?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus wie.heeft de Op weer veranderd?
LR. Ik had het net helemaal teruggezet. Maar dit is tegenwoordig ludiek. Ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus wie.heeft de Op weer veranderd?
kan.je ook normaal antwoord gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee..
En nee geen turk en geen moslim nee
Ja
Nee
Nee
Nee
Ja
Nee
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef Saind het volgende:
We hebben Stylo nodig, die weet wel raad met potten
[ afbeelding ]
vandaar dat doe pot hier nog postquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR. Ik had het net helemaal teruggezet. Maar dit is tegenwoordig ludiek. Ofzo.
Geef maar toe dat je wel wat hebt geleerd over de vrouwelijke menstruatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR. Ik had het net helemaal teruggezet. Maar dit is tegenwoordig ludiek. Ofzo.
Zet het gewoon terug, vriend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je wel wat hebt geleerd over de vrouwelijke menstruatie.
Ik gaf zojuist antwoord op je vraag en komende vragen. Behalve deze dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan.je ook normaal antwoord geven
Nee. Geven om een OP moet worden afgeleerd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zet het gewoon terug, vriend.
Wat heeft het voor zin om dat in Frankrijk strafbaar te stellen als het hoogste Europese hof deze week iemand in Zwitserland (zelfde wet) heeft vrijgesproken?quote:
ja hallo als een.Feyenoorder dit.doet krijgt hij of zij een.ban.quote:
Jij geeft er al om door iedere keer een topic te kapen en het snel te veranderen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Geven om een OP moet worden afgeleerd.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gaf zojuist antwoord op je vraag en komende vragen. Behalve deze dan.
Loop eens niet zo te huilen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hallo als een.Feyenoorder dit.doet krijgt hij of zij een.ban.
En.een.niet Feyenoorder mag alles
Godver tyfus kut telefoon.Kutpunten
Het erge is dat ik nog daadwerkelijk geloof ook dat je dit meent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is.er met je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik moet even van de schrik bekomen
Nee. Zie een hoop bagger staan, maar geen ziektes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar precies?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kom op voor mijn mede feyenoorders. Kan ik over jou niet zeggen.
ik dacht dat de OP niet meer veranderd mocht worden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Zie een hoop bagger staan, maar geen ziektes.
ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar precies?
Het is dat ik nog steeds om je post moet lachen over mijn jaloezie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |