Omdat ik het op een gegeven moment toch gebruikquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet bij je moeder laten liggen als je het toch niet gebruikt?
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
Series vin. Kastindeling heb ik geen verstand van, man enzo
Arme hond.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn motorkleding uit deze kast verhuizen naar de schuur of een andere ruimte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar naar de schuur kan het niet en ik weet zo geen andere ruimte.
Dus ik denk dat ik in deze hoek een losse kapstok zet of zo:Schoenen eruit en naar de gang, plank eronder, motorkleding op plankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die deur gebruik ik niet, want links ervan zit de deur naar de huiskamer. Rechts van die deur (zie je net niet) zit de deur van die kast waar jassen/motorkleding in hangt.Minderquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Ik heb zin in bacon, maar de winkel is al dicht. Nu moet ik genoegen nemen met tonijnsalade of filet of pittige kipsalade of kruidenkaas.![]()
Kan je geen pizza bacon bestellen zonder pizza![]()
Trouwens, als je berging goed droog is, kan je het daar wel neerleggen hoor, maar als het muf ruikt, niet doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik het op een gegeven moment toch gebruik
[..]
Oh![]()
Ik weet de namen zo niet meer
quote:
centjes zijn op.. Wacht of ik donderdag eindelijk een keer eens loon krijgquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schoenen eruit en naar de gang, plank eronder, motorkleding op plank
[..]
Minder![]()
Kan je geen pizza bestellen bacon zonder pizza
Als ik mijn motorkleding op ga stapelen dan komt het tot zeker een meter van de grond, dus dat schiet niet opquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schoenen eruit en naar de gang, plank eronder, motorkleding op plank
[..]
Minder![]()
Kan je geen pizza bacon bestellen zonder pizza
Mja dat weet ik dus niet of het helemaal droog is. Zo vaak kom ik er nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trouwens, als je berging goed droog is, kan je het daar wel neerleggen hoor, maar als het muf ruikt, niet doen.
Dat kan je dus ruikenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik mijn motorkleding op ga stapelen dan komt het tot zeker een meter van de grond, dus dat schiet niet op
[..]
Mja dat weet ik dus niet of het helemaal droog is. Zo vaak kom ik er niet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
centjes zijn op.. Wacht of ik donderdag eindelijk een keer eens loon krijg
Naast elkaar dan! Anders maak je 2 plankenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik mijn motorkleding op ga stapelen dan komt het tot zeker een meter van de grond, dus dat schiet niet op
stingeling!!!quote:
Hmm nee stoffig is het niet, dus dan is het eerder mufquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan je dus ruikenHeel stoffig, en schrale lucht, dan is het droog, muf en bedompt dan is het vochtig.
Als ik het naast elkaar leg kan ik het toch net zo goed laten hangen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naast elkaar dan! Anders maak je 2 planken
ze hebben me beloofd dat ik voor kerst mn geld hebquote:
Ze hebben nog 1 weekquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben me beloofd dat ik voor kerst mn geld heb
Hopelijk dat ze woord houden, anders zit je straks dan weerquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben me beloofd dat ik voor kerst mn geld heb
Goed punt jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als ze altijd op donderdag uitbetalen
ze hebben tot en met donderdag. Anders ga ik er vrijdag een over een balie trekken.quote:
Mag toch hopen dat ze wat slimmer zijn en een spoedbetaling doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als ze altijd op donderdag uitbetalen
ik zit al 3 weken zonder loonquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hopelijk dat ze woord houden, anders zit je straks dan weer
Lijkt me helemaal kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |