Ja joh, wat denk je zelf? Als je in je eentje de kaart niet vol krijgt doe je niet genoeg boodschappenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:23 schreef Vansschoen het volgende:
Hoi Fokkers!
Ik ben opzoek naar de EMTE pakket zegels aangezien ik in mijn eentje de kaart bijna niet vol krijg en deze wel goed kan gebruiken.
Dus wil jij deze arme Fokster een plezier doen doneer dan je pakket zegels.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:44 schreef swoopie het volgende:
[..]
Ja joh, wat denk je zelf? Als je in je eentje de kaart niet vol krijgt doe je niet genoeg boodschappen
Op een forum bedelen om zegels... kun je eigenlijk net zo goed beter gelijk om geld gaan bedelen... als het nou nog gewoon ging om sparen voor poppetjes of speelgoed ofzo.![]()
Hmja, eigenlijk heb je gewoon gelijk. Ik was in een zeikbui vanochtend denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Er zijn zat mensen die af en toe ergens boodschappen doen en dan een paar zegels krijgen die ze zelf niet kunnen gebruiken.
Geen probleemquote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef swoopie het volgende:
[..]
Hmja, eigenlijk heb je gewoon gelijk. Ik was in een zeikbui vanochtend denk ikExcuus!
Dat vind ik tof, kan menig poster een voorbeeld aan nemen. Pluim op je hoed!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef swoopie het volgende:
[..]
Hmja, eigenlijk heb je gewoon gelijk. Ik was in een zeikbui vanochtend denk ikExcuus!
Nou nou nouquote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik tof, kan menig poster een voorbeeld aan nemen. Pluim op je hoed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |