Dan ben je bij mij momenteel aan het juiste adresquote:Op woensdag 18 december 2013 11:44 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moah ik hou wel van een neukteugeltje
Tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef Chanttie het volgende:
[..]
Maakt echt wel wat uit hoor! Sorry mannen!
okéquote:Op woensdag 18 december 2013 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Graag eens doen en er een uitgebreid rapport over schrijven. Dan weten wij mannen ook waar we aan toe zijn.
Weet je wat veel belangrijker is, dat je iemand hebt waar je op kan vertrouwen, iemand die er is voor je, en niet die alleen maar kijkt naar de maten van de ledematenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ga daar niet op in. Als eentje me vraagt wat ik voor penismaat heb is het gesprek voor mij afgelopen. Maar het zet me uiteindelijk wel aan het denken over de eventuele wensen van een toekomstige vriend, mocht ik die ooit krijgen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij momenteel aan het juiste adres![]()
Als iemand oppervlakkig is knap je daar op af, terwijl je zelf zo oppervlakkig als wat bentquote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ga daar niet op in. Als eentje me vraagt wat ik voor penismaat heb is het gesprek voor mij afgelopen. Maar het zet me uiteindelijk wel aan het denken over de eventuele wensen van een toekomstige vriend, mocht ik die ooit krijgen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik weet het niet!! voor hetzelfde geldt is het 9 cm. ik meet dat toch niet op voordat ie dr in gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |