Je hebt DM.quote:
Zo kwam zijn DM niet op mij over, maar je weet het natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een nieuw fortuin heeft gemaakt met bitcoins.
Wat een rare film is From Dusk Till Dawn nu al.
Netflix. Al een maand niet gebruikt en aangezien ik er voor betaal nu toch maar wat opgezet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo kwam zijn DM niet op mij over, maar je weet het natuurlijk nooit.
Mooi, welke zender? Ik hou wel van rare films.
Tja, klote is dat. Zo worden de begrafenissen ook veel minder persoonlijk natuurlijk. Doe mij dan maar The A-Team, ik vind een goede afloop altijd wel prettig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netflix. Al een maand niet gebruikt en aangezien ik er voor betaal nu toch maar wat opgezet.
Maar er zijn al 4 man dan wel doodgeschoten dan wel in de fik gestoken binnen 5 minuten.
Ze hebben weleens een maffia baas laten inmetselen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, klote is dat. Zo worden de begrafenissen ook veel minder persoonlijk natuurlijk. Doe mij dan maar The A-Team, ik vind een goede afloop altijd wel prettig.
Naar? Mexico?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:26 schreef Ezell het volgende:
ik ben voor vliegtickets aan het kijken
![]()
Ah. Leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Ezell het volgende:
[..]Gewoon willekeurige steden in Europa.
Ik doelde dan ook op het kijken naar vluchten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar nu niet meer hoor. Kan mij dat nu niet veroorloven.
i knowquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op het kijken naar vluchten.
mag ik meequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Ezell het volgende:
Duitsland is wel praktisch. Eindhoven heeft nog een eigen vliegveld ook xDquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Ezell het volgende:
Omg, ja doen. xD SOF, ga je mee?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland is wel praktisch. Eindhoven heeft nog een eigen vliegveld ook xD
whahah ja is goet x'Dquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
mijn hemeltje, dat word leuk!!!!! XD
waar gaan we heenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dan ga ik ook mee. Ik heb altijd al de befaamde lichtstad willen zien. Met hun schitterende industriële binnenstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |