ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
het wordt mij allemaal even teveel
even afkoelen
en bij jou zijn, is dan alles wat ik wil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
het wordt mij allemaal even teveel
even afkoelen
OK HOOR. JE.HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR KAASSOUFLE!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
BEDANKT VOOR JE MEDELEVEN HOOR GVD
het komt goed!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Don ik kan het niet meer aan, al die nieuwelingen..
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik ben geen kroket
Oh, je bedoelde wat anders.
Huilie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Het is niet aardig om dat te vragen
Als je nu niet weggaat stomp ik je neer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef J.James het volgende:
[..]
je maakt het alleen maar erger ongevoelige klootzak!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OK HOOR. JE.HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR KAASSOUFLE!!!
het is niet netjes om zomaar een sc binnen te vallen, zonder je zelf voor te stellen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef J.James het volgende:
[..]
je krijgt zat wel een.kusjequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
je maakt het alleen maar erger ongevoelige klootzak!
Succes, ik ken karatequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je nu niet weggaat stomp ik je neer.
Dit mocht van de Don.
ik ben er dan nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je krijgt zat wel een.kusje
Dat maakt geen reet uit. Mensen kiezen er zelf voor of ze zich voorstellen of nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is niet netjes om zomaar een sc binnen te vallen, zonder je zelf voor te stellen!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet uit. Mensen kiezen er zelf voor of ze zich voorstellen of niet
Als je wilt weten wie ik ben ga je maar in m'n fotoboek koekeloeren
nou ja zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben er dan niet
geef hem maar een happel, die heeft het nodig
link van fobo, ik zit mobielquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet uit. Mensen kiezen er zelf voor of ze zich voorstellen of niet
Als je wilt weten wie ik ben ga je maar in m'n fotoboek koekeloeren
ik wist niks van heel dat eten johquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg![]()
Ik geef hem dan wel aan.Happel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |