Of stuur je van die kerstkaartmailtjes? Nog makkelijker.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:17 schreef Gellarboy het volgende:
Dank voor de tip!
... Ik koop gewoon helemaal geen kaarten..
de ware kerstgedachtenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ehhh, ik stuur ook standaard kaartjes naar familie en de beste van mijn vrienden. Maar da's voornamelijk omdat zij dat ook doen. Kost niet veel moeite.
Gewoon adressen uitprinten vanuit Excel op van die plaketiketten, erop plakken, "Groetjes" erop schrijven, en op de bus ermee. In een uurtje klaar.
Het grootste probleem is eraan denken als ik aan het boodschappen doen ben, dat ik kerstkaartjes en postzegels moet kopen. Vandaar dat ik er altijd te laat mee ben.![]()
Een tip: nooit kaarten kopen met jaartallen erop ("een gelukkig 2014" )... want nu zijn de kaarten die je over hebt gewoon een volgend jaar te gebruiken.
gullie òk hé!!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zet gewoon op Fok! "Hee homoooooooooo's!!!!! Neuk ze deze Kerst! Je weet 't hè, zo hup dat zaad in die darm!" en makkelijker wordt 't niet..
Kerstkaarten zijn niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, adressen met de hand schrijven is niet meer van deze tijd.
Jij zou eigenlijk zo'n kaart-met-eigen-foto moeten sturen aan iedereenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kerstkaarten zijn niet meer van deze tijd.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef wonderer het volgende:
Jij zou eigenlijk zo'n kaart-met-eigen-foto moeten sturen aan iedereen
Ik had meer iets House of XY-achtigs in gedachten...quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, adressen met de hand schrijven is niet meer van deze tijd.
tsssk toch wel minstens bij het oud-papier mag ik hopen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de ware kerstgedachten
Zonde van de tijd en t papier en t geld. Zulke kaarten gaan bij mij na 1x kijken de kast op en een twee weken later de prullenbak in.
'Ik wens je een goedgevulde darm deze kerst'quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zet gewoon op Fok! "Hee homoooooooooo's!!!!! Neuk ze deze Kerst! Je weet 't hè, zo hup dat zaad in die darm!" en makkelijker wordt 't niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |