mogguhquote:
oepsquote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef xcachet het volgende:
Bijna vergeten dat ik 3 uur eerder op school moest zijn
koop een nieuwequote:Op woensdag 18 december 2013 09:20 schreef xcachet het volgende:
Irriteer me er wel echt mateloos aan dat de home-knop van m'n iPhone het niet meer doet.
ja, maar jij was toch stinkend rijk?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar vind zo duur voor iets waar ik ook zonder mee kan leven
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij was toch stinkend rijk?
dat heb jij hier ooit beweerdquote:
daarom: sim onlyquote:Op woensdag 18 december 2013 09:35 schreef xcachet het volgende:
Ik zit nog aan een enorm duur telefoon abonnement vast. En heb deze iPhone pas sinds april (over gekocht) dus de garantie is al verlopen..
okequote:
Ja had toen een abo afgesloten bij een van de nieuwste telefoonsquote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom: sim only
[..]
oke
ben je al op school?
have funquote:Op woensdag 18 december 2013 09:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja had toen een abo afgesloten bij een van de nieuwste telefoonsAlles wat in mijn abo is is nu erg duur vergeleken nu..
Nee over 1 min
Inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef Stuart het volgende:
De Bitcoin zakt lekker. Tjacka zal blij zijn dat hij heeft gewacht
op hoeveel staat het nu dan?quote:
dan is die inderdaad al aardig gezaktquote:
ruim 6-700quote:Op woensdag 18 december 2013 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is die inderdaad al aardig gezakt
Oké en dat meldt je hier omdat?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef sararaats het volgende:
vanmiddag werken en vanavond Lucky Stars vouwen (misschien voor Music For Life)
CRE / Lucky Stars
Ja, iets met een nieuw verbod in China lees ik netquote:
Nummer 39 met witte lijst?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, iets met een nieuw verbod in China lees ik net
heb laatst een stuk van een aflevering gezien, maar begreep er ondanks mijn slimheid ook niet veel van. Waarom begin je niet bij seizoen 1 dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef supersof het volgende:
Ik kijk een serie maar heb seizoen een niet gezien dus snap er niet veel van ;s maar het is wel leukOverspel, van de vara
Omdat ik die niet kan zien op uitzending gemistquote:Op woensdag 18 december 2013 11:03 schreef Muto het volgende:
[..]
heb laatst een stuk van een aflevering gezien, maar begreep er ondanks mijn slimheid ook niet veel van. Waarom begin je niet bij seizoen 1 dan?
Lig in bed honger te hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:57 schreef Muto het volgende:
superhard gestudeerd vandaag. nu even lunchen. gr.gr.
Downloadenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kan zien op uitzending gemist
geen zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |