Ik heb het ook meegenomenquote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, zag ik vandaag iemand mee bij de kassa staan
quote:Op maandag 23 december 2013 02:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Klopt het dat lidl cocusnoot drankje heeft? (Sunrise of zo heet het?)
Kreeg het tijdens een verjaardag, maar zou net zo goed bij de duitse lidl vandaan kunnen komen
WAAT!quote:Op maandag 23 december 2013 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor de liefhebbers.. de pizza inferno en chips inferno zijn er volgende week weer..
Wat leukquote:
Inferno chips van Crusti Croc.quote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef Soury het volgende:
Welke chips, ik had een zak in mijn kertspakket. Spicy Reggae ChickenTroep.
Is ook in NL te krijgenquote:Op maandag 23 december 2013 16:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duitsland verkoopt Sunrise, maar dat is een pina colada mix
Niet te zuinig. Wat een smerige pizza. Sowieso vind ik de pizza's van Lidl niet bepaald lekker, maar deze spant de kroon.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die inferno is echt niet te vreten. Niet omdat ie superheet is, maar gewoon een ranzige smaak heeft.
Gets.quote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Erasmo het volgende:
De inferno terug? Dat wordt uit de vriezer eten om ruimte te maken
Ik ga die pizza volgende week maar eens scoren. Zo veel over gehoord inmiddels, die moet je een keer geprobeerd hebben. Al zal ie wel naar karton smakenquote:Op maandag 23 december 2013 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor de liefhebbers.. de pizza inferno en chips inferno zijn er volgende week weer..
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik ga die pizza volgende week maar eens scoren. Zo veel over gehoord inmiddels, die moet je een keer geprobeerd hebben. Al zal ie wel naar karton smaken
Precies, zo duur zal ie niet zijn. Zal vast de helft weggooien maar ach, toch geprobeerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ach ja, dan weet ik dat voor de toekomst. YOLO!
Such pizza, much not so wow, very cardboard.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ach ja, dan weet ik dat voor de toekomst. YOLO!
Na de eerste hap heb je geen smaakpapillen meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik ga die pizza volgende week maar eens scoren. Zo veel over gehoord inmiddels, die moet je een keer geprobeerd hebben. Al zal ie wel naar karton smaken
wat een mietjequote:Op dinsdag 24 december 2013 11:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Na de eerste hap heb je geen smaakpapillen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |