraak (en die van de rechter) en daar zult u het mee moeten doen.
pi_134438986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het is toch evident dat het aspect van uitproberen geldt voor zowel winkelaankopen als aankopen op internet? Waarom zouden artikelen die je via internet krijgt wel uitgeprobeerd mogen worden, en die uit een winkel niet?

Juist met aankopen via internet zou je van kopers mogen verwachten dat ze beter zijn geïnformeerd, omdat ze alles uitzoeken via internet. Dus zou dat retour na gebruik juist nog eens extra voor in de winkel aangekochte artikelen moeten gelden, omdat daar een publiek komt waarvan je in alle redelijkheid aan kunt nemen dat zij zich niet in die mate vooraf op internet geïnformeerd hebben.

Verschil gerust met me van mening, dit is mijn uitspraak (en die van de rechter) en daar zult u het mee moeten doen.
Dat jij dat evident vindt kan ik niks mee, de wet koop op afstand geldt nou eenmaal niet voor aankopen in een fysieke winkel. Die wet is speciaal in het leven geroepen voor aankopen die je via internet of de telefoon doet.

Dat is geen meningsverschil, dat is gewoon de wet.
'And I called your name,
pi_134439026
Oh, en je hebt vast wel een linkje naar de uitspraak van de rechter die, in tegenstelling tot BW7:46a, vindt dat wet koop op afstand ook op fysieke winkels van toepassing is. :')
'And I called your name,
pi_134439177
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 07:05 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat jij dat evident vindt kan ik niks mee, de wet koop op afstand geldt nou eenmaal niet voor aankopen in een fysieke winkel. Die wet is speciaal in het leven geroepen voor aankopen die je via internet of de telefoon doet.

Dat is geen meningsverschil, dat is gewoon de wet.
Dus jij vindt dat artikelen die via internet besteld worden, wel gebruikt geretourneerd mogen worden, maar artikelen die in de winkel aangekocht worden, niet? Als je nou eens in ging op de achterliggende logica en de argumentatie, hoefde je je ook niet met randzaken rond de kern van de zaak bezig te houden. En dat is dat er geen enkele reden is waarom voor een een artikel dat je via internet bestelt andere retour na gebruik regels zouden moeten gelden dan voor een artikel dat je in de winkel koopt. Als jij die reden weet, laat het me dan weten.

Dat ik voor winkelretouren nog geen uitspraak heb gevonden, wil dus helemaal niet zeggen dat het daar niet op van toepassing zal zijn.
pi_134439211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 07:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat artikelen die via internet besteld worden, wel gebruikt geretourneerd mogen worden, maar artikelen die in de winkel aangekocht worden, niet? Als je nou eens in ging op de achterliggende logica en de argumentatie, hoefde je je ook niet met randzaken rond de kern van de zaak bezig te houden. En dat is dat er geen enkele reden is waarom voor een een artikel dat je via internet bestelt andere retour na gebruik regels zouden moeten gelden dan voor een artikel dat je in de winkel koopt. Als jij die reden weet, laat het me dan weten.

Dat ik voor winkelretouren nog geen uitspraak heb gevonden, wil dus helemaal niet zeggen dat het daar niet op van toepassing zal zijn.
Dat vind ik niet, dat vindt de wet.

De reden zal wel zijn dat je in de winkel kan vragen het product te proberen.

Ik kan je wel vertellen dat er geen jurisprudentie is die bepaalt wat jij beweert, dus bespaar je de moeite. Je kan het beste iets in de winkel uitzoeken en dan op internet bestellen. Krom, maar zo is de huidige wetgeving.
'And I called your name,
pi_134439761
Waarom zei je niet dat je er niet werkt omdat je geen laag ontwikkelde vmbo'er bent?
Hoogachtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')