Dat heb jij toch al geperfectioneerd?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmz... Misantroprie als goed voornemen?
Ik vond het gesprek tussen Mycroft en Sherlock vrij herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb jij toch al geperfectioneerd?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vond het gesprek tussen Mycroft en Sherlock vrij herkenbaar.
Ik heb mogen kennismaken met de (een) Russische versie uit 1979 die verdomde goed is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef Ambiguiteit het volgende:
Maar toch... De serie met Jeremy Brett blijft voor mij de ultieme Sherlock Holmes.
In Amsterdam.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:01 schreef wonderer het volgende:
Da's best schattig. Maar waar is jouw GL dan opgegroeid?Ik dacht dat het een Fransman was en pas sinds "kort" in Nederland.
Iets over vage versies van musicals of theaterstukken voor de mensen die zich super intellectueel vindenquote:
Ik zou je graag willen geloven, maar het blijft een spelt in een hooibergquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Op het moment dat je jezelf programmeert met dit soort dingen lukt het zeker niet.
Weet vanuit je binnenste dat je 'm dit jaar ontmoeten gaat en het gebeurt!
Ik wil niet teveel overkomen als een zweverige Jomanda, maar het werkt wel zo. Is namelijk geen spiritualiteit, maar gewoon natuurkunde!.
Nee, dat is écht zweverig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef Moofasah het volgende:
En waarom is dat natuurkunde dan? Iets met telepathische energieën ofzo?
Net zo bitter doen omdat je ze niet snapt hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Iets over vage versies van musicals of theaterstukken voor de mensen die zich super intellectueel vinden
ik snap het wel, het boeit me alleen niet..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zo bitter doen omdat je ze niet snapt he
Dreams come true?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:44 schreef Steve het volgende:
Damn wat een bizarre, mooie, heerlijke, bijzondere nacht zeg. Het is dat ik over een half uur naar de blue mountains ga (slaap wat is dat) anders was ik nog doorgegaan. Leuk hoe 'even in mijn uppie nog naar de kroeg' me naar bijzondere mensen en locaties brengen. Helemaal losgaan, mooie gesprekken, mezelf ergens binnen lullen. En in een klap stapelgek op iemand worden. Waarvan de kans dat we elkaar ooit weer zien nihil is.
Ik sta van mezelf te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |