Oke. Heb je hem via internet leren kennen of..?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef wonderer het volgende:
Het was een leuke date maar ik miste een vonk. Hij was een beetje te 'taken with me'. Best een raar gevoel.
Yup, OKCupid. Aangezien ik IRL niemand tegenkom...quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Oke. Heb je hem via internet leren kennen of..?
Hmm, tja het blijft allemaal lastig via internet. Ik kan erover meepraten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup, OKCupid. Aangezien ik IRL niemand tegenkom...
Yep. Maar goed. We gaan stug doorquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hmm, tja het blijft allemaal lastig via internet. Ik kan erover meepraten.
Jammer dat het niet klikte.
Ochja, jij durft tenminste nog actie te ondernemenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Maar goed. We gaan stug door
Mag ook wel na twee jaar zitten wachtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ochja, jij durft tenminste nog actie te ondernemen
Ow op die manier. Dus eigenlijk laat je het normaal gesproken net als ik allemaal een beetje voor wat het isquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ook wel na twee jaar zitten wachten
Yep.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ow op die manier. Dus eigenlijk laat je het normaal gesproken net als ik allemaal een beetje voor wat het is
Tja, ga ik toch niet vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep.
Jij zocht toch naar een bodybuilder?
Mijn enige voornemen is de badkamer fixenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
Dag pollewopjes,
Allemaal een goede jaarwisseling gehad, volop voornemens opgesteld en die nu al verbroken?
Goed 2014 in ieder geval!
Met zo'n instelling niet neequote:
Nou nee, bedoel het niet negatief hoor. Maar ben gewoon realistisch. Sommige dingen liggen nou eenmaal niet voor het oprapen.quote:
Heb lekker door de jaarwisseling heen geslapen, geen voornemens, en dus niets verbroken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
Dag pollewopjes,
Allemaal een goede jaarwisseling gehad, volop voornemens opgesteld en die nu al verbroken?
Goed 2014 in ieder geval!
Da's waar. Maar niet opgeven hoor!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou nee, bedoel het niet negatief hoor. Maar ben gewoon realistisch. Sommige dingen liggen nou eenmaal niet voor het oprapen.
jij hebt makkelijk praten met je musical boys :pquote:
iS T OOKquote:
Ik heb voor de coulissen meer gezoend dan achterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja wat er achter de coulissen gebeurt weten we ook niet.. We can only guess.
Op het moment dat je jezelf programmeert met dit soort dingen lukt het zeker niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |