Theehuizen?quote:Op maandag 30 december 2013 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom een gaysauna? Dat is ook al nogal vergaand, zeker voor een eerste ontmoeting.
Liever een theehuis ofzo dan, of een dierentuin.
Ik heb juist andersom, gewoon maar een scharrel vind ik maar niks. Ik wil weten wat voor iemand het is, wel iets van een band opbouwen. Al blijft het wel oppervlakkig.quote:Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah ja, dat kan dan wel een tricky dingetje zijn ja.
Maar als ik van iemand op Grindr (oid) het verzoek krijg om eerst gezellig iets te gaan drinken of eten dan haak ik af. Ongetwijfeld heel plat, maar ik kom er voor 't neuken en niet voor algemene sociale contacten.
Zo gericht op datende gays zijn niet nou ook weer nietquote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Theehuizen?
Bestaan die nog?
Ik ben al erg lang uit de datingscene, maar dat klinkt als iets van 100 jaar geleden
Ja die aanpak heb ik de laatste 13 jaar ook gehad...quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik heb juist andersom, gewoon maar een scharrel vind ik maar niks. Ik wil weten wat voor iemand het is, wel iets van een band opbouwen. Al blijft het wel oppervlakkig.
Waar ging het mis dan?quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja die aanpak heb ik de laatste 13 jaar ook gehad...
Zonder enig resultaat
Die gaysauna was om uitvoering te kunnen geven aan het seks gedeelte van de seksdate, zonder dat je het risico loopt te worden beroofd.quote:Op maandag 30 december 2013 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom een gaysauna? Dat is ook al nogal vergaand, zeker voor een eerste ontmoeting.
Liever een theehuis ofzo dan, of een dierentuin.
Kan een giraffe deepthroaten?quote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Die gaysauna was om uitvoering te kunnen geven aan het seks gedeelte van de seksdate, zonder dat je het risico loopt te worden beroofd.
Seks in een dierentuin klinkt awkward.
De nek is niet het enige lange aan een giraffe.quote:
Die tong is ook een enorm ding.quote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
De nek is niet het enige lange aan een giraffe.
Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die tong is ook een enorm ding.
Nee, ik heb het niet over seks, in een dierentuin. Een dierentuin als environment is om ontspannen elkaar te leren kennen, praten enzo.quote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Die gaysauna was om uitvoering te kunnen geven aan het seks gedeelte van de seksdate, zonder dat je het risico loopt te worden beroofd.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over seks, in een dierentuin. Een dierentuin als environment is om ontspannen elkaar te leren kennen, praten enzo.
Maar volgens mij heb ik een ander idee van een date dan hier besproken wordt.
Niet een beest in bed maar een beest in grasquote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ok, ik heb even zitten denken. Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik (waarschijnlijk) proberen om op een hele vriendelijke/ontwapenende manier gewoon open kaart spelen met die date: "Joh, ik heb best wel lang niet meer gedatet en ik heb er onwijs zin in, maar daarom ook best wel een dingetje. Mag ik je vooraf op een biertje trakteren in Tapperij De Leipe Snol hier om de hoek, om het ijs te breken?"quote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
En dat is nou precies waar ik bang voor ben
quote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb meer verstand van piemels dan van gevoelens, maar misschien kun je er daar wat mee.
Kijk en die gevoelens zijn nou net weer weer mijn specialiteit, maar omdat ik ondeugd meer als kernwaarde in wil zetten wil ik mijn piemelkennis uitbreidenquote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ok, ik heb even zitten denken. Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik (waarschijnlijk) proberen om op een hele vriendelijke/ontwapenende manier gewoon open kaart spelen met die date: "Joh, ik heb best wel lang niet meer gedatet en ik heb er onwijs zin in, maar daarom ook best wel een dingetje. Mag ik je vooraf op een biertje trakteren in Tapperij De Leipe Snol hier om de hoek, om het ijs te breken?"
Lijkt mij dat als het iemand is die bij jou past dat dat geen probleem zal zijn? En als het dat wel is, dan is de kans ook aanwezig dat 't geheel op een later moment gesneuveld zou zijn omdat jullie niet zo'n goeie match zijn?
Ik heb meer verstand van piemels dan van gevoelens, maar misschien kun je er daar wat mee.
Maar wat geef ik dan op als reden, want ik had al voorgesteld om eerst wat te drinken om het ijs te breken, daar had hij geen moeite mee, maar vervolgens gaat hij er van uit dat dat bij mij thuis is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kijk en die gevoelens zijn nou net weer weer mijn specialiteit, maar omdat ik ondeugd meer als kernwaarde in wil zetten wil ik mijn piemelkennis uitbreiden![]()
Ik ben veel te lang veel te braaf geweest tijd voor het era van de ondeugd!
Kun je dan niet beter op die specialiteit blijven zitten? Waarom leggen mensen zichzelf altijd vanalles op. Ze vinden dat ze piemelkennis moeten hebben want geen waslijst aan seksuele ervaringen hebben anno 2013 kan immers echt niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kijk en die gevoelens zijn nou net weer weer mijn specialiteit, maar omdat ik ondeugd meer als kernwaarde in wil zetten wil ik mijn piemelkennis uitbreiden![]()
Ik ben veel te lang veel te braaf geweest tijd voor het era van de ondeugd!
Tekstuele kennisoverdracht of proefondervindelijke ervaring opdoen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie gewoon een voorstander van kennisdeling is.
Ambiguiteit een beetje kennende denk ik dat het alleen om tekstuele (en evt grafische) kennisoverdracht gaat...quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Tekstuele kennisoverdracht of proefondervindelijke ervaring opdoen?
Nou....quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter op die specialiteit blijven zitten? Waarom leggen mensen zichzelf altijd vanalles op. Ze vinden dat ze piemelkennis moeten hebben want geen waslijst aan seksuele ervaringen hebben anno 2013 kan immers echt niet.
Als iets niet bij je past moet je het ook niet doen. Het klinkt allemaal zo geforceerd.
Oh jee als zelfs jij argwanend wordt....quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:55 schreef Gellarboy het volgende:
Nou ja, ik snap op zich best dat je gewoon zin krijgt om te neuken als 't lang geleden is, zeker als 't een lekker ventje is.
Wel altijd om meer dan 1 foto vragen hoor, D. Deels om je er van te verzekeren dat het geen faker is (al hebben sommige mensen hele collecties van een ander) en deels ook omdat iemand er heeeeel anders uit kan zien op verschillende foto's.
Om heel eerlijk te zijn twijfel ik ook enigszins aan de intenties van deze persoon, gebaseerd op wat je erover post. Wat betreft een drankje in de kroeg ipv thuis: kun je niet gewoon zeggen: "Oh joh, ik bedoelde eigenlijk in de kroeg"?
Moof voelt zich aangesprokenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:18 schreef Gellarboy het volgende:
Je gaat er een beetje mee om zoals een vrouw dat zou doen, in mijn optiek. Veel teveel in je hart en te weinig in je hersens (of je pik, zo je wilt).
Daar zeg je wat. Je hebt wel gelijk. Teveel nadenken, da's niet goed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:18 schreef Gellarboy het volgende:
Je gaat er een beetje mee om zoals een vrouw dat zou doen, in mijn optiek. Veel teveel in je hart en te weinig in je hersens (of je pik, zo je wilt).
"Zou hij wel bellen? Wat voor indruk wek ik als ik nu al SMS in plaats van morgen? Ik doe nu niet dit want dan denkt hij dat." ... Gedachtes uit die categorie, zeg maar. Terwijl het voordeel van seks tussen twee mannen in mijn ervaring juist is dat je dat allemaal achterwege kunt laten.
"Hoi, neuken?"
- "Ja!"
"Ok, prima. Tot straks."
- "Nee!"
"Ok, prima. Doei."
Wees vriendelijk maar concreet tegen die jongen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ambiguiteit een beetje kennende denk ik dat het alleen om tekstuele (en evt grafische) kennisoverdracht gaat...
Ik zou vooral niet direct thuis afspreken. Stel nou dat het tegenvalt of een griezel is, dan kun je hem niet zo makkelijk wegsturen. Als je eerst op een publieke plek elkaar treft, dan heb je allebei nog een uitweg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maar wat geef ik dan op als reden, want ik had al voorgesteld om eerst wat te drinken om het ijs te breken, daar had hij geen moeite mee, maar vervolgens gaat hij er van uit dat dat bij mij thuis is.
Hoe geef ik aan dat ik eerst in het openbaat wil af spreken zonder dat ik benadruk dat ik het niet vertrouw.
Mens dan ben ik toch al terugquote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nee de date is pas woensdag
Of donderdag
Of niet...
Ik zal de laatste zijn (nou nee, bijna laatste) die zegt hou je lul in je broek. Maar als je t zelf vind stinken dan eerst neutraal terrein. Al is t maar buiten bij een bushalte of zo. Zodat ie je adres niet heeft. Voor de rest: geneukig nieuwjaar!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Blij dat Ang3l morgen weer thuis komt, al denkt hij daar wellicht anders over.
Let him be the judge on this.
Hopelijk voordat die jongen daadwerkelijk op de stoep staat
Oke. Heb je hem via internet leren kennen of..?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef wonderer het volgende:
Het was een leuke date maar ik miste een vonk. Hij was een beetje te 'taken with me'. Best een raar gevoel.
Yup, OKCupid. Aangezien ik IRL niemand tegenkom...quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Oke. Heb je hem via internet leren kennen of..?
Hmm, tja het blijft allemaal lastig via internet. Ik kan erover meepraten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup, OKCupid. Aangezien ik IRL niemand tegenkom...
Yep. Maar goed. We gaan stug doorquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hmm, tja het blijft allemaal lastig via internet. Ik kan erover meepraten.
Jammer dat het niet klikte.
Ochja, jij durft tenminste nog actie te ondernemenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Maar goed. We gaan stug door
Mag ook wel na twee jaar zitten wachtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ochja, jij durft tenminste nog actie te ondernemen
Ow op die manier. Dus eigenlijk laat je het normaal gesproken net als ik allemaal een beetje voor wat het isquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ook wel na twee jaar zitten wachten
Yep.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ow op die manier. Dus eigenlijk laat je het normaal gesproken net als ik allemaal een beetje voor wat het is
Tja, ga ik toch niet vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep.
Jij zocht toch naar een bodybuilder?
Mijn enige voornemen is de badkamer fixenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
Dag pollewopjes,
Allemaal een goede jaarwisseling gehad, volop voornemens opgesteld en die nu al verbroken?
Goed 2014 in ieder geval!
Met zo'n instelling niet neequote:
Nou nee, bedoel het niet negatief hoor. Maar ben gewoon realistisch. Sommige dingen liggen nou eenmaal niet voor het oprapen.quote:
Heb lekker door de jaarwisseling heen geslapen, geen voornemens, en dus niets verbroken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
Dag pollewopjes,
Allemaal een goede jaarwisseling gehad, volop voornemens opgesteld en die nu al verbroken?
Goed 2014 in ieder geval!
Da's waar. Maar niet opgeven hoor!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou nee, bedoel het niet negatief hoor. Maar ben gewoon realistisch. Sommige dingen liggen nou eenmaal niet voor het oprapen.
jij hebt makkelijk praten met je musical boys :pquote:
iS T OOKquote:
Ik heb voor de coulissen meer gezoend dan achterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja wat er achter de coulissen gebeurt weten we ook niet.. We can only guess.
Op het moment dat je jezelf programmeert met dit soort dingen lukt het zeker niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |