Mwa... Ik houd best wel van fantasy en Sci-fi achtige dingen maar Harry Potter trekt mij echt minder aan. Wat niet wegneemt dat ik ze waarschijnlijk ooit wel ga kijken.quote:
Grappig.. ik heb het juist precies andersomquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Ik houd best wel van fantasy en Sci-fi achtige dingen maar Harry Potter trekt mij echt minder aan. Wat niet wegneemt dat ik ze waarschijnlijk ooit wel ga kijken.
Valt Harry Potter niet gewoon onder fantasy/sci-fi?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig.. ik heb het juist precies andersomAl vind ik Lord of the rings ook wel tof.
sci-fi nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt Harry Potter niet gewoon onder fantasy/sci-fi?
Hopelijk valt hij onder een bus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt Harry Potter niet gewoon onder fantasy/sci-fi?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sci-fi nietFantasy wel. Al is het voor kinderen ook best nog wel horror
heldquote:
Ik vond vroeger de tweede film eigenlijk best eng met de letters in het bloed op de murenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sci-fi nietFantasy wel. Al is het voor kinderen ook best nog wel horror
quote:
Ik geloof niet dat ik dit een bijster goede grap vond.quote:
Tja zo creëer je wel hom...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nu nog ja?
Ik weet nog wel dat m`n broertje hem voorgelezen kreeg en dat elk deel over Voldemort overgeslagen werd
Weet je het zeker? Lees hem anders nog een keer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit een bijster goede grap vond.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit een bijster goede grap vond.
[..]
Tja zo creëer je wel hom...
GGMM zijn schuld
ikquote:
jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nu nog ja?
Ik weet nog wel dat m`n broertje hem voorgelezen kreeg en dat elk deel over Voldemort overgeslagen werd
Staat op het lijstje.quote:
Doe ik, incluis de versnaperingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als jij de muziek zal verzorgen.
Zeer goede band. Deze zomer nog in Duitsland gezien, toch een stukje Nederlands trotsquote:
Nooit live gezien, wel vanmiddag weer herboren liefde voor de band.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer goede band. Deze zomer nog in Duitsland gezien, toch een stukje Nederlands trots
Zijn live ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |