Verzin wat leuksquote:
Wel goed bedacht, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor je reageert: "Verzin wat leuks"
Sterk. Dit wordt een kwaliteitsbooster.
Ja. maar New York is dan ookquote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deel 2 vind ik het leukst hoe die in New York zit en allesEn sowieso dikke plakken sneeuw
Ik weet niet of het sneller kan hoor. Dan moet ik echt het Guiness world book of records bellen.quote:
Hm nee, alleen aan kerst. 2 dagen later ben ik jarig dusquote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
fokit, doe je ook aan nieuwjaars cadeautjes?
omg wat is ditquote:
0:43, de donkere mevrouw met okselhaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Divje het volgende:
Kudos voor degene die de tepel spot.[ afbeelding ]
Helaas in de zin van.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snap je antwoord niet ;s ik vroeg helaas
gewoon in een keer wegwerkenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet of het sneller kan hoor. Dan moet ik echt het Guiness world book of records bellen.
is voor jouquote:
Oh zo. Ik snap je. Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas in de zin van.
Het wel zijn zou best efficiënt kunnen zijn aangezien je keuze tweemaal zo groot wordt.
Poeh wat een ingewikkelde zin.
jammerquote:Op woensdag 18 december 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, alleen aan kerst. 2 dagen later ben ik jarig dus
Jij wel?quote:
Nee ik ook nietquote:
Niet naar gekeken. Hij zit er alleen altijd als sof er ook zit.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
0:43, de donkere mevrouw met okselhaar.
Tepels zijn verboden, is een tepelverwijzing dat ook? Ik wil geen ban.
Nooit geweest, lijkt me wel tof.quote:
hij is eng manquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet naar gekeken. Hij zit er alleen altijd als sof er ook zit.
Ze hebben in Utrecht een nieuw restaurant waar ze hele rare combi serverenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
gewoon in een keer wegwerken
[..]
is voor jou
Ik ga er dit jaar heen waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooit geweest, lijkt me wel tof.
vertelquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben in Utrecht een nieuw restaurant waar ze hele rare combi serveren
Toen ik naar buiten liep stond ie daar ook ineens en zei hij ''Ze is van mij"quote:
ik wil graag nog een reactiequote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben in Utrecht een nieuw restaurant waar ze hele rare combi serveren
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ik naar buiten liep stond ie daar ook ineens en zei hij ''Ze is van mij"
btje raar :s
Luxe hamburgers schijnbaar, met wijnquote:
Jaloersquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar heen waarschijnlijk
Dat je dat vol wist te houdenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dronk nooit wat op school
laatste tijd wel
Uh, we hebben je gemist.quote:
is dat raar dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe hamburgers schijnbaar, met wijn
Nou ja, wijn en hamburgers?quote:
doegquote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet nog niet wie, gok op jeniffer lawrence, maar dat zien we in dromenland
Bijna elke sterrenrestaurant heeft wel eigen variant op een broodje hamburger. Totale verspilling van je geld natuurlijk maar dat mag de pret niet drukken. En bij luxe hoort die wijn gewoonquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe hamburgers schijnbaar, met wijn
jij en je maagquote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, wijn en hamburgers?Lijkt me niet heel lekker
![]()
Sowieso is die zaak niks voor mij want ze gooien er 10 soorten groenten op
Voor mij graag Morgan Saylor, Kaya Scodelario en Emma Watson in mijn bed graag. Omdat het bijna kerst isquote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet nog niet wie, gok op jeniffer lawrence, maar dat zien we in dromenland
trustequote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef Rodawa het volgende:
Ik gooi nog even wat speculaasbrokken in mijn mik en ga daarna slapen.
Nouja, eerst nog even de tanden goed afraggen met aquafresh, natuurlijk.
Welterusten allemaal.
geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |