Helemaal mee eens..quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet goed waarom maar toch vind ik Albert altijd toch net een tikkie sympathieker dan Evert Santegoeds en Wilma Nanninga... Albert roddelt wat meer met open vizier terwijl ik bij Evert en Wilma altijd nog 3 lagen met achterbaksheid, zelfingenomenheid en doortraptheid zie...
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook m'n tetten wel eens op het forum gepost en ben er daarna niet minder serieus om genomen.
en dan niet de foto's plaatsenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn tetten zijn ook meermalen in beeld gebracht, zelfs in een gifje. Ik doe nog steeds voor het volle pond mee. Vind ik zelf.
Volgens die moeder maakte Onno zich zorgen om die depri Danny.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Mylene het volgende:
Onno zou dus in een sms om de huissleutel van die jongen hebben gevraagd.
Mijn hemel... de handschoenen zijn echt uit nu bij SBS en co... ik vind het echt zo triest dat dit helemaal niet om Onno gaat maar om Albert zoveel mogelijk door het slijk te halen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Evert Santegoeds gaat morgen de smsjes van Onno publiceren![]()
![]()
En de bodem van deze beerput is nog niet in zicht
Wat denk jij nou dat er in die smsjes staat van Onnoquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Greys het volgende:......
Betekent nog steeds niet dat hij er seks mee heeft gehad.
Volgens mij is moeder nog steeds in shock dat:quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens die moeder maakte Onno zich zorgen om die depri Danny.
Betekent nog steeds niet dat hij er seks mee heeft gehad.
Off with his head!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:05 schreef Mylene het volgende:
Oh ja, Onno schijnt schildpadden te verzamelen.
Je gaat geen huissleutel vragen aan een jongen met wie je 1 x een glas wijn hebt gedronken, meneer Hoes is weer aan het jokken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Mylene het volgende:
Onno zou dus in een sms om de huissleutel van die jongen hebben gevraagd.
Volgens mij wil Evert gewoon zelf een diepte-interview met Onno....quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef mootie het volgende:
Een schildpadjes verzamelende homo.![]()
Dat Evert dat maar eens tot de bodem uitzoekt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
Tering wat ziet Kay van der Linde eruit
Alsof hij in de jaren 50 in het comité zat dat moest bepalen welke acteurs communist waren....
Wat???quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef mootie het volgende:
Een schildpadjes verzamelende homo.![]()
Dat Evert dat maar eens tot de bodem uitzoekt.
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:
Kay McCarthy!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
Tering wat ziet Kay van der Linde eruit
Alsof hij in de jaren 50 in het comité zat dat moest bepalen welke acteurs communist waren....
Ik moet eerlijk bekennen dat je het meest anaal geobsedeerde meisje bent die ik ken. Dat is een prestatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat denk jij nou dat er in die smsjes staat van Onno![]()
A: Hoi, staat de koffie al klaar ?
B: Zal ik mijn paarsgepunte lans eens in je poepert stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |