En zo begint hoofdstuk 271 in Ang3ls soapquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Twoflower het volgende:
Telt zoenen op de wang ook? Dan hebben we dat al gedaan, maar dan niet in een boom, maar onderaan een trap...
Er zijn toch pas 3 boeken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
En zo begint hoofdstuk 271 in Ang3ls soap
Het was, maar o zo heftig! De koude ruimte warmde meteen 5 graden op!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Twoflower het volgende:
Telt zoenen op de wang ook? Dan hebben we dat al gedaan, maar dan niet in een boom, maar onderaan een trap...
Misschien moet Waxxer nog eens een excursie leiden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hoe zou het trouwens met Beaverhausen gaan? (Vraag ik mij opeens af)
O, kwam dat daardoor? Ik dacht dat dat kwam door de groep mensen die 'Roger' zo enthousiast begroette...quote:Op woensdag 18 december 2013 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was, maar o zo heftig! De koude ruimte warmde meteen 5 graden op!
Bedoel je dan de hoofd-roger of de understudy-roger alias drugsdealer?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O, kwam dat daardoor? Ik dacht dat dat kwam door de groep mensen die 'Roger' zo enthousiast begroette...
Ik kan je niet bijhouden met schrijven, manquote:Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn toch pas 3 boeken?
O ja, en Normal Heart is idd "dat aids stuk".Vandaar dat we er met de cast van Rent heen zijn gegaan, als studiereisje
O ja, daar hebben we t nog over gehad 's middagsquote:Op woensdag 18 december 2013 12:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan je niet bijhouden met schrijven, man
En dat was inderdaad een mooi stukHeengeweest op Canal Pride day
Ik bedoelde de hoofd-Roger. Het leek wel een studentenclub die 'm beneden opwachtte...quote:Op woensdag 18 december 2013 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoel je dan de hoofd-roger of de understudy-roger alias drugsdealer?
Al zijn beide erg doable.
Dat was z'n voetbalteamquote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik bedoelde de hoofd-Roger. Het leek wel een studentenclub die 'm beneden opwachtte...
Nu-uh. Mine mine mine.quote:Dan neem jij hem, neem ik de understudy.
Om de beurt dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was z'n voetbalteam
[..]
Nu-uh. Mine mine mine.
Denk dat zijn vriendje ook wel een keer wil hoorquote:
Als die net zo lekker is mag die gewoon meedoen wat mij betreft...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendje ook wel een keer wil hoor
Dat was de kringleider van life support.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als die net zo lekker is mag die gewoon meedoen wat mij betreft...
Ai, die is dan toch niet echt mijn type...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was de kringleider van life support.
"How do you feel today?"
Was jij er toen ook?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat was inderdaad een mooi stukHeengeweest op Canal Pride day
Dan toch maar een beurten-systeem.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Take him babyyyyyyyyyyyyyy, or leave Roger
Yup. Ik kwam twee minuten voor tijd bij de kassa aan en kreeg nog CJP korting ookquote:
Ik ga hem zondag gewoon loeihard versieren. I know how, namelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan toch maar een beurten-systeem.
Tja, wat dat betreft ben jij meer de mannenverslinder, en ik het muurbloempje.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga hem zondag gewoon loeihard versieren. I know how, namelijkKen zijn zwakke plek. *vijlt nagels*
Ik sta al de hele maand droogquote:Op woensdag 18 december 2013 14:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, wat dat betreft ben jij meer de mannenverslinder, en ik het muurbloempje.
Heeft Bartjebart verzonnenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Dubbele letters als aanduiding al?
Dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat je veel aan het werk/optreden bent dan met het feit dat je geen succes meer hebt bij de mannen...quote:
Laten we zeggen dat de jongen van de techniek me wilde zoenen afgelopen weekend, onder het mom van "ik ben wel in voor een geintje"quote:Op woensdag 18 december 2013 14:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat je veel aan het werk/optreden bent dan met het feit dat je geen succes meer hebt bij de mannen...
Hoe denk je dat hij zijn nominatie in de wacht heeft gesleept voor die awardquote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe krijgt Ang3l het toch steeds weer voor elkaar.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ik weet het niet GG..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
hij was gewoon heel nieuwsgierig. De dirigent interesseerde hem ook wel. Dus we hebben samen afgesproken (dirigent en ik) hem een beetje te plagen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
De hele dialoog is tenenkrommend, niet alleen de delivery...quote:Op donderdag 19 december 2013 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Mocht er iemand zich vervelen... de korte filmw aaraan ik heb meegewerkt (continiuiteitsbewaking, planning en assistent productie) en in mee heb gespeeld staat onlineWerd tijd!
Als ik m nu terugkijk denk ik "Oke, in rent acteer ik toch net iets beter"
Studentenproject hequote:Op donderdag 19 december 2013 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
De hele dialoog is tenenkrommend, niet alleen de delivery...Maar goed. Al doende leert men
Beeld is wel goed gedaan. Maar ik snap het wel hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Studentenproject heIncl schrijven van het script.
Beeld is in samenwerking met een professional gedaan. Dus veel van geleerd hoe dat allemaal werkt. Piepen en brushen enw eet ik t wat de termen allemaal weer warenquote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beeld is wel goed gedaan. Maar ik snap het wel hoor
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Kerstkaartjes al op de bus gedaan?
He? Kerst? Kaartjes? Bus? Ken ik niet hoor...quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Kerstkaartjes al op de bus gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |