Ik heb net even op het potje gezeten en ik keek even achterom naar het resultaat en ik zag zo'n rode streep over de gehele lengte op de drol. Ik heb er nu al een tijdje last van bloed op ontlasting, ik heb er niet elke keer last van maar vandaag was wel erg.
Ik durf ook niet naar de dockter omdat ik een aantal jaren geleden ook al bij de dockter was geweest voor dezelfde klacht. Ik moest toen tegen zo'n ligbed bukken en hij spreidde mijn billetjes en hij keek zo naar binnen... Enige wat hij zei was: "ja ik zie wel wat zitten ja" geen idee of hij die paar tarreltjes bedoelde of wat anders (had niet verwacht dat hij naar binnen zou kijken....) Waarschijnlijk had ik toen aambeien ofzo, ik kreeg een zalfje en wat pilletjes. Maar door deze ervaring durf ik niet meer naar de dokter
Nu ben ik wezen googelen en ik ben bang dat ik de ziekte van crohn heb.
Voorkomende klachten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloedverlies heb ik en ik merk ook een vernauwing aan de mond van de anus. Als ik poep is al het alsof ik een tube tandpasta aan het uitknijpen ben. Maar dan is de tube de darm en de pasta de poep snap je. Ik voel me ook ontzettend vermoeid, ik slaap 11 uurtjes en ik nóg kom ik met moeite mijn bed uit. Ook heb ik last van hoofdpijn en depressie.
Bij darmonderzoek gaan ze met een hele camera naar binnen nu durf ik al helemaal niet meer naar de HA.
quote:
Het darmonderzoek duurt ongeveer 10-15 minuten. Tijdens het onderzoek kunt u last krijgen van buikkramp.
a.k.a helse pijn