En zo begint hoofdstuk 271 in Ang3ls soapquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Twoflower het volgende:
Telt zoenen op de wang ook? Dan hebben we dat al gedaan, maar dan niet in een boom, maar onderaan een trap...
Er zijn toch pas 3 boeken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
En zo begint hoofdstuk 271 in Ang3ls soap
Het was, maar o zo heftig! De koude ruimte warmde meteen 5 graden op!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Twoflower het volgende:
Telt zoenen op de wang ook? Dan hebben we dat al gedaan, maar dan niet in een boom, maar onderaan een trap...
Misschien moet Waxxer nog eens een excursie leiden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hoe zou het trouwens met Beaverhausen gaan? (Vraag ik mij opeens af)
O, kwam dat daardoor? Ik dacht dat dat kwam door de groep mensen die 'Roger' zo enthousiast begroette...quote:Op woensdag 18 december 2013 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was, maar o zo heftig! De koude ruimte warmde meteen 5 graden op!
Bedoel je dan de hoofd-roger of de understudy-roger alias drugsdealer?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O, kwam dat daardoor? Ik dacht dat dat kwam door de groep mensen die 'Roger' zo enthousiast begroette...
Ik kan je niet bijhouden met schrijven, manquote:Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn toch pas 3 boeken?
O ja, en Normal Heart is idd "dat aids stuk".Vandaar dat we er met de cast van Rent heen zijn gegaan, als studiereisje
O ja, daar hebben we t nog over gehad 's middagsquote:Op woensdag 18 december 2013 12:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan je niet bijhouden met schrijven, man
En dat was inderdaad een mooi stukHeengeweest op Canal Pride day
Ik bedoelde de hoofd-Roger. Het leek wel een studentenclub die 'm beneden opwachtte...quote:Op woensdag 18 december 2013 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoel je dan de hoofd-roger of de understudy-roger alias drugsdealer?
Al zijn beide erg doable.
Dat was z'n voetbalteamquote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik bedoelde de hoofd-Roger. Het leek wel een studentenclub die 'm beneden opwachtte...
Nu-uh. Mine mine mine.quote:Dan neem jij hem, neem ik de understudy.
Om de beurt dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was z'n voetbalteam
[..]
Nu-uh. Mine mine mine.
Denk dat zijn vriendje ook wel een keer wil hoorquote:
Als die net zo lekker is mag die gewoon meedoen wat mij betreft...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendje ook wel een keer wil hoor
Dat was de kringleider van life support.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als die net zo lekker is mag die gewoon meedoen wat mij betreft...
Ai, die is dan toch niet echt mijn type...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was de kringleider van life support.
"How do you feel today?"
Was jij er toen ook?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat was inderdaad een mooi stukHeengeweest op Canal Pride day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |