Ja dat is mijn doel in t leven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat een sport blijft omdat de livetopics op een forum daarbij leuk zijn waarbij toch meestal niet-rullevante posts worden geplaatst.
Aparte blik op de wereld.

Ooh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja dat is mijn doel in t leven.

quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Jrstyle, wat voor auto heb je eigenlijk?

Nigger.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Schot voor open doel. Maar als er een Schot in staat is het geen open doel meer xd.

Nee ik leen die van mijn ouders soms. En ik ben nog niet van plan om een auto te kopen. Zoveel rij ik toch niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er een had, al een op het oog dan?

Als je daar 4 dagen lang achter elkaar in zit ben je wel gebroken hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Opgepast voor de start"
Botsautotjes, goede oude tijd.

oh okquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik leen die van mijn ouders soms. En ik ben nog niet van plan om een auto te kopen. Zoveel rij ik toch niet.

Kanwel kloppen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik zelfs nog betere humor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |