quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer leuke toevoeging.

Ahquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mansfield Town FC uit de Engelse nPower League 2

Dit inderdaad. Je bent de enige kenner hier LR.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad Mansveld staat nota bene in de OP genoemd

Naar de OP kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad Mansveld staat nota bene in de OP genoemd

Hoe kom je erbij dat ik Aad Mansveld niet ken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad Mansveld niet kennen. Stukje algemene Nederlandse voetbalgeschiedenis.

Ik hoop op de dag dat de hele wielrensport ermee kaptquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik mis de dagen dat Wilfried elke dag een grap maakte over Boogies dopingschandaal.

Ik luister nu voor het eerst sinds jaren weer Chris Cornell.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft er iemand een leuk muziekje voor mij?

Helaas. ik kijk From Dusk Till Dawn. Zowaar de subtitles aangezet, tering Rednecksquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op de dag dat de hele wielrensport ermee kapt

Hij en eentje van Mansfield (Hutchinson) klapten hard met de koppen tegen mekaar. Daarom durfde ik nooit te koppen
 Hij en eentje van Mansfield (Hutchinson) klapten hard met de koppen tegen mekaar. Daarom durfde ik nooit te koppen  

Kun je er misschien wat meer over vertellen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speler van Oldham eraf met een oog dicht en waarsch. een gebroken kaakHij en eentje van Mansfield (Hutchinson) klapten hard met de koppen tegen mekaar. Daarom durfde ik nooit te koppen

Hopen dat een sport blijft omdat de livetopics op een forum daarbij leuk zijn waarbij toch meestal niet-rullevante posts worden geplaatstquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee de livetopics blijven king.
 .
 .  

Ik heb een keer een bal vol in mijn gezicht gehad waarna ik met mijn achterhoofd best wel hard tegen een muur klapte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speler van Oldham eraf met een oog dicht en waarsch. een gebroken kaakHij en eentje van Mansfield (Hutchinson) klapten hard met de koppen tegen mekaar. Daarom durfde ik nooit te koppen
 .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.

Je matras neuken en hele dag debiele tekeningetjes maken is ook apart.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat een sport blijft omdat de livetopics op een forum daarbij leuk zijn waarbij toch meestal niet-rullevante posts worden geplaatst.
Aparte blik op de wereld.

quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je matras neuken en hele dag debiele tekeningetjes maken is ook apart.

Gregory Porterquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Ohhhhhhhquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]

Wat is er precies debiel aan mijn tekeningen dan ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |