quote:
ga meeten met vaquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Ik hoop niet dat ik een ban krijg want ik heb niks te doen in de vakantie
al gedaanquote:
leren kokenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
ze wilt niet afsprekenquote:
nogmaalsquote:
Dat zei hij wel, compleet boekwerk in dm van hem over allerlei emopraat tussen jullie.quote:
En dan een bazenkerstmaal serveren.quote:
geen zin inquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Nouja, hier kun je toch geen ban voor krijgen want Adora vraagt zelf waarom ze een man zou zijn terwijl zij dit antwoord zelf ook wel weet
Voor zover ik weet ben ik gewoon een vrouw. Ik doe me niet als iemand anders voor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Jezelf voordoen als iemand die je niet bent is banwaardiger vind ik.
Dit. Tot zover kan ik tosti's maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan een bazenkerstmaal serveren.
Dan mag je mijn account lenen. Ik ben er toch niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Waarmee plas jij dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet ben ik gewoon een vrouw. Ik doe me niet als iemand anders voor.
Als ik zou zeggen dat ik een man ben, zou ik me juist voordoen als iemand die ik niet ben.
Begin dit nou niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet ben ik gewoon een vrouw. Ik doe me niet als iemand anders voor.
Als ik zou zeggen dat ik een man ben, zou ik me juist voordoen als iemand die ik niet ben.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan mag je mijn account lenen. Ik ben er toch niet.
Waarom niet? Mooie kunst, moet spoedig het huis uit, wil niet op noodles leven.quote:
Het is al over. Hij heeft Jhali.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei hij wel, compleet boekwerk in dm van hem over allerlei emopraat tussen jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |