Tja, vanavond ging ik weer gezellie met lieffie tv kijken (: Kaarsjes op tafel, blokjes kaas, wijntje, etc (: Het klinkt gezellig maar het liep helaas anders ): Mijn lief wilde graag naar sound of music kijken ofzo maar ik vind dat een heeeeeeeeeel erg saai iets *bloos* Nja, om haar niet teleur te stellen keek ik vrolijk mee. Na een tijdje begon ik met mijn telefoon te spelen omdat het saai was en toen ik de tijd op die van mijn galaxy S4 vergeleek met de klok kwam ik tot de conclusie dat de tijd niet klopte....ghihihi. Tja, ik pakte de afstandsbediening van tafel en checkte even snel op teletekst wat de juiste tijd is. Mijn lief krapte de hand waarin ik mijn afstandsbediening vast had en griste de afstandsbediening uit mijn handjes. *snik* Ze is nu boos omdat ze 5 seconde niet heeft kunnen zien (': Ik bedoelde het helemaal niet zo ): *snik* nu doe mijn hand pijn ):
Klacht: lief krapt mij omdat ik 5 seconde op teletekst kijk
Op
maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef
Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*