Ahaaaaaaa. Dus als Danny toegeeft dat ze idd geen seks gehad hebben, dan is hij omgekocht door Onno. Maar als hij zegt dat ze wel seks hebben gehad, dan is het waar, ook al ontkent de ander.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat Onno en Toyboy 2 niet hebben zitten rampetampen in de masterbedroom maar ik denk WEL dat ze meer hebben gedaan dan een glas wijn drinken.
En deze jongen zie ik er wel voor aan dat hij overstag gaat voor een zak geld. Dus als je niets meer van hem hoort zou hij net zo goed omgekocht kunnen zijn door Onno.
Ruud is denk ik niet om te kopen.
gay sex en burgemeester zijn zijn geen goede combi. Ik denk dat daar vooral de damage control om gaat. Onno wil zijn baan niet kwijtquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wáárom dan ontkennen als het toch niet uitmaakt en je de rest wel toegeeft allemaal?
Daarom geloof ik dat hij het terecht ontkentJuist omdat het toch niet meer uitmaakt als het wel zo was...
Omdat hij Albert niet kwijt wil? Voor Albert is dit verhaal schijnbaar nieuw en is erg ontplofbaar op dit moment. Zou het toch waar wezen dan zal dat de druppel voor Albert zijn en geen resetknop die daar bij gaat helpen...misschien daarom ontkennen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dan verder alles toegeven, van Ruud, van andere contacten via internet etc en alleen dat van Danny dan ontkennen? Dat maakt voor hem dan toch niets meer uit, 1 jongen meer of minder?Want van de anderen gaf hij wel toe (lees ik net hierboven). Was dat zo, klopt dat stukje?
Dan had hij toch de seks met de anderen contacten via de site ook ontkend?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
gay sex en burgemeester zijn zijn geen goede combi. Ik denk dat daar vooral de damage control om gaat. Onno wil zijn baan niet kwijt
Onno komt sympathiek over, maar hij jokt soms wel denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Greys, we zijn wat dit betreft soulmatesIk geef Onno ook het voordeel van de twijfel.
Ja nou daar zeg je wat, dat zou idd de enige reden kunnen zijn die hout snijdt vanuit zijn belevingswereld. Daar zou je gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Omdat hij Albert niet kwijt wil? Voor Albert is dit verhaal schijnbaar nieuw en is erg ontplofbaar op dit moment. Zou het toch waar wezen dan zal dat de druppel voor Albert zijn en geen resetknop die daar bij gaat helpen...misschien daarom ontkennen?
Jij leest wat je wilt lezen geloof ik, lees het nog 1 keer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahaaaaaaa. Dus als Danny toegeeft dat ze idd geen seks gehad hebben, dan is hij omgekocht door Onno. Maar als hij zegt dat ze wel seks hebben gehad, dan is het waar, ook al ontkent de ander.
Kortom, wat Hoes ook zegt, het is bij voorbaat al gelogen, ook al is het waar?
dat is onze conclusie, heeft hij niet letterlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had hij toch de seks met de anderen contacten via de site ook ontkend?
Maar dat deed hij niet. Begrijp ik uit jullie reacties en dat stuk tekst net.
Ik ga het straks terugkijken. Maar volgens mij gaf hij alles juist toe, behálve Danny?
Dus dan gaat het gay seks argument toch niet op, want dat had hij toch met de rest wel?
Heeft hij gezegd 'Ik zat wel op die site maar heb met niemand van die site seks gehad'?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
dat is onze conclusie, heeft hij niet letterlijk gezegd
Ok, moment.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij leest wat je wilt lezen geloof ik, lees het nog 1 keer.
Wie jokt er niet? Ik blijf het raar vinden dat er juist nu nóg een toyboy opduikt en niet bijvoorbeeld 2 jaar geleden. Als die moeder zo tegen de hele situatie was, waarom heeft ze al die tijd haar mond gehouden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Onno komt sympathiek over, maar hij jokt soms wel denk ik.
En echte seks is misschien in zijn ogen alleen anale sex. Andere seksuele activiteiten staan bij hem wellicht gelijk aan wijn drinken.
Hij heeft het niet over andere contacten gehad, zo dom is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had hij toch de seks met de anderen contacten via de site ook ontkend?
Maar dat deed hij niet. Begrijp ik uit jullie reacties en dat stuk tekst net.
Ik ga het straks terugkijken. Maar volgens mij gaf hij alles juist toe, behálve Danny?
Dus dan gaat het gay seks argument toch niet op, want dat had hij toch met de rest wel?
Volgens mij was dat niet wat er stond, er stond:quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nadat hij er misschien zelf voor zorgde dat een lijsttrekker uit Heerlen die toevallig ook fotograaf is net een foto maakte op het moment dat Ruud Onno een kus gaf in de lobby...
In deze post van Deisyyquote:De jongen die vorige week zoende met burgemeester Onno Hoes van Maastricht is de 24-jarige Ruud Schepers. Volgens De Telegraaf is deze Schepers een huisvriend van Hoes en zijn man Albert Verlinde uit Cromvoirt.
De foto van de jongen lekte uit via de lijsttrekker van de politieke partij Realistische Partij Nederland in Heerlen. Deze Christian Petermann is naast lijsttrekker ook fotograaf.
Ik heb het nog een keer gelezen, maar je zegt toch eigenlijk (toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat Onno en Toyboy 2 niet hebben zitten rampetampen in de masterbedroom maar ik denk WEL dat ze meer hebben gedaan dan een glas wijn drinken.
En deze jongen zie ik er wel voor aan dat hij overstag gaat voor een zak geld. Dus als je niets meer van hem hoort zou hij net zo goed omgekocht kunnen zijn door Onno.
Ruud is denk ik niet om te kopen.
Onno is scherp, hij weet echt wanneer hij iets vaag moet vertellen of helder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij zei alleen iets vaags dat er meer dingen waren gebeurd, maar toen ging het over iets anders niet over grindr
Ok, dan heb ik dat verkeerd gelezen, thanks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet wat er stond, er stond:
[..]
In deze post van Deisyy
Dat geeft nog steeds geen uitsluitsel over het maken en lekken van de zoenfoto, volgens mij ging dit om de foto van Ruud (en dus zijn identiteit).
Ik hoor hier (als in irl, niet hier in het topicquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over andere contacten gehad, zo dom is ie nou ook weer niet![]()
Hij ontkend alleen dat hij sex heeft gehad met Danny.
Ja, kloptquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor hier (als in irl, niet hier in het topic) net van mensen die het wel hebben gezien dat hij heeft gezegd dat hij inderdaad op internet sites stond 'en in de loop der jaren vele mensen heeft ontmoet'. Klopt het, dat hij zoiets zei?
"ZOU KUNNEN ZIJN" hallo, halloquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het nog een keer gelezen, maar je zegt toch eigenlijk (toch?) dat als Danny nu stil blijft (of zelfs zou zeggen dat hij het had verzonnen) hij omgekocht zou kunnen zijn door Onno?
Dan had ik het gewoon goed gelezen en blijf ik bij mijn standpunt dat Onno op die manier dus nooit kan 'winnen'. Want op het moment dat die Danny zegt 'Nee sorry het was idd niet zo van die seks', dan roept een deel weer 'geloof ik niet, hij zal wel omgekocht zijn'. Toch?
Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat ze iets verkeerd gelezen heeft ofzo hoor, maar ik sta er gewoon iets anders in denk ik
Ik dacht dat hij zei dat hij veel mensen heeft ontmoet online met het chatten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor hier (als in irl, niet hier in het topic) net van mensen die het wel hebben gezien dat hij heeft gezegd dat hij inderdaad op internet sites stond 'en in de loop der jaren vele mensen heeft ontmoet'. Klopt het, dat hij zoiets zei?
Met chatten kan ik me niet herinneren, alleen dat hij zei dat hij veel mensen had ontmoet, maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei dat hij veel mensen heeft ontmoet online met het chatten.
Als hij veel mensen zou hebben ontmoet irl, was er allang een Onnogate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |